Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 1.4 MB Effects of a Calorie-Restricted Cafeteria Diet and Oleuropein Supplementation on Adiposity and mRNA Expression of Energy Balance Related Genes in Obese Male Rats / Subias-Gusils, Alex (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Álvarez-Monell, Adam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Boqué, Noemí (Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya, Biotechnology Area and Technological Unit of Nutrition and Health) ; Caimari, Antoni (Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya, Biotechnology Area and Technological Unit of Nutrition and Health) ; Mariné-Casadó, Roger (Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya, Biotechnology Area and Technological Unit of Nutrition and Health) ; Escorihuela, Rosa M (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Solanas i Garcia, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia)
Supplementation with natural bioactive compounds has been proposed to be a complementary tool to the calorie-restricted diets and physical exercise programs used to tackle human overweight, obesity and Metabolic syndrome. [...]
2023 - 10.3390/metabo13020147
Metabolites, Vol. 13 (january 2023)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
49 p, 3.9 MB Linguistic strategies in weight-loss advertising : telltale signs of a scam / Matas López, Anelisa ; Mur Effing, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Words are the most powerful tool ever developed since they have not only the ability to communicate, but also to captivate, motivate and even persuade. This paper examines the nature of language and advertising, as it primarily aims to detect persuasive elements and deceptive techniques within the advertising discourse. [...]
Les paraules són l'eina més potent que existeix, ja que no només tenen la capacitat de comunicar, sinó també de captivar, motivar i fins i tot persuadir. Aquest treball examina la naturalesa del llenguatge i la publicitat, donat que principalment es volen detectar elements persuasius i tècniques enganyoses dins del discurs publicitari. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.