Resultats globals: 18 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 17 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 158.5 KB Perspectives docents i investigadores sobre l'ensenyament de llengües estrangeres : Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño / Bellés-Calvera, Lucía (Universitat de València) ; Martínez-Hernández, Ana-Isabel (Universitat Jaume I)
Begoña Bellés-Fortuño és professora titular del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I (UJI). Actualment, és directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño is a senior lecturer in the Department of English Studies at Universitat Jaume I (UJI). She is currently the Director of the Interuniversity Institute of Modern Applied Languages (IULMA) at Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño es profesora titular del Departamento de Estudios Ingleses de la Universidad Jaume I (UJI). Actualmente, es directora del Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño est professeur titulaire au Département d'études anglaises de l'Université Jaume I (UJI). Actuellement, elle est directrice de l'Institut interuniversitaire de langues modernes appliquées (IULMA) de l'Université Jaume I. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1145
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1145 (Interviews)  
2.
27 p, 467.1 KB Els reptes de la didàctica de l'educació física al grau de primària en anglès : l'aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera / Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article descriu l'estructura del programa d'Educació Física (EF) que s'ofereix en el «Grau d'Educació Primària-Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA). Es presenten les aportacions de l'EF als enfocaments AICLE i a la formació de mestres, i es descriu l'organització de l'assignatura d'EF en l'educació primària en el GEP-DUA. [...]
El artículo describe la estructura del programa de Educación Física (EF) que se ofrece en el «Grado de Educación Primaria-Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI). Se presentan las contribuciones de la EF a los enfoques AICLE y a la formación de maestros y se describe la organización de la asignatura de EF en la educación primaria en el GEP-DUI. [...]
L'article décrit la structure du programme d'Éducation physique (EP) proposé dans le « Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA). Il présente notamment les contributions de l'EP aux approches EMILE et à la formation des enseignants du primaire, et décrit l'organisation de la matière d'EP du primaire dans le cadre du GEP-DUA. [...]
This paper describes the structure of the programme in Physical Education (PE) that is offered as part of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The paper presents the contributions of PE to the CLIL approach and to teacher education and it describes the organization of the PE subject area in primary education within the GEP-DUA. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.7
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 91-117  
3.
4 p, 165.0 KB El 'nosotros' político : un 'yo' caracterizado / Scavino, Dardo (Université de Pau et des Pays de l'Adour (Francia))
En una conferencia de 1946, "Estructura de las relaciones de persona en el verbo", Émile Benveniste puso en entredicho la definición del "nosotros" como una "primera persona del plural" y prefirió definirla como una "primera persona amplificada". [...]
At a 1946 lecture, "Structure of Person Relations in the Verb", Émile Benveniste questioned the definition of "we" as a "plural first person" and preferred to define it as an "amplified first person". [...]

2020 - 10.35659/designis.i33p159-165
DeSignis, Núm. 33 (2020) , p. 159-165  
4.
25 p, 837.4 KB Reacciones a las críticas de Pompeu Gener a Émile Zola y sus epígonos / Vall, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Pompeu Gener, defensor catalán del positivismo y del darwinismo, desde 1880 criticó a Émile Zola y sus seguidores, tildándolos de pseudocientíficos, mercantilistas, vulgares y fatalistas en diversos escritos, la mayoría recopilados en Literaturas malsanas (1894). [...]
Pompeu Gener, Catalan defender of Postivism and Darwinism, since 1880 criticised Émile Zola and his followers, branding them pseudoscientific, merchant, vulgar and fatalist, in several wri-tings, most of them collected in Literaturas malasanas (1894). [...]

2018 - 10.5209/RFRM.61693
Revista de filología románica, Vol. 35 (2018) , p. 187-211  
5.
14 p, 86.9 KB Referencias hispánicas a Zola y a la medicina experimental en 1868 / Vall, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Retrotrayendo la fecha del impacto hispánico de Zola, se aportan comentarios sobre Thérèse Raquin del corresponsal parisino del Diario de Reus (muy probablemente, Ángel Vallejo Miranda) y una mención como redactor de La Tribune por Josep Coroleu en el diario barcelonés El Principado. [...]
Putting forward the date of Zola's Hispanic impact, this article provides comments about Thérèse Raquin by the Diario de Reus' correspondent in Paris (very likely, Angel Vallejo Miranda) and a mention as an editor of La Tribune by Josep Coroleu in El Principado, of Barcelona. [...]

2010 - 10.3989/revliteratura.2010.v72.i144.244
Revista de literatura, Vol. 72, Núm. 144 (2010) , p. 499-512  
6.
8 p, 465.4 KB An Innovative, Competency-Based International CLIL Project : Are you brave enough? (International Projects: a space for expanding CLIL Methodologies) / Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
One of the educational challenges we need to face in our hyper-connected world is the need for learning in an authentic, international and integrated environment (OECD 2017a). Student international exchanges (both virtual and face-to-face mobility), have become one of the training experiences most appreciated by enterprises. [...]
Un dels reptes educatius als quals hem enfrontar-nos en el nostre món hiperconnectat és la necessitat d'aprendre en un entorn autèntic, internacional i integrat (OCDE 2017). Els intercanvis internacionals d'estudiants (tant virtuals com presencials) s'han convertit en una de les experiències de capacitació més apreciades per les empreses. [...]
Uno de los desafíos educativos a los que debemos enfrentarnos en nuestro mundo hiperconectado esla necesidad de aprender en un entorno auténtico, internacional e integrado (OCDE 2017a). Los intercambios internacionales de estudiantes (tanto virtuales como presenciales) se han convertido en una de las experiencias de capacitación más apreciadas por las empresas. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.5
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 29-36 (Articles)  
7.
9 p, 160.8 KB An interview with Thomas Morton on CLIL methodology in Spain / Fernández Barrera, Alicia (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Morton, Thomas (University of London. Birkbeck College)
The author interviewed Dr. Tom Morton of Birkbeck College (University of London) on CLIL, in June 2017.
L'autora va entrevistar al Dr. Tom Morton de Birkbeck College (University of London) sobre AILCE, el juny del 2017.
La autora entrevistó al Dr. Tom Morton de Birkbeck College (University of London) sobre AILCE, en junio del 2017.
L'auteur a interviewé le Dr. Tom Morton de Birkbeck College (University of London) sur l'EMILE, en juin 2017.

2018 - 10.5565/rev/jtl3.763
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 1 (february-march 2018) , p. 96-104 (Interviews)  
8.
23 p, 147.6 KB Pompeu Gener, un positivista darwinista contrario al naturalismo zoliano : (colaboraciones en la prensa de Barcelona y Madrid) / Vall, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Se aportan artículos de Pompeu Gener que ayudan a determinar la génesis de diversos libros suyos -sobre todo de Literaturas malsanas (1894)- o los complementan. Gener, que había criticado ya el naturalismo zoliano en publicaciones francesas e hispánicas, emprendió una campaña en contra en Madrid y Barcelona a partir de 1887, que intensificó después de las reacciones que suscitó La terre y con el auge de diversas tendencias finiseculares (particularmente el psicologismo, que le llevó a revalorar a Stendhal y algunos aspectos de Paul Bourget), si bien, más distantes de sus planteamientos, también las desaprobó. [...]
This study presents articles of Pompeu Gener that help to determine the genesis of several books of his -above all Literaturas malsanas (1894)- or complement them. Gener, that had already criticized Zola's naturalism in French and Hispanic publications, began a campaign in Madrid and Barcelona against it from 1887, which was intensified after the reactions that La terre aroused and with the rise of several end of century's tendencies (in special, psychologism, which led him to revalue Stendhal and some aspects of Paul Bourget), although he disapproved also of them, more distant from their principles. [...]

2008
Revista de filología románica, Vol. 25 (2008) , p. 313-335 (Artículos)  
9.
22 p, 276.3 KB Formació inicial del professorat d'Educació Primària i internacionalització a casa : disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d'Educació Primària-Docència Universitaria en Anglès (GEP-DUA) / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l'educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d'internacionalització a casa denominat «Grau d'Educació Primària - Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d'accés propi. [...]
El enfoque (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua) en la educación primaria exige profesionales formados para actuar como docentes en este tipo de contextos. Sensible a esta cuestión, la UAB puso en marcha en el 2012 un programa piloto de internacionalización en casa denominado «Grado de Educación Primaria-Docencia en Inglés» (GEP-DUI), en el cual un 65-80% de los créditos se cursa en inglés y que cuenta con un sistema de acceso propio. [...]
Pour mettre en œuvre une approche EMILE (Enseignement de matières par l'intégration d'une langue étrangère) dans l'enseignement primaire, les professionnels doivent être formés au préalable pour pouvoir enseigner dans ce type de contextes. [...]
The CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach in primary education calls for professionals trained to perform as teachers in contexts of this sort. Recognizing the importance of this issue, the UAB launched a pilot programme on internationalization at home in 2012. [...]

2016 - 10.1344/TE2017.52.2
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 11-32  
10.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'inici de l'itinerari «Grau d'Educació Primària - Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit -avalat, entre d'altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria - Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito -avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d'une décision courageuse de la faculté des sciences de l'éducation de l'UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d'après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB's Faculty of Education to launch the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  

Articles : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
35 p, 574.1 KB Émile Durkheim : la sociologia dels fets socials / Torrents Vilà, Dani
Bellaterra 2015 (Recursos docents i d'autoavaluació per una aproximació a la Sociologia)
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.