Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
12 p, 1.2 MB La memoria de la comunidad : la línea cronológica. Una técnica para la evaluación participativa de acciones comunitarias / Crespo Herrera, Estefanía ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo se presenta la "línea cronológica", una de las técnicas utilizadas para evaluar participativamente la evolución y el impacto de las acciones comunitarias desarrolladas en tres territorios de la geografía catalana. [...]
En aquest article es presenta la "línia cronològica", una de les tècniques utilitzades per avaluar participativament l'evolució i l'impacte de les accions comunitàries desenvolupades en tres territoris de la geografia catalana. [...]
This article explains that "the timeline" is one of the most used techniques for a participatory assessment about the evolution and the impact of community actions developed in three different areas of Catalunya. [...]

2012
Educación Social - Revista de Intervención Socioeducativa, Núm. 51 (2012) , p. 121-132  
2.
39 p, 594.4 KB Diseño y validación de una rúbrica para evaluar acciones y proyectos educativos de empoderamiento juvenil / Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Trull Oliva, Carme (Universitat de Girona) ; Rodrigo Moriche, María Pilar (Universidad Autónoma de Madrid) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En los últimos años ha habido un aumen­to significativo de los debates internacionales, las investigaciones y los programas socioe­ducativos centrados en el empoderamiento juvenil. Uno de los principales problemas de este concepto está relacionado con las formas de medirlo y evaluarlo. [...]
In recent years, there has been a significant increase in international debates, research and socio-educational programmes focusing on youth empowerment. One of the main issues with this concept is related to how it is measured and evaluated. [...]

2021 - 10.22550/REP79-3-2021-05
Revista española de pedagogía, Vol. 79 Núm. 280 (2021) , p. 537-555
2 documents
3.
12 p, 1.8 MB Validity of a method for the self-screening of cardiovascular risk / Barroso Sevillano, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, d'Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva) ; Pérez-Fernández, Silvia (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ; Vila, M. Mar (Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtiques i Informàtica) ; Zomeño, María Dolores (Universitat Ramon Llull. Departament de Ciències de la Salut) ; Martí-Lluch, Ruth (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Cordon, Ferran (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària Montilivi) ; Ramos, Rafel (Institut d'Investigació Biomèdica de Girona) ; Elosua, Roberto (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ; Degano, Irene R. (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ; Fitó, Montse (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Cabezas Peña, Carmen (Agència de Salut Pública de Catalunya) ; Salvador, Gemma (Agència de Salut Pública de Catalunya) ; Castell, Conxa (Agència de Salut Pública de Catalunya) ; Grau, María (Universitat de Barcelona. Departament de Medicina)
The validity of a cardiovascular risk self-screening method was assessed. The results obtained for self-measurement of blood pressure, a point-of-care system's assessment of lipid profile and glycated hemoglobin, and a self-administered questionnaire (sex, age, diabetes, tobacco consumption) were compared with the standard screening (gold standard) conducted by a health professional. [...]
2018 - 10.2147/CLEP.S158358
Clinical Epidemiology, Vol. 10 (may 2018) , p. 549-560  
4.
12 p, 1.1 MB La memòria de la comunitat : la línia cronològica. Una tècnica per a l'avaluació participativa d'accions comunitàries / Crespo Herrera, Estefanía ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo se presenta la "línea cronológica", una de las técnicas utilizadas para eva¬luar participativamente la evolución y el impacto de las acciones comunitarias desarrolladas en tres territorios de la geografía catalana. [...]
En aquest article es presenta la "línia cro¬nològica", una de les tècniques utilitzades per avaluar participativament l'evolució i l'impacte de les accions comunitàries desenvolupades en tres territoris de la geografia catalana. [...]
This article explains that "the timeline" is one of the most used techniques for a participatory assessment about the evolution and the impact of community actions developed in three different areas of Catalunya. [...]

2012
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 51 (2012) , p. 121-132
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.