Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 7 registres trobats
Articles 7 registres trobats  
1.
5 p, 185.4 KB Seqüències didàctiques com a mitjà d'innovació i millora de les classes de Ciències a l'ESO en el marc d'un programa de formació del professorat / Caamaño, Aureli
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra ( 2005) , p. 1-5  
2.
5 p, 118.6 KB Consensos sobre la naturaleza de la ciencia para la enseñanza de las ciencias / Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació) ; Manassero Mas, María Antonia (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Acevedo Díaz, José Antonio (Junta de Andalucía. Consejería de Educación) ; Acevedo, Pilar (IES Ramón Olleros Gregorio (Béjar, Castella i Lleó))
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
3.
5 p, 106.5 KB Educación CTS en la primaria en México y la educación para el desarrollo sostenible* / Correa Gutiérrez, Sergio
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
4.
4 p, 108.9 KB Comprensión de la naturaleza de la ciencia y decisiones tecnocientíficas / Acevedo Díaz, José Antonio (Junta de Andalucía. Consejería de Educación) ; Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació) ; Manassero Mas, María Antonia (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Oliva, José Mª (Centro de Profesorado de Cádiz) ; Paixão, María Fátima (Instituto Politécnico de Castelo Branco (Portugal). Escola Superior de Educaçao) ; Acevedo, Pilar (IES Ramón Olleros Gregorio (Béjar, Castella i Lleó))
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  
5.
14 p, 400.8 KB Relaciones CTS en la educación científica básica : II. Investigando los problemas del mundo / García-Carmona, Antonio (Colegio Luisa de Marillac (Sevilla, Andalusia))
2008 - 10.5565/rev/ensciencias.3750
Enseñanza de las ciencias, V. 26 n. 3 (2008) p. 389-402  
6.
14 p, 335.2 KB Relaciones CTS en la educación científica básica : I. Un análisis desde los textos escolares en la enseñanza de la electrónica / García-Carmona, Antonio (Colegio Luisa de Marillac (Sevilla, Andalusia))
2008 - 10.5565/rev/ensciencias.3749
Enseñanza de las ciencias, V. 26 n. 3 (2008) p. 375-388  
7.
18 p, 129.8 KB Enfoque CTS en la enseñanza de la energía nuclear : análisis de su tratamiento en textos de física y química de la ESO / García-Carmona, Antonio (Colegio Luisa de Marillac (Sevilla, Andalusia)) ; Criado, Ana M. (Grupo Andaluz de Investigación en el Aula (GAIA))
En este artículo se muestran los resultados y las conclusiones de un estudio exploratorio sobre el enfoque ciencia-tecnología-sociedad (CTS), introducido en la enseñanza de la energía nuclear en Secundaria. [...]
In this paper, we present the results and conclusions of an exploratory study on Science-Technology-Society (STS) approach, introduced in teaching of nuclear power in Secondary School. We analyse eleven textbooks of the most used publisher in physics and chemistry teaching in Secondary School (14-15 years-old), in region of Andalusia (Spain).

2008 - 10.5565/rev/ensciencias.3693
Enseñanza de las ciencias, V. 26 n. 1 (2008) p. 107-124  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.