Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
4 p, 168.5 KB Editors' note : L1 teaching in the Czech Republic, tendencies and challenges / Hurytová, Ivana (Charles University in Prague)
This special issue presents the situation in L1 teaching in the Czech Republic, some of its tendencies and challenges. One invited senior researcher, two doctoral students and a fresh postdoctoral researcher from four universities across the Czech Republic present their interests and conclusions in three articles and one interview.
Aquest número especial presenta la situació de l'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes. Un investigador sènior convidat, dos estudiants de doctorat i un nou investigador postdoctoral de quatre universitats de la República Txeca presenten els seus interessos i conclusions en tres articles i una entrevista.
Este número especial presenta la situación de la enseñanza de L1 en la República Checa, tendencias y desafíos. Un investigador principal invitado, dos estudiantes de doctorado y un nuevo investigador posdoctoral de cuatro universidades de la República Checa presentan sus intereses y conclusiones en tres artículos y una entrevista.
Ce numéro spécial présente la situation de l'enseignement de la L1 en République tchèque, quelques-unes de ses tendances et défis. Un chercheur senior invité, deux doctorants et un nouveau chercheur postdoctoral de quatre universités de la République tchèque présentent leurs intérêts et leurs conclusions dans trois articles et une interview.

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1202
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1202 (Editors' Note)  
2.
16 p, 3.7 MB Educació artística per sensibilitzar en diversitat sexual / Huerta, Ricard (Universitat de València)
Aquesta investigació forma part del projecte "Sensibilització en igualtat de gènere i diversitat sexual mitjançant intervencions artístiques en contextos universitaris" (GV/2020/069). L'objectiu és reflexionar a partir de pràctiques artístiques, elaborant dissenys gràfics, tot incorporant qüestions d'educació en disseny des del taller de gràfica. [...]
This research is part of the project "Awareness of gender equality and sexual diver-sity through artistic interventions in university contexts" (GV/2020/069). The aim is to reflect on artistic practices, developing graphic designs, incorporating design and educational issues from the graphics workshop. [...]
Esta investigación se enmarca dentro del proyecto "Sensibilización para la igualdad de género y la diversidad sexual a través de intervenciones artísticas en contextos universitarios" (GV/2020/069). [...]
Ikerketa hau "Sentsibilizazioa genero berdintasunean eta sexu aniztasunaren arintzea esku hartze artistikoen unibertsitate testuinguruetan" (GV / 2020/069) proiektuaren barruan kokatu zen. Helburua praktika artistikoen oinarrian hausnartzea da, diseinu grafikoak landuz, tailer grafikoen diseinuetan hezkuntzako galderak sartuz. [...]
Esta investigação fez parte do projeto "Sensibilização para a igualdade de género e mitigação da diversidade sexual de intervenções artísticas em contextos universitários" (GV / 2020/069). [...]

2021 - 10.5565/rev/grafica.219
Grafica, Vol. 10 Núm. 20 (2022) , p. 113-127 (Investigación)  
3.
15 p, 428.0 KB Identitats "queer", cossos i sexualitat en les narratives fílmiques de la infància de Kore-eda Hirokazu / Rifà Valls, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En aquest article s'interpreta la relació entre la construcció de les identitats a la infància i l'educació en el cinema de Kore-eda Hirokazu. L'estudi de les identitats es fonamenta a partir de la teoria queer, els estudis de masculinitats i la teoria postcolonial, aplicats a la infància. [...]
En este artículo se interpreta la relación entre la construcción de las identidades en la infancia y la educación en el cine de Kore-eda Hirokazu. El estudio de las identidades se fundamenta a partir de la teoría queer, los estudios de masculinidades y la teoría poscolonial, aplicados a la infancia. [...]
Dans cet article, nous interprétons la relation entre la construction des identités dans l'enfance et l'éducation dans le cinéma de Kore-eda Hirokazu. L'étude des identités est développée à partir de la théorie queer, les études de masculinités et la théorie postcoloniale, appliquées à l'enfance. [...]
This paper examines the relationship between education and the construction of identities in childhood in Kore-eda Hirokazu's films. The study of identities is based on queer theory, masculinity studies and postcolonial theory applied to childhood. [...]

2014
Temps d'educació, Núm. 47 (2014) , p. 143-157  
4.
3 p, 173.6 KB La pintura puede serlo todo / Collados, Esther ; Rosich, Carme (IES Pere Calders (Cerdanyola del Vallès, Barcelona))
Primero aprenden a mirar su entorno de una manera diferente, asociando varias imágenes a las sensaciones que les producen, y después dejan su huella personal en composiciones pictóricas con diversidad de colores y texturas. [...]
2008
Cuadernos de pedagogía, Num. 378 (2008) , p. 31-33  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
287 p, 6.3 MB Identitats mòbils : Una recerca etnogràfica sobre joventut, agències i cultura visual en contextos de vulnerabilitat / López Ruiz, Sara ; Rifà Valls, Montse, dir.
Aquesta recerca està vinculada a l'experiència d'una etnografia visual i digital a l'Institut Escola la Mina, situat a la perifèria de la ciutat de Barcelona. L'etnografia es basa, inicialment, en un període d'observació participant durant 6 mesos amb l'alumnat de 6è de Primària, i posteriorment en el projecte Identitats Mòbils, realitzat el curs següent amb el mateix grup d'alumnes en un conjunt de sessions setmanals de 4 mesos. [...]
Esta investigación está vinculada a la experiencia de una etnografía visual y digital en el Institut Escola la Mina, situado en la periferia de la ciudad de Barcelona. La etnografía se basa inicialmente en un periodo de observación participante durante 6 meses con el alumnado de 6º de Primaria, y posteriorment, en el proyecto Identidades Móviles, realizado el curso siguiente con el mismo grupo de alumnos en un conjunto de sesiones semanales de 4 meses. [...]
This research is linked to the experience of visual and digital ethnography at the Institut Escola la Mina, located on the outskirts of the city of Barcelona. Initially, this ethnography is based on an observation period participating for 6 months with the students of 6th grade of Primary (11-12 years old students), and later in the project Mobile Identities, carried out the following year with the same group of students working in weekly sessions for 4 months. [...]

2022  
2.
46 p, 1.5 MB El dibuix a classe de ciències : una eina modelitzadora i avaluadora / Martinez Martinez, Andrea ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el recurs del dibuix a la classe de ciències com a una potent eina modelitzadora i la coavaluació d'aquest dibuix com a eina d'aprenentatge. Les dades es van recollir en un institut públic de Santa Coloma de Gramenet. [...]
juny 2019  
3.
27 p, 59.9 KB La Evaluación en el área de educación visual y plástica en la educación secundaria obligatoria / Morales Artero, Juan José ; Tejada Fernández, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Vegeu jjmaresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
17 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.