Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
28 p, 703.2 KB El voto dual en Cataluña : lealtad y transferencia de votos en elecciones autonómicas / Montero, José Ramón ; Font, Joan (Font Fàbregas)
1991
Revista de estudios políticos, Num. 73 (1991) , p. 7-34  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
16 p, 1.3 MB L'abstencionisme a les eleccions autonòmiques de Catalunya de Febrer de 2021 / Hervás Delgado, Adrià ; Medina Lindo, Lucía Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
A les eleccions al parlament de Catalunya de Febrer de 2021 es va produir el nivell més alt d'abstenció de tota la història de les eleccions autonòmiques catalanes, les quals es van celebrar alhora en un context poc comú: sota la pandèmia de COVID-19.
En las elecciones al parlamento de Cataluña de Febrero de 2021 se produjo el nivel más alto de abstención de toda la historia de las elecciones autonómicas catalanas, que se celebraron a la vez en un contexto poco común: bajo la pandemia de COVID-19 .
In the elections to the parliament of Catalonia in February 2021, the highest level of abstention in the history of the Catalan regional elections was held simultaneously in an uncommon context: under the COVID-19 pandemic.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
484 p, 29.7 MB VOX, fake news i postveritat a la campanya electoral de les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer del 2021 / Álvarez de la Rosa, Claudia ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la irrupció de les xarxes socials al segle XXI ha proliferat una nova forma de fer campanyes electorals. Aquest fet, sumat a l'auge de les fake news i la postveritat, ha fet que molts partits polítics intentin treure rèdit electoral a través de la propagació de notícies o continguts inexactes. [...]
Con la irrupción de las redes sociales en el siglo XXI ha proliferado una nueva forma de hacer campañas electorales. Este hecho, sumado al auge de las fake news y la posverdad, ha hecho que muchos partidos políticos intenten sacar rédito electoral a través de la propagación de noticias o contenidos inexactos. [...]
With the emergence of social networks in the 21st century, a new form of electoral campaigning has proliferated. This fact, along with the rise of fake news and posttruth, has led many political parties to try to gain electoral advantage through the propagation of inaccurate news or content. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
112 p, 4.4 MB Les campanyes electorals autonòmiques al Parlament de Catalunya, el 2010 i el 2012, del candidat de CiU, Artur Mas pel que fa a l'ús de les comunitats virtuals / Saumell Batllori, Víctor ; Mateu Evangelista, Manel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació i anàlisi de les campanyes electorals a les eleccions autonòmiques del Parlament català el 2010 i 2012, pel que fa a la comunicació i ús de les comunitats virtuals. S'analitzen elements com l'estratègia i els actors implicats, els canals usats i el model de comunicació, fent contrast entre ambdues campanyes i els altres partits.
Investigación y análisis de las campañas electorales en la elecciones autonómicas del Parlament catalán el 2010 y 2012, en referencia a la comunicación y el uso de las comunidades virtuales. Se analizan elementos como la estrategia y los actores implicados, los canales usados y el modelo de comunicación, comparando las dos campañas y con los otros partidos.
Electoral campaigns research in the autonomic elections of the catalan parliament in 2010 and 2012, focusing on communication and the use of social media. Elements like the strategy, the main actors, the channels and the communication model are analysed, comparing the campaigns in 2010 and 2012 and the other parties.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.