Resultats globals: 51 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 32 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 13 registres trobats
Articles 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
23 p, 687.4 KB The Early Warning System from the viewpoint of the National Parliaments Representatives in Brussels : "not redundant, but unimportant" / Ares Castro-Conde, Cristina (Universidade de Santiago de Compostela) ; Patiño de Artaza, Helena (Universidade de Santiago de Compostela)
Under Protocol No. 2 on the Application of the Principles of Subsidiarity and Proportionality, national Parliaments have been granted participation in EU law-making through the Early Warning System (EWS). [...]
En virtut del Protocol núm. 2 sobre l'aplicació dels principis de subsidiarietat i proporcionalitat, s'ha concedit als parlaments nacionals la participació en l'elaboració de lleis de la UE, a través del sistema d'alerta primerenca (SAT; o el mecanisme de subsidiarietat). [...]
En virtud del Protocolo n. º 2 sobre la aplicación de los principios de subsidiariedad y proporcionalidad, se ha concedido a los parlamentos nacionales la participación en la elaboración de leyes de la UE a través del Sistema de Alerta Temprana (SAT; o el mecanismo de subsidiariedad). [...]

2023 - 10.5565/rev/quadernsiee.52
Quaderns IEE, Vol. 2 Núm. 2 (2023) , p. 3-25 (Estudis)  
2.
12 p, 350.0 KB Quan la controvèrsia entra a l'aula : factors per a la (des)polarització de grups / Barbeito Thonon, Cecile (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que des de l'àmbit educatiu se sol considerar que l'abordatge de temes controvertits promou la comprensió de l'altre i consegüentment despolaritza els grups, experiments clàssics de psicologia social conclouen, al contrari, que abordar aquests temes genera més polarització, fins i tot quan els grups expressen una pluralitat d'opinions. [...]
Although in the educational arena it is usually accepted that addressing controversial issues leads to a better understanding of the Other and consequently depolarizes groups, classic experiments in social psychology conclude, conversely, that such topics generate greater polarization, even when these groups express a variety of opinions. [...]

2022 - 10.2436/20.3007.01.181
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 22 Núm. 2 (2022) , p. 71-82  
3.
16 p, 424.3 KB Conocer "con" la naturaleza. Reflexiones (pandémicas) para una posible pedagogía más allá de lo humano / Rosa, Carlo (Universidad Nacional Autónoma de México)
La actual crisis sanitaria nos muestra que la domesticación a gran escala de los hábitats naturales, provocando el empobrecimiento de la biodiversidad del planeta, facilita la propagación de virus, como el SARS-CoV-2. [...]
L'actual crisi sanitària ens mostra que la domesticació a gran escala dels hàbitats naturals, provocant l'empobriment de la biodiversitat del planeta, facilita la propagació de virus, com el SARS-CoV-2. [...]
The current health crisis shows us that the large-scale domestication of natural habitats, causing the impoverishment of the planet's biodiversity, facilitates the spread of viruses, such as SARS-CoV-2. [...]

2022 - 10.5565/rev/mitologias.827
Mitologías hoy, Vol. 25 (2022) , p. 91-106 (Dossier)  
4.
23 p, 859.2 KB Interculturalidad y TIC en los posgrados de educación en el Ecuador / Tubay, Fanny (Universidad de Cuenca, Ecuador)
La investigación ha destacado la necesidad de abordar la compleja realidad de las sociedades culturalmente diversas, y la importancia que para ello tiene entrelazar multiplicidad de saberes y necesidades de enseñanza-aprendizaje. [...]
La recerca ha destacat la necessitat d'abordar la complexa realitat de les societats culturalment diverses, i la importància que per a això té entrellaçar diversitat de sabers i necessitats d'ensenyament-aprenentatge. [...]
The research has highlighted the need to address the complex reality of culturally diverse societies, and importance of intertwining the multiplicity of knowledge and teaching-learning needs for this. [...]
La recherche a mis en évidence la nécessité d'aborder la réalité complexe des sociétés culturellement diverses, et l'importance d'entrelacer la diversité des connaissances et les besoins d'enseignement-apprentissage pour cela. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.937
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e937 (Articles)  
5.
5 p, 695.3 KB The Teaching and Learning of Science in Secondary Education / Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This Q&A article discusses the didactics of teaching contemporary secondary-school science from the vantage point of a CLIL teacher, providing brief examples of relevant classroom and assessment tasks, teaching and learning strategies, scientific genres and recommended readings. [...]
Aquest article en format de pregunta-resposta descriu les estratègies contemporànies de la didàctica de les ciències en l'escola secundària des de la perspectiva d'una professora AICLE. Inclou exemples breus de tasques rellevants a l'aula i en l'avaluació, estratègies d'ensenyament-aprenentatge, gèneres científics i lectures recomanades. [...]
Este artículo en formato de pregunta-respuesta describe las estrategias contemporáneas de la didáctica de las ciencias en educación secundaria desde la perspectiva de una profesora AICLE. Incluye ejemplos breves de tareas relevantes en el aula y en la evaluación, estrategias de enseñanza-aprendizaje, géneros científicos y lecturas recomendadas. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.17
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 67-71 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings)  
6.
4 p, 321.3 KB Editar o no editar : aquesta és la qüestió / Martínez Sánchez, Emma (Babraham Institute (Regne Unit))
El descobriment de l'aplicació de CRISPR / Cas9 a cèl·lules eucariotes ha estat un dels majors avanços en biotecnologia dels últims anys, entre d'altres motius, pels múltiples avantatges que presenta (en comparació amb altres tècniques d'edició genètica) així com les diverses possibles aplicacions i àrees d'investigació que genera. [...]
The discovery of the application of CRISPR / Cas9 in eukaryotic cells has been one of the greatest advances in biotechnology in recent years, among other reasons, due to the multiple advantages it presents (compared with other genetic editing techniques), as well as due to the various possible applications and areas of research it generates. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.407
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 30-33 (Ciència oberta al món)  
7.
3 p, 409.4 KB A Critical Thinking Approach to Philosophy & History within a CLIL Context / Tompkins, Paul (Escola Mare de Déu del Carme School)
Paul Tompkins and Jordi Nomen discuss how to teach philosophy to children and adolescents, and examine the role that language and dialogue play in the development of critical thinking.
Paul Tompkins i Jordi Nomem conversen sobre com ensenyar filosofia a nens i adolescents, i sobre el paper que juguen la llengua i el diàleg en el desenvolupament del pensament crític.
Paul Tompkins y Jordi Nomem conversan sobre cómo enseñar filosofía a niños y adolescentes, y sobre el papel que juegan la lengua y el diaólogo en el desarrollo del pensamiento crítico.

2019 - 10.5565/rev/clil.23
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 55-57 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings)  
8.
17 p, 163.7 KB L'educació del segle XXI davant el diàleg interreligiós / Freixa-Niella, Montserrat (Universitat de Barcelona) ; Rubio Hurtado, María José (Universitat de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vilà Baños, Ruth (Universitat de Barcelona)
L'objectiu de la recerca presentada va ser detectar les necessitats manifestades per part d'experts acadèmics, de personal de l'administració i de tècnics d'entitats que treballen actualment el diàleg interreligiós a Catalunya. [...]
El objetivo de la investigación presentada fue la detección de las necesidades manifestadas por parte de personas expertas académicas, de personal de la administración y de personal técnico de entidades que trabajan actualmente el diálogo interreligioso en Cataluña. [...]
The objective of the research was to identify the needs of academic experts, administrative personnel and the technical staff of entities currently working on interreligious dialogue in Catalonia. A qualitative methodology was used and data were collected through interviews. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.973
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 101-117 (Monográfico)  
9.
16 p, 183.1 KB Dictadura militar en Argentina : la utilización de sondeos y encuestas de opinión como parte de la estrategia comunicacional del Gobierno del general Viola (1981) / Schenquer, Laura (Universidad Nacional del Litoral (Argentina)) ; Risler, Julia (Universidad de Buenos Aires)
El general Viola asumió un gobierno jaqueado por la crisis económica y social, e implementó un sondeo diario de las actitudes y juicios de la población para medir el ánimo de la opinión pública y obtener información puntual. [...]
El general Viola va assumir un govern acorralat per la crisi econòmica i social i va implementar un sondatge diari de les actituds i judicis de la població per mesurar l'ànim de l'opinió pública i obtenir-ne informació puntual. [...]
General Viola assumed a government harassed by the economic and social crisis, and implemented a daily poll of the attitudes and judgments of the population to measure the mood of public opinion and obtain timely information. [...]

2018 - 10.5565/rev/rubrica.162
Rúbrica contemporánea, Vol. 7 Núm. 14 (2018) , p. 43-58 (Dossier)  
10.
15 p, 217.3 KB Diálogos entre sombras y huesos : una lectura contrastiva entre el Diálogo entre Atahualpa y Fernando VII en los Campos Elíseos (1809), de Bernardo de Monteagudo y Monteagudo. Anatomía de una revolución (2016), de Marcos Rosenzvaig / Campuzano, Betina Sandra (Universidad Nacional de Salta (Argentina))
Si Bernardo de Monteagudo es un letrado de la emancipación que, desde Chuquisaca en 1809, escribe una lectura teatralizada entre dos personajes ahistóricos, el dramaturgo tucumano Marcos Rosenzvaig en 2016 escribe otro diálogo ficcional entre los restos de Monteagudo y el médico forense casi un siglo después de su asesinato en Lima. [...]
Si Bernardo de Monteagudo és un lletrat de l'emancipació que, des de Chuquisaca el 1809, escriu una lectura teatralitzada entre dos personatges històrics, el dramaturg de Tucumán Marcos Rosenzvaig el 2016 escriu un altre diàleg ficcional entre les restes de Monteagudo i el metge forense gairebé un segle després del seu assassinat a Lima. [...]
In 1809, Bernardo de Monteagudo, an intellectual of the emancipation, wrote, in Charcas, a fictional dialogue between two historical leaders. In 2016, in the same way, an intellectual from Tucuman, Marcos Rosenzvaig, wrote another fictional dialogue but, this time, between the Monteagudo's mortal remains and the forensic physician, almost a century after Monteagudo's murder in Lima. [...]

2018 - 10.5565/rev/mitologias.497
Mitologías hoy, Vol. 17 (2018) , p. 277-291 (Miscelánea)  

Articles : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
2 p, 481.4 KB El paper dels sistemes de diàleg social en la creació de noves formes d'ocupació i d'empresa per a protegir l'economia local
Aquesta jornada neix lligada al projecte de recerca « The role of industrial relations systems in creating new forms of job and enterprise to protect local economy », finançat per la Comissió Europea i coordinat per la Confederazione Italiana Sindacati Lavoratori (CISL), i pretén intercanviar coneixement sobre bones pràctiques per trobar estratègies comunes per superar les conseqüències de la reestructuració / tancament de les economies locals.
2018
RISTART Jornada "El paper dels sistemes de diàleg social en la creació de noves formes d'ocupació i d'empresa per a protegir l'economia local". Barcelona, Catalunya, : 2018  
2.
20 p, 275.0 KB Dealing with precariousness through the so-called "social dialogue", preliminary results / Kornig, C. ; Louit-Martinod, N. ; Méhaut, P. ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37a : 2016  
3.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
77 p, 2.1 MB La mediació en l'àmbit escolar / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villà Taberner, Rita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Casañas Adam, Elisenda (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol presenta els resultats de l'estudi sobre l'estat actual de la mediació en l'àmbit escolar a Catalunya. Els resultats s'han obtingut a partir d'un doble abordatge quantitatiu i qualitatiu que ens permet obtenir dades de la seva implantació i de les seves característiques i alhora conèixer les motivacions, percepcions i valoracions concretes dels diferents actors dels centres escolars i de l'administració educativa que estan liderant la introducció de la mediació en aquest àmbit. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 437-515
2 documents
2.
10 p, 71.7 KB Coordinació entre assignatures i implicació de l'alumnat / Ribas Seix, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bigas i Salvador, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Guasch, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Milian, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Màrquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La coordinació entre el professorat de diferents disciplines és normalment una assignatura pendent a les etapes universitàries. En aquest cas, s'ha portat a terme conjuntament entre dues assignatures de la titulació de Mestre. [...]
La coordinación entre el profesorado de diferentes disciplinas es normalmente una asignatura pendiente en las etapas universitarias. En este caso, se ha llevado a cabo conjuntamente entre dos asignaturas de la titulación de Maestro de Educación Primaria una parte de los respectivos programas que tienen una serie de puntos en común. [...]
Coordination between faculty from different disciplines is usually a weak point at universities. In this case, the coordination was conducted jointly between two courses in the Primary School Teaching degree, in part of the respective programmes that have a series of points in common. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 163-172
3 documents
3.
24 p, 493.3 KB Crónica social y proyecto político en El Cortesano de Luis Milán / Ravasini, Ines
El Cortesano de Luis Milán (Valencia 1560), a menudo considerado en el pasado una transposición casi documental de la vida de la corte del Duque de Calabria en la Valencia de alrededor de 1535, ha sido objeto en años más recientes de lecturas críticas que han puesto de relieve la compleja trabazón de esta polifacética obra de ficción. [...]
El Cortesano by Luis Milán (Valencia 1560), which was often previously seen as an almost documentary portrait of life at the Duque de Calabria's Court in Valencia around 1535, has recently been the subject of new critical interpretations that emphasize the complex structure of this multi-dimensional work. [...]

2010 (Studia aurea monográfica ; 1)
Studia Aurea Monográfica, Núm. 1 (2010) , p. 69-92  

Documents de recerca 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
24 p, 541.2 KB L'acció exterior de la UE vers l'Àfrica Subsahariana i el Sud-Est Asiàtic / Garcés i Calvillo, Ferran ; Guerrero Cabrera, Federico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquest treball és realitzar un apropament en les relacions exteriors de la UE amb L'ASS i L'ASEAN, ho farem a partir de l'anàlisi del paper de la UE com a actor normatiu i la importància d'aquestes normes caracteritzades per valors polítics, La UE destaca a diferència d'altres potències per una política exterior com a promotora del regionalisme.
2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
282 p, 15.5 MB Estrategias para la educación intercultural en la escuela a través de los recursos educativos de las industrias culturales / Bedoya Ospina, Rosa Yamile ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel, dir. ; Iglesias Vidal, Edgar, dir.
L'estudi actual té com a objectiu específic identificar en equipaments i organitzacions culturals, elements que puguin integrar-se en l'organització escolar per generar processos d'aprenentatge que permetin aportar a l'diàleg intercultural i ampliar les maneres de crear, produir i distribuir la cultura. [...]
El estudio actual tiene como objetivo específico identificar en equipamientos y organizaciones culturales, elementos que puedan integrarse en la organización escolar para generar procesos de aprendizaje que permitan aportar al diálogo intercultural y ampliar las maneras de crear, producir y distribuir la cultura. [...]
The current study has the specific objective of identifying in cultural facilities and organizations, elements that can be integrated into the school organization to generate learning processes that allow to contribute to intercultural dialogue and expand the ways of creating, producing and distributing culture. [...]

2021  
3.
9 p, 418.5 KB ConVIDA controlar variables per al diagnòstic individual d'ASD (Acute Stress Disorder) / Frontana Martinez, Adrian ; Franco Puntes, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Després de la crisi de COVID-19, ens trobem davant d'un escenari mai vist abans, tota la humanitat ha estat exposada a confinament general i les seves diferències d'impacte sobre les persones es determinaran segons les condicions individuals. [...]
Tras la crisis de Covid-19, nos encontramos ante un escenario nunca visto antes, toda la humanidad ha sido expuesta a confinamiento general y sus diferencias de impacto sobre las personas se determinarán según las condiciones individuales. [...]
After the COVID-19 crisis, we are faced with a scenario never seen before, all of humanity has been exposed to general confinement and its differences in impact on people will be determined by individual conditions. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
37 p, 5.1 MB Epistemics in students' interactions in a collaborative context : a case study / Diez Alonso, Alejandra ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation examines the interaction between four Spanish students during an online conversation with three Swedish teenagers as part of a project in their EFL class. Focusing on the students' participation and what they say from a conversation and interaction analysis perspective, this paper aims to examine the interactants' roles when working collectively in their English class and to observe the epistemic stance and status of the different participants. [...]
Aquest treball de fi de màster examina les interaccions entre quatre estudiants espanyols durant una conversa en línia amb tres estudiants suecs com a part d'un projecte durant la seva classe d'anglès. [...]

Juny 2020  
5.
74 p, 2.2 MB Improving 7th grade students' collaborative skills : exploratory talk in the EFL Classroom / Castillo Rebollo, Lidia ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper provides an innovation project which aim is to improve 7th grade students' collaborative skills in the EFL classroom. A wide range of materials and tools have been designed in order to develop learners' interactional abilities when discussing and working in small groups. [...]
El present treball ofereix un projecte d'innovació amb l'objectiu de millorar les habilitats col·laboratives dels estudiants de primer d'ESO a la classe d'anglès com a llengua estrangera. S'ha dissenyat una varietat d'activitats i eines per desenvolupar les capacitats interactives dels estudiants durant els debats i el treball en petits grups. [...]

Juny 2020  
6.
108 p, 8.0 MB Developing Classroom Interactional Competence (CIC) : an innovation project to promote group-work and whole class interactional skills in Grade 11 EFL students / Ortiz Carrillo, Irene ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The objective of this master's dissertation is to present an innovation project in order to develop Classroom Interactional Competence (CIC) in Grade 11 EFL students. According to the students' needs and a literature review based on Classroom Interactional Competence (CIC) models, an action plan to promote CIC has been designed. [...]
Aquest treball de màster té com a objectiu presentar un projecte d'innovació per a desenvolupar la Competència Interactiva Escolar (CIE) dintre de l'aula d'anglès de primer de batxillerat. A partir de les necessitats de l'alumnat i d'una anàlisi literària basada en models de la Competència Interactiva Escolar (CIE), s'ha dissenyat un pla d'acció que promou la CIE. [...]

Juny 2020  
7.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
8.
21 p, 664.1 KB Presència del diàleg interreligiós a la CCMA : diagnosi i elaboració d'indicadors / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Una de les funcions atribuïdes als mitjans de comunicació de titularitat pública és la difusió de la riquesa i diversitat social, inclosa l'espiritual. Però assolir aquest objectiu no és senzill. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2019  
9.
82 p, 3.6 MB Una mirada periodística al diàleg interreligiós / Martín Oliveras, Anna ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document no és un treball d'investigació acadèmica: és un projecte escrit que intenta explicar, des de l'òptica i estil periodístics, la complexitat del diàleg interreligiós, la importància que ha anat guanyant, també a escala internacional, i el que pot aportar (o no) en una societat com la catalana, plural i diversa. [...]
Este documento no es un trabajo de investigación académica: es un proyecto escrito que intenta explicar, desde la óptica y estilo periodísticos, la complejidad del diálogo interreligioso, la importancia que ha ido ganando, también a escala internacional, y lo que puede aportar (o no) en una sociedad como la catalana, plural y diversa. [...]
This document is not an academic investigation: it is a project that tries to explain, from a journalistic view and style, the complexity of interreligious dialogue, the importance it has been gaining, also in the international scenario, and what it can provide (or not) to a society such as the Catalan one, plural and diverse. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
44 p, 1.1 MB "An Image of Mysterious Wisdom" : Hermetic Philosophy and Dual Selfhood in Yeats's Poetic Dialogues / Moschini Izquierdo, Paula ; Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
W. B. Yeats's search of wisdom through self-knowledge is reflected in his philosophical and poetical works. I explore the relevant relation between his philosophical beliefs, exposed in A Vision, and his later poetry. [...]
La cerca de saviesa que W. B. Yeats va explorar per via de l'autoconeixement es reflecteix en la seva filosofia i en la seva obra poètica. La meva recerca es centra en la relació entre els seus pensaments filosòfics, tractats en el seu treball Una Visió, i la seva poesia tardana. [...]
La búsqueda de la sabiduría que W. B. Yeats exploró por vía del autoconocimiento se refleja en su filosofía y en su obra poética. Mi trabajo se centra en analizar la relación entre sus pensamientos filosóficos, reflejados en su obra Una Visión, y su obra poética tardía. [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.