Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
8 p, 392.3 KB Evaluación del proyecto curricular "naturaleza en la ciudad" / Membiela, Pedro (EU de Formación del Profesorado de EGB. Ourense.) ; Suárez Pazos, Mercedes (Universidade de Vigo. Departamento de Didáctica, Organización Escolar e Métodos de Investigación) ; Nogueiras Hermida, Emilia (IB Otero Pedrayo (Ourense))
The internal evaluation of a Natural History curricular project is shown, which is carried out within the framework of educational research action, through triangular prospection of opinion from students, teachers and external advisers.
1994 - 10.5565/rev/ensciencias.4480
Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 22-29  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
38 p, 1.0 MB Reflexions sobre l'educació ambiental a Sant Cugat / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Presentació que va acompanyar la presentació oral sobre reflexions de l'educació ambiental a Sant Cugat a la 1º Jornada d'Educació Ambiental d'aquest municipi titulada "Els reptes de l'educació per la sostenibilitat".
2007
Jornada d'Educació Ambiental. Els reptes de l'educació per la sostenibilitat. Sant Cugat del Vallès, Catalunya, 1a : 2007  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
623 p, 4.3 MB Parlar per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat : anàlisi del discurs avaluatiu de mestres i educadors/es ambientals en contextos dialògics / Grau Roca, Pere ; Espinet, Mariona, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En aquesta recerca s'analitza el discurs avaluatiu de mestres i educadors ambientals en contextos dialògics, així com la seva funcionalitat a l'hora de provocar canvis en activitats d'Educació per a la Sostenibilitat que giren al voltant de l'agroecologia escolar. [...]
In this research we analyse the evaluative discourse of teachers and environmental educators within dialogical contexts and their functionality to trigger changes in education for sustainability activities in scholar agroecology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
2 p, 639.9 KB MEVA-Ambiental : MEtodologia per a la Valoració de l'Aprenentatge. Centrada en l'educació ambiental / Arias Gómez, Carles ; Lemkow, Louis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Carreras, David ; Fullana, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquest projecte abasta el disseny i el desenvolupament d'un model prototípic de Metodologia per a la Valoració de l'Aprenentatge Ambiental, a la qual anomenem "MEVA-Ambiental". Per a fer possible aquesta fita ens hem basat en fonaments ontològics i constructivistes per representar i analitzar el coneixement a fi de poder quantificar l'Increment de Coneixement (IC). [...]
Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de un modelo prototípico de Metodología para la Valoración del Aprendizaje Ambiental, a la que hemos denominado "MEVA-Ambiental". Para hacer posible este reto nos hemos basado en fundamentos ontológicos y constructivistas. [...]
This project covers the design and the implementation of both an Environmental Learning Assessment Methodology model and prototype. We call it "MEVA-Ambiental" (which stands for Metodologia per a la Valoració de l'Aprenentage Ambiental). [...]
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2011
7 documents
3.
10 p, 54.7 KB Sensibilització ambiental mitjançant un recurs educatiu audiovisual a l'alumnat de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona : el cd-rom Àmbit / Fresno Ribera, Núria ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
S'ha avaluat la validesa d'un instrument d'ambientalització universitària (el cd-rom Àmbit) que pretén generar un procés de reflexió i autoavaluació de l'impacte ambiental d'estudiants, professors i personal d'administració i serveis. [...]
2009
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.