Resultats globals: 82 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 70 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 70 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 437.9 KB La transició de l'espai acadèmic al professional en l'àmbit del disseny : construcció d'un dispositiu de diagnosi per a determinar el grau d'ajustament de les competències acadèmiques i les professionals dels egressats del Grau disseny / Massaguer, Lluc (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
Estudi de cas a EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona que es formalitza en la construcció d'un sistema de diagnosi que identifiqui el nivell d'ajustament entre les competències acadèmiques impartides en el centre universitari i les competències professionals requerides en l'àmbit professional del disseny gràfic. [...]
Case study EINA Centre Universitari de Disseny i Art, that is formalized on the construction of a system of diagnosis that identifies the level of adjustment between the implemented academic competences of the University and the required professional competences, in demand within the graphic design sector. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
13 p, 481.1 KB Viabilitat de la incorporació de l'indicador NPS en l'entorn bibliotecari : Revisió d'ús i descripció d'una experiència / Reyes Rodríguez, Antonia (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Gerència de Serveis de Biblioteques) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
El Net Promotor Score (NPS) s'utilitza en els negocis per mesurar la disposició dels clients a recomanar el producte, servei o empresa en el seu conjunt als seus amics o companys. Introduït per Fred Reichheld el 2003, l'NPS pot respondre a la necessitat de les biblioteques de trobar mètodes fàcils i no treballosos per avaluar l'experiència dels clients. [...]
El Net Promoter Score (NPS) se utiliza en los negocios para medir la disposición de los clientes a recomendar el producto, servicio o empresa en su conjunto a sus amigos o colegas. Introducido por Fred Reichheld en 2003, el NPS puede responder a la necesidad de las bibliotecas de encontrar métodos fáciles y no trabajosos para evaluar la experiencia de los clientes. [...]
The Net Promoter Score (NPS) is used in businesses to measure customers' willingness to recommend the product, service or company as a whole to their friends and colleagues. Introduced by Fred Reichheld in 2003, the NPS could be the answer to the need that libraries have to evaluate customer experience using easy, non-labour-intensive methods. [...]

2021 - https://dx.doi.org/10.1344/BiD2020.46.10
BiD : textos universitaris de biblioteconomia i documentació, Núm. 46 (2021)  
3.
Critical periods in planar polynomial centers near a maximum number of cusps / De Maesschalck, Peter (Hasselt University) ; Torregrosa, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
We provide the best lower bound for the number of critical periods of planar polynomial centers known up to now. The new lower bound is obtained in the Hamiltonian class and considering a single period annulus. [...]
2024 - 10.1016/j.jde.2023.10.034
Journal of differential equations, Vol. 380 (January 2024) , p. 181-197  
4.
17 p, 183.9 KB El trabajo de fin de grado, ¿factor de promoción para la inserción laboral? : un análisis sobre la percepción de las personas graduadas en el ámbito educativo / Bozu, Zoia (Universitat de Barcelona) ; Rubio Hurtado, María José (Universitat de Barcelona) ; Calduch, Isaac (Universitat de Barcelona)
Este estudio explora la percepción de las personas graduadas en el campo de las ciencias de la educación de la Universidad de Barcelona acerca de la importancia del trabajo de fin de grado (TFG) para promover su inserción laboral. [...]
Aquest estudi explora la percepció de les persones graduades en el camp de les ciències de l'educació de la Universitat de Barcelona sobre la importància del treball de fi de grau (TFG) per promoure'n la inserció laboral. [...]
This study explores the views of graduates in Educational Sciences from the University of Barcelona regarding the importance of the final degree project in improving their ability to find a job. Using an ad hoc questionnaire, data were collected from a sample of 88 graduates with teaching degrees, selected through non-probabilistic sampling. [...]

2024 - 10.5565/rev/educar.1753
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 179-195 (Monográfico)  
5.
14 p, 645.4 KB The decision-making process in access paths to Master's degree studies : the case of international students in Spain / Figuera, Robert-Guerau Valls (Universitat de Barcelona) ; Torrado Fonseca, Mercedes (Universitat de Barcelona) ; Romero Rodríguez, Soledad (Universidad de Sevilla. Facultad de Ciencias de la Educación) ; Jurado de los Santos, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
International student mobility is an important dimension of internationalisation in higher education, involving a high percentage of students in certain subject areas. A literature review revealed the absence of studies deepening our knowledge of this group of students in specific contexts and stages. [...]
2023 - 10.3390/su15075621
Sustainability, Vol. 15 Núm. 7 (2023) , article number 5621  
6.
20 p, 257.5 KB Immersive media and social change : the 'empathy machine' is dead, long live 'emotional geography'! / Baía Reis, António (Universidad Carlos III de Madrid)
Since 2014, immersive media storytelling has gained significant attention, with technologies such as 360° video providing unique first-person experiences, leading to the emergence of immersive journalism and documentaries. [...]
Des de 2014, la narració d'històries a través de mitjans immersius ha guanyat una atenció significativa amb tecnologies com el vídeo 360°, que proporciona experiències úniques en primera persona, la qual cosa ha portat a l'aparició de periodisme i documentals immersius. [...]
Desde 2014, la narración de historias a través de medios inmersivos ha ganado una atención significativa, con tecnologías como el vídeo 360°, que proporciona experiencias únicas en primera persona, lo que ha llevado a la aparición de periodismo y documentales inmersivos. [...]

2023 - 10.5565/rev/analisi.3539
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 68 (2023) , p. 135-154 (Articles)  
7.
22 p, 265.2 KB La formación en traductología en el grado de Traducción e Interpretación de la Universidad española / Castellano Martínez, José María (Universidad de Córdoba) ; Rodríguez-Tapia, Sergio (Universidad de Córdoba)
Este estudio pretende identificar qué fortalezas y debilidades plantea la enseñanza de la traductología en el panorama nacional. Para ello, partimos de las competencias profesionales previstas en el Libro blanco del título de Grado en Traducción e Interpretación de la ANECA (2004) y tomamos como modelo los contenidos indicados en las referencias bibliográficas más citadas en las guías docentes de las 32 asignaturas analizadas. [...]
This study aims to identify the strengths and weaknesses of the teaching of Translatology in Spain on the bases of the professional competences set out in the Spanish Evaluation and Assessment Agency's Libro blanco on the bachelor's degree in Translation and Interpreting (2004) and take as a model the contents indicated in the most cited bibliographical references in the teaching guides of the 32 analysed subjects. [...]

2022 - 10.5565/rev/quaderns.65
Quaderns : revista de traducció, Vol. 29 (2022) , p. 137-157  
8.
12 p, 320.3 KB Influence of Maternal and Paternal History of Mental Health in Clinical, Social Cognition and Metacognitive Variables in People with First-Episode Psychosis / Mendoza-García, Sara (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; García-Mieres, Helena (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; López-Carrilero, Raquel (Grup MERITT. Fundació Sant Joan de Déu. Institut Sant Joan de Déu) ; Sevilla-Lewellyn-Jones, Julia (Universidad Complutense de Madrid) ; Birulés, Irene (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Barajas Vélez, Ana (Associació Centre Higiene Mental Les Corts (Barcelona, Catalunya)) ; Lorente-Rovira, Ester (Hospital Clínic Universitari (València)) ; Gutiérrez-Zotes, Alfonso (Universitat Rovira i Virgili. Hospital Universitari Institut Pere Mata) ; Grasa, Eva (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pousa, Esther (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pelaéz, Trini (Centro de Investigación Biomédica en Red de Salud Mental) ; Barrigón, María Luisa (Area de Gestión Sanitaria Sur Granada, Motril) ; González-Higueras, Fermín (Comunidad Terapéutica Jaén Servicio Andaluz de Salud) ; Ruiz-Delgado, Isabel (Unidad de Salud Mental Comunitaria Malaga Norte. UGC Salud Mental Carlos Haya. Servicio Andaluz de Salud) ; Cid Colom, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica de Girona) ; Montserrat, Roger (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Martin-Iñigo, Laia (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Moreno-Kustner, Berta (Instituto de Investigación Biomédica de Málaga) ; Vila-Badia, Regina (Grup MERITT. Fundació Sant Joan de Déu. Institut Sant Joan de Déu) ; Díaz-Cutraro, L (Universitat Ramon Llull. Departament de Psicologia) ; Verdaguer-Rodríguez, Marina (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Ferrer-Quintero, Marta (Grup MERITT. Fundació Sant Joan de Déu. Institut Sant Joan de Déu) ; Punsoda-Puche, Paola (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Barrau-Sastre, Paula (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Moritz, Steffen (University Medical Center Hamburg. Department of Psychiatry and Psychotherapy) ; Ochoa, Susana (Grup MERITT. Fundació Sant Joan de Déu. Institut Sant Joan de Déu) ; Universitat Autònoma de Barcelona
This study investigates, for the first time, clinical, cognitive, social cognitive and metacognitive differences in people diagnosed with first-episode of psychosis (FEP) with and without a family history of mental disorder split by maternal and paternal antecedents. [...]
2022 - 10.3390/jpm12101732
Journal of personalized medicine, Vol. 12 Núm. 10 (october 2022) , p. 1732  
9.
15 p, 244.7 KB Degree Neuter Relative constructions / Mendia, Jon Ander (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
This paper presents a syntax and semantics for Degree Neuter Relatives (DNRs) in Spanish, an unusual construction involving a relative clause seemingly headed by a gradable predicate and the neuter determiner lo. [...]
2022 - 10.5565/rev/isogloss.216
Isogloss, Vol. 8 Núm. 5 (2022) , p. 1-15 (Articles)  
10.
20 p, 565.6 KB The limit cycles of the Higgins-Selkov systems / Chen, Hebai (Central South University. School of Mathematics and Statistics (People's Republic of China)) ; Llibre, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Tang, Yilei (Shanghai Jiao Tong University. School of Mathematical Sciences (People's Republic of China))
In this paper, we investigate the problem of limit cycles for general Higgins-Selkov systems with degree n+ 1. In particular, we first prove the uniqueness of limit cycles for a general Liénard system, which allows for discontinuity. [...]
2021 - 10.1007/s00332-021-09742-0
Journal of Nonlinear Science, Vol. 31, Issue 5 (October 2021) , art. 85  

Articles : 70 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
20 p, 1.3 MB Making immersive environments accessible for deaf and hard-of-hearing users / Agulló, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
Immersive media such as virtual reality or 360º contents are increasingly present in our society. However, immersive content is not always accessible to all, and research within the field of AudiovisualTranslation and Media Accessibility is needed on how to cater for the needs of diverse users. [...]
2018
International Symposium for Young Researchers in Translation, Interpreting, Intercultural Studies and East Asian Studies. Bellaterra, Catalunya, 9th : 2018  
2.
118x88, 588.9 KB Social background and university access. Qualifications and degree program choice / Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
In this communication we explore the relationship between access marks, social background and university degree programs chosen by students. We consider the importance of the decision made taking into account the Desires, Beliefs and Opportunities model proposed by Headström. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
15 p, 1.1 MB Implementación de mejoras en la red social "Xarxa Alumni" del GEI / Rodas Navarro, David ; Pons, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball representa la continuació i la millora d'un prototip inicial d'una xarxa social dissenyada per facilitar el contacte entre els alumnes del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), així com amb el professorat i altres figures institucionals vinculades als estudis. [...]
Este trabajo representa la continuación y mejora de un prototipo inicial de una red social diseñada para facilitar el contacto entre los alumni del Grado en Ingeniería Informática (GEI) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), así como con el profesorado y otras figuras institucionales vinculadas a los estudios. [...]
This work represents the continuation and improvement of an initial prototype of a social network designed to facilitate contact between alumni of the Degree in Computer Engineering (GEI) of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), as well as with the teaching staff and other figures institutions related to studies. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
15 p, 726.1 KB Implementación de funcionalidades y mejoras en la red social de la "Xarxa Alumni" del GEI / Martinez Fernandez, David ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
After the development of an initial functional prototype of a social network dedicated to the contact between the GEI alumni from de UAB, the teachers of the grade and others institutional figures that are related, the necessity of improve and optimize various parts of the system and introduce new functionalities to have a better user experience it's present. [...]
Després de crear un prototip inicial funcional d'una xarxa social dedicada al contacte.
Tras la creación de un prototipo inicial funcional de una red social dedicada al contacto.

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
15 p, 1.2 MB Disseny i implementació d'una plataforma per a la gestió de la Xarxa Alumni del GEI: La xarxa social / Pérez López, Pere ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La majoria d'institucions educatives disposen d'una xarxa Alumni. Tot i l'existència d'UAB Alumni es planteja la creació d'una plataforma que permeti millorar la comunicació de l'Escola amb els Alumni del GEI i que facilita la interrelació entre les persones graduades. [...]
Most educational institutions have an Alumni network. Despite the existence of UAB Alumni, the creation of a platform is being considered to improve the School's communication with GEI Alumni and to facilitate the interrelationship between graduates. [...]
La mayoría de instituciones educativas disponen de una red Alumni. Todo y la existencia de UAB Alumni se plantea la creación de una plataforma que permita mejorar la comunicación de la Escuela con los Alumni del GEI y que facilita la interrelación entre las personas graduadas. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
13 p, 1.2 MB Graubot : Xat bot per resoldre dubtes del grau / Arauzo González, Víctor ; Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El principal repte del processament del llenguatge natural és que una màquina entengui un idioma i sigui capaç de dur a terme un diàleg escrit o parlat coherent. En aquest treball final de grau es planteja una interfície de llenguatge natural -- anomenada Graubot-- per a l'automatització de la resolució de dubtes dels estudiants de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona a temps real en forma de xat bot. [...]
The main challenge of natural language processing is for a machine to understand a language and be able to conduct coherent written or spoken dialogue. In this final degree project a natural language interface is proposed --called Graubot-- for the automation of the resolution of doubts by students of the Faculty of Computer Engineering of the Autonomous University of Barcelona in real time in the form of chat bot. [...]
El principal reto del procesamiento del lenguaje natural es que una máquina entienda un idioma y sea capaz de realizar un diálogo coherente ya sea escrito o hablado. En este trabajo final de grado se plantea una interfaz de lenguaje natural --llamada Graubot-- para la automatización de la resolución de dudas de los estudiantes de la Escuela de Ingeniería de la Universidad Autónoma de Barcelona en tiempo real, mediante un chatbot. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
49 p, 645.2 KB Is English Perceived as an International Language in EFL Contexts? A Study of the Perception of English in a Catalan Secondary School / Martínez Labrada, Lídia ; Torras Vila, Berta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
EFL teaching approaches and SLA research has traditionally focused on the native speaker model. However, this notion has been questioned in language teaching recently, as English has taken the role of an International Language (EIL) used to communicate and interact with both native and non-native speakers of the language. [...]
L'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera i la recerca s'han centrat, tradicionalment, en el model parlant nadiu. Recentment, però, aquest rol en l'ensenyament de llengües s'ha qüestionat, ja que l'anglès ha pres el paper de llengua internacional (EIL) que s'utilitza per comunicar-se i interactuar tant amb gent nativa com no nativa d'aquesta llengua. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
6.
97 p, 797.9 KB Estudio introductorio de la obra luliana 36ª. Liber Chaos (con una traducción parcial en apéndice) / Arjona Fernández, Adrián ; Fidora, Alexander, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana
Hemos tratado, aquí, de ofrecer la introducción necesaria para que el lector pueda comprender la obra luliana 36a. Liber Chaos. Esta introducción engloba una sucinta biografía de Ramón Llull, un resumen de su Arte, y el comentario per se del Liber Chaos. [...]
Hem volgut, aquí, oferir una introducció necessària perquè el lector pugui comprendre la obra lul·liana 36a. Liber Chaos. Aquesta introducció compta amb una succinta biografia de Ramón Llull, un resum del seu Art, y el comentari per se del Liber Chaos. [...]

2021
Grau en Estudis Clàssics [804]  
7.
68 p, 1.5 MB La formación en traducción técnica : Sudamérica, Centroamérica y Norteamérica / Sánchez Cucarella, Pau ; Gómez, Amaia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este Trabajo de Fin de Grado pretende ser el punto de partida de un futuro proyecto de investigación más amplio. Se trata de recoger y analizar los datos sobre la formación en traducción técnica que se proporciona en varios países a nivel de máster o estudios superiores a un grado.
Aquest TFG pretén ser el punt de partida d'un futur projecte d'investigació més ampli. Es tracta de recopilar i analitzar les dades sobre la formació en traducció tècnica que es proporcionen en diversos països a nivell de màster o d'estudis superiors al grau.
This TFG aims to be the starting point of a future and larger research project. The intention is to collect and analyse the data on the training in technical translation provided in several countries at master level or above the degree.

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]
2 documents
8.
72 p, 1.6 MB La formación en traducción técnica. Cursos a nivel de posgrado. Alemania / Caro Barrera, José Luis ; Gómez, Amaia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La traducción técnica es sin duda una de las especialidades más solicitadas en el mercado de la traducción; sin embargo, la oferta de formación en traducción técnica no parece corresponderse con la demanda existente. [...]
La traducció tècnica és sens dubte una de les especialitats més sol·licitades al mercat de la traducció; no obstant això, l'oferta de formació en traducció tècnica no sembla correspondre's amb la demanda existent. [...]
Technical translation is indubitably one of the specialities most in demand in the translation market. However, the technical translation training on offer does not seem to suit the existing demand. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
9.
72 p, 1.4 MB Consum d'alcohol : anàlisi de l'associació amb estils educatius, personalitat i motius de consum / Armengol Sánchez, Aleix ; Pardo Cladellas, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Durant els darrers anys, l'estudi dels motius de consum d'alcohol associats amb variables com la personalitat i els models parentals ha adquirit una gran importància. El present estudi, té com a objectiu principal analitzar quina influència tenen les variables de personalitat, estils educatius i grau de dependència a la substància envers els motius de consum. [...]
In recent years, studies of alcohol consumption motives associated with variables such as personality and parental models has become very important. The present study aims to analyze how personality variables, educational styles and degree of alcohol dependency influence consumption motives. [...]

2016
Grau en Criminologia [805]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
Editar la viquipèdia com a Treball de Fi de Grau / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
La Facultat de Veterinària UAB ofereix als seus estudiants la possibilitat de realitzar el TFG en la tipologia de divulgació mitjançant l'edició d'un article a la viquipèdia sobre un tema de l'àrea de coneixement del grau. [...]
2020 (Eines per a la recerca)  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Editar la viquipèdia com a Treball de Fi de Grau / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
La Facultat de Veterinària UAB ofereix als seus estudiants la possibilitat de realitzar el TFG en la tipologia de divulgació mitjançant l'edició d'un article a la viquipèdia sobre un tema de l'àrea de coneixement del grau. [...]
2020 (Eines per a la recerca)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.