Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
13 p, 1.0 MB Millores en la plataforma de visualització d'enquestes del GEI / Navarrete Santos, Jan ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La Universitat Autònoma de Barcelona fa enquestes de satisfacció a l'alumnat per poder avaluar cada semestre diferents àmbits de la seva docència. Això permet detectar els punts febles i saber quines modificacions són necessàries per facilitar la millora de l'aprenentatge de l'alumnat. [...]
The Autonomous University of Barcelona conducts satisfaction surveys among students to evaluate various aspects of their teaching each semester. This allows identifying weaknesses and understanding the necessary modifications to facilitate student learning. [...]
La Universidad Autónoma de Barcelona realiza encuestas de satisfacción a su alumnado para poder evaluar cada semestre diferentes aspectos de su enseñanza. Esto permite detectar los puntos débiles y saber qué modificaciones son necesarias para facilitar la mejora del aprendizaje de los estudiantes. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 952.4 KB Desenvolupament d'eines per importar, gestionar i visualitzar les enquestes de la UAB / Sanvicente García, Sílvia ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avaluar periòdicament els serveis que ofereix la Universitat Autònoma de Barcelona permet detectar els punts febles i fer les modificacions necessàries per a garantir la satisfacció i l'excel·lència dels serveis que ofereix. [...]
The periodic evaluation of the services offered by the Universitat Autònoma de Barcelona allows us to detect weak points and make changes to ensure the satisfaction and excellence of the services. Despite the exceptional work done to define and encourage participation in the surveys, there is a lack of dissemination of the results to individual members of the university. [...]
Evaluar periódicamente los servicios que ofrece la Universidad Autónoma de Barcelona permite detectar los puntos débiles y hacer las modificaciones necesarias para garantizar la satisfacción y la excelencia de los servicios que ofrece. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
12 p, 646.3 KB Big Data : análisis y visualización de grafos utilizando Neo4J / Tilmatine Pérez, Harún ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años la sociedad ha ido evolucionando a pasos agigantados junto de la mano de las nuevas tecnologías. Hace unos pocos años la cantidad de personas que disponían de conexión a Internet no era muy alta, y la vida social en la red se limitaba a unas salas de chat. [...]
During the last few years society has been evolved a lot with new technologies. A few years ago the number of people who had Internet connection was very low and the social life in the network was limited to a chat room. [...]
En els últims anys la societat ha anat evolucionant a passos engegantits junt de la mà de les noves tecnologies. Fa uns pocs anys la quantitat de persones que disposaven de connexió a Internet no era molt alta, i la vida social a la xarxa es limitava a unes sales de xat. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.