Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
21 p, 240.0 KB Estudios de caso sobre las percepciones de los estudiantes en la inclusión de las tic en un centro de educación secundaria / Barberá Cebolla, Juan Pedro (Instituto Eduardo Primo Marqués de Carlet (Comunidad Valenciana)) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo presenta un estudio de caso sobre cómo los estudiantes de una escuela de educación secundaria de la Comunidad Valenciana percibe la inclusión de las TIC por parte de su profesorado y como contribuyen en la mejora del aprendizaje. [...]
This article presents a case study on how students at a secondary school of Valencia see the inclusion of ICT by their teachers as contributing to the improvement of learning. It is part of the analysis of the vision that the students have about the way that teachers have integrated the use of ICT into school practice, in order to get answers about the strengths, weaknesses and opportunities for improvement that the school would need to introduce for proper use and implementation of ICT. [...]

2012
Profesorado, Vol. 16 Núm. 3 (2012) , p. 285-305  
2.
10 p, 336.0 KB La Formació permanent del professorat centrada en institucions d'educació secundària / Martín, Elena de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquest article està basat en el treball d'investigació realitzat durant el curs 2000-2001 sobre el desenvolupament de la formació permanent del professorat de secundària, concretament a través del model de formació en centres. [...]
This article is based on the research work during 2000-2001 entitled The Ongoing Training of Teaching Staff in Secondary Education Centres in Barcelona. The general objective: Provide a descriptive study of the ongoing training of the teaching staff, specifically as regards In-Centre Training which will in turn provide information on how to create or improve the training procedures aimed at the professional development of the centre educational and obtain an optimum educational function. [...]
Este artículo está basado en el trabajo de investigación realizado durante el curso 2000- 2001 sobre el desarrollo de la formación permanente del profesorado de secundaria, concretamente a través del modelo de formación en centros. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.198
Educar, N. 36 (2005) p. 97-106  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.