Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 9 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Articles 9 registres trobats  
1.
17 p, 175.8 KB General vs. Specific-referent Instruments to Measure Training Transfer in a Transportation Organization in Canada / González Ortiz de Zárate, Aitana (Universidad a Distancia de Madrid) ; McLean, Gary N. (Assumption University of Thailand)
In this study, we analyzed transfer, as measured by different instruments, and its relation to some of the factors that have been related to transfer in a Canadian transportation organization. Transfer was measured cross-sectionally through the application of three scales to short-distance truck drivers. [...]
En aquest estudi hem analitzat la transferència de formació, mesurada per diferents instruments, i la seva relació amb alguns dels factors de transferència en una organització de transport canadenca. [...]
Se analiza la transferencia de formación y su relación con algunos de los factores de transferencia a través de diferentes instrumentos en una organización de transporte canadiense. A través de un diseño transversal se aplicaron tres escalas a conductores de camión tras una formación en cabina. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1419
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 85-101  
2.
27 p, 825.3 KB Estrategias de enseñanza para la adquisición de competencias en formación profesional : perfiles de estudiantes / Campaña-Jiménez, Rafael Luis (Junta de Andalucía) ; Gallego-Arrufat, María Jesús (Universidad de Granada) ; Muñoz-Leiva, Francisco (Universidad de Granada)
En formación profesional el perfil de los estudiantes que acceden es muy diverso. El objetivo de esta investigación busca comprobar cómo la aplicación de estrategias didácticas apoyadas en herramientas tecnológicas facilita la adquisición de las competencias profesionales, personales y sociales en formación profesional, determinando cuáles son las características de esos perfiles. [...]
En formació professional, el perfil dels estudiants que hi accedeixen és molt divers. Els objectius d'aquesta investigació busquen comprovar de quina manera l'aplicació d'estratègies didàctiques que compten amb el suport d'eines tecnològiques facilita l'adquisició de les competències professionals, personals i socials en formació professional, determinant quines són les característiques d'aquests perfils. [...]
The profile of students entering technical and vocational education and training (TVET) programs is very diverse. This study aims to show how the implementation of student-centered teaching strategies supported by technological tools facilitates the acquisition of professional, personal and social skills in TVET. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.876
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 203-229  
3.
6 p, 77.3 KB El Pla Territorial Metropolità de Barcelona : els reptes de futur / Nel·lo, Oriol, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
L'autor, principal responsable de la major part del planejament territorial, i supramunicipal en general, avui vigent a Catalunya, planteja els reptes de futur del territori metropolità a partir de l'aprovació del PTMB. [...]
2012
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 55 (Juliol 2012) , p. 100-105
2 documents
4.
18 p, 369.5 KB La importancia conservacionista de las comunidades indígenas de la Reserva de Bosawás, Nicaragua : un modelo de flujos / Cordón, María Rosa (Universidad de Córdoba) ; Toledo, Víctor M. (Universidad Nacional Autónoma de México. Centro de Investaciones en Ecosistemas)
Hoy existen en el mundo alrededor de 109,000 áreas naturales protegidas representando el 11. 5% de la superficie terrestre del planeta (WDPA 2005), buena parte de las cuales se traslapan a, o se encuentran rodeadas de, territorios pertenecientes a pueblos indígenas. [...]
There are currently some 109,000 protected natural areas around the world, representing 11. 5% of the land on the planet (WDPA 2005). An important portion of these protected areas overlap or are surrounded by territories belonging to indigenous peoples. [...]

2008
Revibec : revista de la Red Iberoamericana de Economia Ecológica, V. 7 (2008) p. 43-60  
5.
16 p, 214.1 KB Els punts clau en el desenvolupament territorial de les regions catalanes : una síntesi / López Redondo, Joan
Les set regions catalanes han coincidit a posar en relleu la importància d'aspectes com la posició, el coneixement, els recursos i la voluntat com a algunes de les potencialitats més destacades per afrontar el seu procés de desenvolupament territorial, al mateix temps que han apuntat l'existència d'alguns requisits necessaris per poder dur-lo a terme. [...]
Las siete regiones catalanas han coincidido en poner de relieve la importancia de aspectos como la posición, el conocimiento, los recursos y la voluntad como algunas de las potencialidades más destacadas para afrontar su proceso de desarrollo territorial, al mismo tiempo que han apuntado la existencia de algunos requisitos necesarios para poder llevarlo a cabo. [...]
The seven Catalan regions have agreed in highlighting the importance of aspects like the location, the knowledge, the resources, and the will, as some of the most outstanding potentials to face the process of territorial development, and at the same time they have pointed out the existence of some necessary requirements to carry it out. [...]
Les sept régions catalanes sont d'accord pour souligner l'importance des aspects tels que la position, la connaissance, les ressources et la volonté comme certains des potenciels plus remarquables pour affronter son procés de développement territorial tout en signalant l'existence de certaines conditions nécessaires pour son exécution. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 39 (2003) p. 183-198  
6.
31 p, 196.2 KB Terres de l'Ebre: una identitat i un projecte de futur. La posició geogràfica, el riu, el paisatge i el capital social, motius d'un nou model de desenvolupament social i ambiental / Tarroja, Alexandre ; Domingo, Lara ; Herrero, Maria ; Lozano, Gemma ; Paül, Valerià ; Saladié Gil, Sergi
Les Terres de l'Ebre duen a terme importants esdeveniments que afectaran de manera decisiva el futur del seu territori. La presa de consciència de la importància d'aquests esdeveniments per part de la seva població ha conduït a un procés de debat i reflexió sobre el present i el futur del propi territori que, més enllà de les reivindicacions específiques sobre alguns aspectes concrets, ha permès elaborar una proposta de desenvolupament i ordenació del territori basada en els seus propis recursos, les activitats lligades al lloc, la qualitat de vida de les persones i el respecte als recursos naturals i el paisatge.
Las Terres de l'Ebre llevan a cabo en la actualidad importantes cambios que afectarán de manera decisiva al futuro de su territorio. La toma de conciencia de la importancia de estos cambios por parte de su población ha conducido a un proceso de debate y reflexión sobre el presente y el futuro del propio territorio que, más allá de las reivindicaciones específicas sobre algunos aspectos concretos, ha permitido elaborar una propuesta de desarrollo y ordenación de territorio basada en sus recursos propios, las actividades ligadas al lugar, la calidad de vida de las personas y el respeto a los recursos naturales y el paisaje.
The Terres de l'Ebre are currently living important events that will affect in a decisive way the future of its territory. The awareness of the population of the importance of these events have led to a process of debate and reflection on the future of the territory itself that, beyond the specific claims about some concrete aspects, has allowed the elaboration of a development proposal and land planning based on its own resources, the activities linked to the place, the quality of life of people and the respect to the natural resources and landscape.
Les Terres de l'Ebre connaissent actuellement d'importants changements qui affecteront de façon décisive le futur de son territoire. La prise de conscience de l'importance de ces changements, compte tenu de sa population, a conduit à un procés de débat et de réflexion sur le présent et le futur du territoire qui, au delà des revendications spécifiques sur certains aspects concrets, a permis d'établir une proposition de développement et d'aménagement du territoire basée sur ses propres ressources, les activités du lieu, la qualité de vie des habitants et le respect des ressources naturelles et du paysage.

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 39 (2003) p. 151-181  
7.
6 p, 323.2 KB ¿Qué hay que renovar en los trabajos prácticos? / González Eduardo, M. (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
The article starts presenting four innovative alternatives of practical work at the laboratory. After forestalling layouts intended to teach scientific procedures leaving out knowledge acquisition, we propound practical work, such as solving problems with capacity to grow building theoretical frames.
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4670
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 206-211  
8.
8 p, 470.1 KB El desarrollo sostenible y el futuro de la enseñanza de las ciencias / Sáez, Mª J. ; Riquarts, K.
Although the idea of sustainable development came up in the first reports of the Club of Rome some twenty years ago, it was not taken into account by educationalists until the late eighties. The paper discusses two issues that have emerged from that of sustainable development: a) the operative consequences of this concept for citizens; b) the consequences for the educational system and curriculum. [...]
1996 - 10.5565/rev/ensciencias.4224
Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 175-182  
9.
11 p, 343.7 KB Aprovechamientos comunales en los Montes Francos de Urnieta (Guipúzcoa) y su progresiva desintegración durante los años 1882-1958 / Otaegui Arizmendi, Arantxa
Cet article est le résume d'un Mémoire de Licence qui a été presenté en Juillet 1981 à l'Université Autonome de Barcelone et qui porte sur le procés de désintégration d'une propriété communale: les monts francs à Urnieta (Guipúzcoa), au Pays Basque. [...]
This article is a summary of the Memoria de Llicenciatura presented in July at the Universitat Autònoma de Barcelona. The subject is the proces of disentigration of a communal property, namely the common woods or Urnieta (Guipúzcoa) in the Basque country. [...]

1984
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 4 (1984) p. 103-113  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
111 p, 3.4 MB Factors contributing to the subjective professional wellbeing of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia / Lovtskaya, Anastasia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation offers an exploratory qualitative study of professional subjective wellbeing (SWB) of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia, working in primary and secondary education. [...]
Este trabajo final de master ofrece un estudio cualitativo exploratorio del bienestar subjetivo profesional (SWB) de los docentes de educación primaria y secundaria que utilizan el enfoque de aprendizaje integrado de contenido y lenguaje (AICLE) en Cataluña. [...]

2020  
2.
24 p, 394.6 KB Human capital in growth regressions : how much difference does data quality make? An update and further results / Fuente, Ángel de la ; Doménech, Rafael, 1962- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica ; Institut d'Anàlisi Econòmica
We construct estimates of educational attainment for a sample of OECD countries using previously unexploited sources. We follow a heuristic approach to obtain plausible time profiles for attainment levels by removing sharp breaks in the data that seem to reflect changes in classification criteria. [...]
2006 (Working papers ; 537.02)
4 documents

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
21 p, 290.9 KB Marc de referència sobre la COMPETÈNCIA DE RESPONSABILITAT ÈTICA a la universitat / Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Urrea Monclús, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Puente, Sílvia ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; García López, María del Mar ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Ballarín Dahmke, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Aquest document va adreçat principalment a professorat i té dos propòsits. En primer lloc, promoure i facilitar la reflexió sobre aquest aprenentatge en l'àmbit universitari, en particular, en les assignatures que conformen els graus i els postgraus. [...]
març 2021  
2.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco-Romero, Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.