Resultats globals: 6 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 351.2 KB Agenda 21 escolar : das experiências cognitivas e afetivas a pratica da cidadania / Ribeiro, Ivana de Campos
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
116 p, 988.6 KB Avaluació de les activitats d'educació ambiental del Pla de Dinamització Educativa de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès : cap a una educació per a la sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El present document recull la memòria de l'avaluació de les activitats d'educació ambiental incloses dins el Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, dins el marc del conveni signat pel propi ajuntament i la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 1)  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
229 p, 5.0 MB La Modelització d'una conca hidrogeològica a través d'activitats pràctiques / Nebot, Maria-Roser ; Márquez, Conxita, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi Modelització d'una conca hidrogeològica a través de treballs pràctics té la finalitat d'analitzar la potencialitat d'un seguit d'activitats en què la teoria i la pràctica es treballen conjuntament en la modelització de components i processos de la dinàmica d'una conca hidrogeològica. [...]
Modelling of a hydrogeological basin through practical activities is a doctoral research whose aim is to analyze the potentialities of a set of activities in which theory and practical work are studied together in the modelling of the components and processes of the hydrogeological basin dynamics. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documents
2.
560 p, 10.7 MB Exploració dels models explicatius sobre mobilitat des de la perspectiva de la complexitat : el cas d'un grup d'alumnes d'Andorra / Fonolleda Riberaygua, Marta ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquesta recerca pretén descriure els models explicatius al voltant del fenomen de la mobilitat urbana a Andorra per tal de tenir dades que puguin orientar el disseny d'activitats educatives que abordin la mobilitat des de l'educació ambiental. [...]
This research seeks to describe the explicative models regarding the phenomenon of urban mobility in Andorra in order to obtain data that could guide the design of educational activities dealing with mobility as part of environmental education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
3.
7 p, 106.5 KB Educació ambiental : diagnosi dels equipaments del Parc del Garraf / EDUCCAMB (Grup de recerca) ; Hernández Francisco, Juan ; Méndez Pérez, Víctor ; Serra Jordana, Ricard ; Solà López, Albert ; Garcia-Solsona, Ester, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Boada, Martí, 1949- , tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Duch Cortinas, Jordi, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Rieradevall, Joan, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El present projecte es centra en l'estudi de l'educació ambiental als equipaments del Parc del Garraf. Amb l'estudi de les característiques d'aquest tipus d'educació en aquests equipaments, que es troben tant a l'interior del parc com fora, però amb influència directa sobre ell, s'ha pogut constatar que l'educació ambiental és l'eina principal utilitzada per a articular la coneixença del parc i apropar els usuaris al medi natural del Garraf, materialitzant-se en una elevada i diversificada oferta de programes i activitats. [...]
El presente proyecto se centra en el estudio de la educación ambiental en los equipamientos del Parque del Garraf. Con el estudio de las características de este tipo de educación en estos equipamientos, que se encuentran tanto en el interior del parque como fuera, pero con influencia directa sobre él, se ha podido constatar que la educación ambiental es el medio principal utilizado para articular el conocimiento del parque i acercar a los usuarios al medio natural del Garraf, materializándose en una elevada i diversificada oferta de programas y actividades. [...]
The present project tries to focuse on the environmental education's features about the equipments at the Parc del Garraf. With the study of this type of education features about these equipments, which are located both inside the parc as outside, but with direct influence on it, it has been shown that environmental education is the main tool which is been served to manage knowledge about the parc and to zoom the Garraf's environment to users, which is materialized in a high and diversified offer about schedules and activities. [...]

2010
2 documents
4.
6 p, 41.8 KB Itinerari d'educació ambiental i sensorial de Sant Pere del Burgal / PasAPas (Grup de recerca) ; Marin Marcer, Sara ; Mollfoyeda Urtusol, Antoni ; Suárez Riera, Jerónimo ; Boada, Martí, 1949- , tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Garcia-Solsona, Ester, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) va ser creat l'any 2003. Actualment, el parc està desenvolupant una xarxa d'itineraris d'Educació Ambiental (EA). L'Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) ofereix rutes guiades al sender del Monestir de Sant Pere del Burgal, ja senyalitzat i equipat pel PNAP, en estar inscrit al seu àmbit territorial. [...]
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) fue creado en 2003. Actualmente, el parque está desarrollando una red de itinerarios de Eduación Ambiental (EA). El Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) ofrece guias a grupos para recorrer el sendero del Monestir de Sant Pere del Burgal, ya señalizado y equipado por el PNAP. [...]
The Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) was founded in 2003. Currently, the parc developes a net of itineries for Enviromental Education (EE). In this context the Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) offers already guided tours at Monestir de Sant Pere del Burgal. [...]

2009
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.