Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
49 p, 3.9 MB Linguistic strategies in weight-loss advertising : telltale signs of a scam / Matas López, Anelisa ; Mur Effing, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Words are the most powerful tool ever developed since they have not only the ability to communicate, but also to captivate, motivate and even persuade. This paper examines the nature of language and advertising, as it primarily aims to detect persuasive elements and deceptive techniques within the advertising discourse. [...]
Les paraules són l'eina més potent que existeix, ja que no només tenen la capacitat de comunicar, sinó també de captivar, motivar i fins i tot persuadir. Aquest treball examina la naturalesa del llenguatge i la publicitat, donat que principalment es volen detectar elements persuasius i tècniques enganyoses dins del discurs publicitari. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
138 p, 2.7 MB Tenemos que hablar : la transformación de las estrategias discursivas publicitarias televisivas bajo los efectos de la crisis / Martínez García, Lorena ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector publicitari ha estat dels més afectats per la crisi, especialment pel que fa al seu discurs. "Tenemos que hablar" centra el seu objecte d'estudi en les estratègies discursives publicitàries i tracta de descobrir, a través de l'anàlisi i posterior comparativa de spots, com la crisi ha afectat i transformat les mateixes. [...]
El sector publicitario ha sido de los más afectados por la crisis, especialmente en lo que a su discurso se refiere. "Tenemos que hablar" centra su objeto de estudio en las estrategias discursivas publicitarias y trata de descubrir, a través del análisis y posterior comparativa de spots, cómo la crisis ha afectado y transformado las mismas. [...]
The advertising industry has been one of the most affected by the crisis, specially when talking about the speech. "Tenemos que hablar" focuses on the advertising speech strategies and intends to find, through analysis and a comparison between TV spots, how has the crisis affected and transformed those strategies. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.