Resultats globals: 1,399 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 541 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 86 registres trobats
Publicacions periòdiques, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions, 80 registres trobats
Documents de recerca, 551 registres trobats
Materials didàctics, 25 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 80 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 541 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 1.2 MB La nova etapa pedagògica de la Mentora Alsina : documentació i divulgació del patrimoni científic i tècnic al mNACTEC / Valentines-Álvarez, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallmitjana i Rico, Santiago (Universitat de Barcelona. Departament de Física Aplicada i Òptica) ; D'Argenio, Stefano (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Muñoz, Joan (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Perarnau i Llorens, Jaume (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya)
The Mentora Alsina permanent exhibition was inaugurated on 23th May 2006 at mNACTEC. Reproducing the Physics Experimental Laboratory Mentora Alsina (1906-1991) objects, practices, spaces, educational methodologies, we have tried to reproduce knowledge, skills, interests and amazements in the new audienc of the new century. [...]
2008 - 10.2436/20.2006.01.12
Actes d'història de la ciència i de la tècnica, Vol. 1 (2008) , p. 103-109  
2.
17 p, 344.8 KB What do we know so far about the research-teaching nexus in Initial Teacher Training? Findings from a systematic review / Wang, Yuqian (Durham University. School of Education) ; Newton, Douglas (Durham University. School of Education) ; Moger, Pauline (Durham University. School of Education) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Initial Teacher Education (ITE) Programmes comprise campus-based teaching sessions and school practice. This article carries out a systematic review from the context of Initial Teacher Education programmes in Higher Education, using the term 'nexus' to summarise the various ways research is integrated into campus-based teaching, and the various forms of research-informed teaching in school placement within ITE programmes. [...]
2023 - 10.1002/rev3.3405
Review of Education, Vol. 11,e.3405, Núm. 2 (2023) , p. 1-17  
3.
19 p, 477.1 KB Unlocking the potential of research-informed practice : Insights into benefits, challenges, and significance among teachers in Catalonia, Poland, and England / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Kowalczuk-Walędziak, Marta (University of Białystok. Faculty of Education) ; Brown, Chris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
This survey-based study delves into the intricate interplay of research utilisation in the pedagogical approaches of a sample of 534 teachers across Catalonia (Spain), Poland, and England. Applying Baudrillard's Theory of Consumption lenses, we present novel insights into the multifaceted aspects of research use, including its benefits, costs, and significance within the teaching profession. [...]
Wiley-Blackwell, 2024 - 10.1111/ejed.12639
European journal of education, 2024, p.1-19  
4.
14 p, 376.3 KB Antropologia i literatura : l'ús de Perdra de tartera com a material etnogràfic / Clua i Fainé, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jornada La dimensió social de la literatura (1a : 2018 : Barcelona, Catalunya)
Aquest article recull la comunicació presentada a la Jornada «La dimensió social de la literatura. A propòsit de Pedra de tartera de Maria Barbal», celebrada a Barcelona l'octubre de 2018. L'objectiu és mostrar el valor etnogràfic de la literatura a partir de la meva pròpia experiència docent, on utilitzo obres literàries per ensenyar Antropologia Social i Cultural als meus estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, Espanya). [...]
This article offers the communication presented at the Conference "The Social Dimension of Literature. Concerning Maria Barbal's Stone in a Landslide", held in Barcelona in October 2018. The objective is to show the ethnographic value of literature, based on the author's own experience of using literary works to teach Social and Cultural Anthropology at Barcelona Autonomous University. [...]

2019 - 10.30687/Ri/2037-6588/2019/112/010
Rassegna iberistica, Vol. 42 Núm. 112 (2019) , p. 447-460  
5.
5 p, 134.1 KB Trazando caminos educativos : el legado de Jordi en la transformación de la enseñanza de las ciencias en Chile / Moraga Toledo, Sylvia (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Otárola Benavides, Fabianna (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Soto Martínez, Jessica ; Astudillo Leiva, Pía
La reforma educativa chilena de 2015 enfatizó el desarrollo de habilidades y procesos de investigación científica en los programas de Ciencias Naturales a través de la aplicación de metodologías activas como la indagación científica. [...]
La reforma educativa xilena del 2015 emfatitza el desenvolupament d'habilitats i processos de recerca científica als programes de Ciències Naturals. A través de l'aplicació de metodologies actives com la indagació científica a l'ensenyament de les ciències en països llatinoamericans. [...]
The Chilean educational reform of 2015 emphasizes the development of scientific research skills and processes in Natural Sciences programs. Through the application of active methodologies such as scientific inquiry in science teaching in Latin American countries. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.508
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 69-73 (Articles)
2 documents
6.
13 p, 260.3 KB Intercambios virtuales en formación docente : estado del arte y desafíos para la enseñanza de la lengua / De Luca, Natalia Romina (Universidad Nacional de San Martín (Argentina))
En este artículo, se presenta una revisión de antecedentes por investigaciones que han tomado como objeto, desde diferentes enfoques y metodologías, una práctica educativa relativamente novedosa: los intercambios virtuales en formación docente. [...]
En aquest article, es presenta una revisió d‟antecedents per investigacions que han pres com a objecte, des de diferents enfocaments i metodologies, una pràctica educativa relativament nova: els intercanvis virtuals en formació docent. [...]
This article presents a background review of research that has taken as its object, from different approaches and methodologies, a novel educational practice: virtual exchanges in teacher training. This pedagogical practice requires a review of the specialized bibliography that takes into account this constitutive heterogeneity when presenting advances in the field. [...]
Cet article présente une revue de fond d'une recherche qui a pris pour objet, à partir de différentes approches et méthodologies, une pratique éducative relativement nouvelle : les échanges virtuels dans la formation des enseignants. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1207
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 4 (2023) , p. e1207 (Articles)  
7.
22 p, 239.4 KB Usos de TikTok en educació : revisió sistemàtica de l'aplicabilitat didàctica de TikTok / Caldeiro-Pedreira, Mari-Carmen (Universidade de Santiago de Compostela) ; Yot-Domínguez, Carmen (Universidad de Sevilla)
El acceso a internet desde edades cada vez más tempranas y la posibilidad de registro en las redes sociales (RR. SS. ) abren la puerta a nuevas formas de enseñar y aprender activamente y acordes con las características de la sociedad digital. [...]
L'accés a internet des d'edats cada vegada més primerenques i la possibilitat de registrar-se a les xarxes socials obren la porta a noves maneres d'ensenyar i aprendre activament i d'acord amb les característiques de la societat digital. [...]
Access to the internet at increasingly younger ages and the possibility of registering on social media networks opens the door to new ways of teaching and learning actively and in accordance with the characteristics of the digital society. [...]

2023 - 10.5565/rev/analisi.3630
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 69 (2023) , p. 53-73 (Articles)
2 documents
8.
28 p, 828.2 KB La producció i el comerç de llibres d'ensenyament a la Catalunya dels segles XVII i XVIII / Camprubí, Xevi 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els llibres d'ensenyament primari -entre els quals destaquen les beceroles, els salms, els franselms i els pelegrins- eren l'instrument que facilitava l'aprenentatge de llegir i escriure als nens -no pas les nenes- que als segles XVII i XVIII estudiaven a les escoles de primeres lletres de Catalunya. [...]
School books -such as alphabets, psalms, franselms and pelegrins- were the instrument which aided boys -but not girls- to learn to read and write in Catalan primary schools in 17th and 18th centuries. [...]
Los libros de educación primaria -entre los cuales destacan las cartillas, los salmos, los franselms y los pelegrins- eran el instrumento que facilitaba el aprendizaje de la lectura y la escritura a los niños -pero no a las niñas- que en los siglos XVII y XVIII estudiaban en las escuelas de primeras letras de Cataluña. [...]

2021 - 10.5565/rev/manuscrits.285
Manuscrits : revista d'història moderna, Vol. 43 (2021) , p. 153-180 (Artículos)  
9.
29 p, 1.1 MB L'aspecte lèxic a la carta. Una seqüència per al treball de la riquesa verbal en les produccions escrites / Crespí, Isabel (Universitat de les Illes Balears) ; Llop Naya, Ares (University of Cambridge)
Aquest article planteja una aproximació a l'estudi de l'aspecte lèxic al segon cicle de l'ESO com a eina per facilitar l'ampliació del repertori lèxic i la millora de la dinamicitat dels textos descriptius dels aprenents. [...]
This paper presents an approach to the study of lexical aspect in the second stage of Secondary School Studies as a tool to facilitate the enrichment of vocabulary and the dynamicity of learners' written descriptions. [...]
Este artículo plantea una aproximación al estudio del aspecto léxico en el segundo ciclo de la ESO como herramienta para facilitar la ampliación del repertorio léxico y la mejora de la dinamicidad de los textos descriptivos de los aprendices. [...]

2023 - 10.5565/rev/regroc.95
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 6 Núm. 1 (2023) , p. 115-143 (Actualización gramatical)  
10.
15 p, 295.8 KB La inteligencia artificial como recurso docente : usos y posibilidades para el profesorado / Sánchez Vera, María del Mar (Universidad de Murcia)
El auge de las herramientas de la inteligencia artificial generativa ha impulsado un amplio debate sobre las implicaciones y las consecuencias de utilizarlas en la educación, lo que requiere de una reflexión profunda sobre su uso para asegurar que se incorporen a ella de manera adecuada. [...]
L'aparició de les eines d'intel·ligència artificial generativa està generant un ampli debat sobre l'impacte que exerceixen i les conseqüències d'utilitzar-les en l'educació, la qual cosa requereix una reflexió profunda sobre l'ús que se'n fa, a fi de garantir que siguin incorporades en l'àmbit acadèmic de manera adequada. [...]
The growth in generative artificial intelligence tools has prompted a wide-ranging debate on the implications and consequences of using artificial intelligence in education, which requires a deep reflection on their use to ensure that they are incorporated appropriately. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1810
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 33-47 (Monográfico)  

Articles : 541 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 2.0 MB El uso de ChatGPT para la creación de actividades en el aula de chino como lengua extranjera: un estudio de caso de la competencia lectora / Casas-Tost, Helena ; Olalla-Soler, Christian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Paoliello, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; International Conference of Contemporary China Studies (4rt : 2023 : Online)
La irrupción de la inteligencia artificial (IA) y los modelos grandes de lenguaje (LLM), con ChatGPT como máximo exponente, nos obliga a repensar la enseñanza y el aprendizaje, en general, y el de lenguas extranjeras, en particular. [...]
2023
East and West Contact and Dialogue. International Conference of Contemporary China Studies (4rt : 2023 : Online)  
2.
1 p, 212.9 KB Jornada Interdisciplinaria de Formación y Trabajo : los Objetivos de Desarrollo Sostenible en el marco de un proyecto universitario de cooperación internacional / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La Jornada interdisciplinaria de formación y trabajo: "Los Objetivos de Desarrollo Sostenible en el marco de un proyecto universitario de cooperación internacional", es va celebrar el 14 de març de 2023 com a part de les activitats de clausura del projecto "Programa de capacitación para la incorporación de la perspectiva de los ODS- Agenda 2030, als cursos de formació docent universitari de la UNISS-Cuba.
2023
Jornada Interdisciplinaria de Formación y Trabajo, : 2023
2 documents
3.
35 p, 764.5 KB Percepció sobre la docència i l'aprenentatge a la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu avaluar els aspectes de millora del model docent actual de la Facultat de Veterinària per tendir cap a un nou model ensenyament-aprenentatge més competencial, centrat amb l'alumne, que aprofiti els recursos digitals disponibles i connectat amb les necessitats reals en un entorn professional. [...]
2022
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, 7ena : 2022  
4.
12 p, 838.8 KB Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la Diplomatura de Relacions Laborals / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2006
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 3es : 2006  
5.
24 p, 1.2 MB Obrint les Humanitats : les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2017
Lliço inaugural curs 2017-18 Facultat de Filosofia i Lletres. Campus UAB, : 2017  
6.
16 p, 220.7 KB El largo camino de la traducción hacia las nubes / Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
El artículo aborda el desarrollo de los procesos de traducción a lo largo de las diferentes etapas como factor angular de la formación de traductores.
2011
7º Simposio de traducción, interpretación y terminología Cuba-Canadá. L'Havana, : marzo 2011  
7.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
8.
1 p, 158.2 KB Aprenentatge cooperatiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
9.
12 p, 69.8 KB Fem protagonista a l'alumne / Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  
10.
16 p, 1.2 MB Estratègies : per a motivar als alumnes en matèries massa teòriques. L'exemple de la Biologia Animal a 1er i altres / Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Constenla Matalobos, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu l'intercanvi d'experiències docents entre el professorat de la Facultat com a punt de partida per reflexionar sobre l'estat actual de la docència i estimular la inclusió de noves activitats d'innovació als estudis de grau. [...]
2016
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, II : Maig 2016  

Contribucions a jornades i congressos : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Quaderns IEE / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Europeus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Quaderns IEE és una revista d'accés obert i gratuït, promoguda per l'Institut d'Estudis Europeus de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el suport del Centre de Documentació Europea. El seu objectiu és donar a conèixer els estudis que es realitzen sobre temes europeus des d'una perspectiva multidisciplinària. [...]
Quaderns IEE es una revista de acceso abierto y gratuito, promovida por el Instituto de Estudios Europeos de la Universidad Autónoma de Barcelona, con el apoyo del Centro de Documentación Europea. Su objetivo es dar a conocer los estudios que se realizan sobre temas europeos desde una perspectiva multidisciplinar. [...]
Quaderns IEE is a free and open access journal, promoted by the Institute of European Studies of the Autonomous University of Barcelona, with the support of the European Documentation Center. Its objective is to publicize the studies carried out on European issues from a multidisciplinary perspective. [...]

Bellaterra : Centre de Documentació Europea, 2022-
4 documents
2.
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias / Universitat Autònoma de Barcelona
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018-
6 documents
3.
74 p, 20.6 MB Eth Sautarèth
Vielha : CRP Val d'Aran, [199?]-
Hons Centre de Recorsi Pedagogics dera Val d'Aran
2 documents
4.
Doblele : revista de lengua y literatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
[Bellaterra : Departamento de Filología Española de la Universidad Autónoma de Barcelona], 2015-
9 documents
5.
Methodos : revista de didàctica dels estudis clàssics / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Paideia. Trobada internacional de didàctica dels estudis clàssics (1a : 2011 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra: Institut de Ciències de l'Educació, 2011-2019
5 documents
6.
8 p, 12.1 MB Front ensenyant : butlletí dels Comités d'Acció d'Ensenyants / Comités d'Acció d'Ensenyants
[s.l.] : CAE, 1971-
11 documents
7.
13 p, 18.3 MB Escuela roja : revista del Frente de Enseñanza de la Organización Comunista Bandera Roja / Organización Comunista de España-Bandera Roja. Frente de Enseñanza
[s.l.] : Organización Comunista Bandera Roja, [1970-1973]
12 documents
8.
6 p, 657.3 KB El Toro
[S.l.] : [s.n.], 197?-  
9.
7 p, 1.0 MB Tribuna / Instituto Nacional de Educación Media Balmes
Tribuna (Barcelona, Catalunya)
Barcelona : Instituto Nacional de Educación Media (INEM) Balmes, 1976-  
10.
2 p, 124.8 KB Informatiu : IDES / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior, 2010-2013
9 documents

Publicacions periòdiques : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 80 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
52 p, 1.1 MB Educació i Pedagogia : Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Rifà Valls, Montse
De mestres, pedagogs i pedagogues, i educadors i educadores socials és reconéixer i combatre les desigualtats. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere d'Educació i Pedagogia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per aprendre a interpretar les implicacions del sistema sexe-gènere en educació i incloure la perspectiva de gènere en la docència, la transferència de coneixement i la recerca.
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats, 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
2.
433 p, 15.5 MB El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment ; Primera edició / Massip i Sabater, Mariona, ed. ; González-Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
El llibre que teniu a les mans sorgeix de les comunicacions i ponències presentades a les XVI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials, celebrades el febrer de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS UAB, 2021 (DOCS.3)  
3.
212 p, 1.6 MB Abordant la crisi de les cures : polítiques, treballs i experiències locals / Carrillo Gómez, Silvia ed. ; Díaz Gorfinkiel, Magdalena ; Espinosa Sánchez, Wendy Raquel ; Keller Garganté, Christel ; Roca-Escoda, Mireia ; Rubio Cano, Xavier, 1968- ; Sol Torelló, Miriam ; Ezquerra, Sandra, 1976- ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2019 (Grana (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 37) (Ciutats i persones)  
4.
2 p, 638.7 KB Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau / Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013  
5.
492 p, 13.5 MB Quin professorat, quina ciutadania, quin futur? Els reptes de l'ensenyament de les ciències socials, la geografia i la història / Ballbé, Maria, ed. ; González-Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed.
Quins són els reptes de l'ensenyament de les ciències socials i de l'educació per a la ciutadania? Per contestar aquesta pregunta hauríem de pensar quina ciutadania volem educar, quin professorat volem formar i quin futur volem construir. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)  
6.
3 p, 550.6 KB Case Study-ProjecTA-U : where artificial intelligence (Science), machine translation (technology) and tranlation studies (humanities) meet to improve higher education students' acess to global knowledge / Aguilar-Amat, Anna, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona: GUNI, 2019
Higher education in the world 7: humanities and higher education: synergies between science, technology and humanities, 2019, p. 160-162  
7.
88 p, 1.7 MB Sociologia, economia i ciència política : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ortiz Monera, Rosa María (Universitat de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Morero Beltrán, Anna María (Universitat de Barcelona)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la sociologia, l'economia i la ciència política. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica i perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
8.
36 p, 2.2 MB Psicologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Bosch Fiol, Esperanza (Universitat de les Illes Balears) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ; Mantero Heredia, Salud (Universitat de les Illes Balears)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la psicologia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
9.
50 p, 1.9 MB Medicina : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ruiz Cantero, María Teresa (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'evidència científica i l'experiència, tant acadèmica com professional, demostren que és imprescindible incorporar un enfocament de gènere com a criteri de millora de la qualitat dels estudis universitaris en ciències de la salut. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
10.
42 p, 1.9 MB Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

Llibres i col·leccions : 80 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 551 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10.5 MB La enseñanza y aprendizaje de léxico portugués por hablantes de español : los equivalentes dobles Español-Portugués / Moreno Herrero, Noelia ; Vázquez Diéguez, José Ignacio, dir. ; Cerdà, Jordi, dir.
Enquadrat en els estudis de Lingüística Aplicada, el present treball de recerca pretén realitzar una contribució a la Didàctica de Llengües Segones (L2), concretament en l'àmbit de l'ensenyament i aprenentatge de lèxic en la classe de Portuguès Llengua Estrangera per Parlants d'Espanyol (PLE-HE), mitjançant una proposta metodològica per a l'ensenyament dels equivalents dobles espanyol-portuguès. [...]
Encuadrado en los estudios de Lingüística Aplicada, el presente trabajo de investigación pretende realizar una contribución a la Didáctica de Lenguas Segundas (en adelante, L2), concretamente en el ámbito de la enseñanza y aprendizaje de léxico en la clase de Portugués Lengua Extranjera por Hablantes de Español (en adelante, PLE-HE), mediante una propuesta metodológica para la enseñanza de los equivalentes dobles español-portugués. [...]
Within the field of Applied Linguistics, this research work aims to make a modest contribution to Second Language Didactics (L2), specifically in the field of lexical teaching and learning in the Portuguese as a Foreign Language class for Spanish Speakers, by means of a methodological proposal for the teaching of the double equivalents Spanish-Portuguese. [...]

2023  
2.
50.2 MB La enseñanza del castellano en Cataluña en el siglo XIX : análisis historiográfico de las obras escolares bilingües en catalán y en castellano (1827-1925) / Gallardo Richards, Emma ; Clavería Nadal, Gloria, dir.
En aquesta tesi doctoral s'examina com es va dur a terme l'ensenyament del castellà a Catalunya al segle XIX per mitjà dels manuals escolars bilingües en català i en castellà per a l'ensenyament d'aquesta que es destinaven a les escoles catalanes. [...]
La presente tesis doctoral examina cómo se desarrolló la enseñanza del castellano en Cataluña en el siglo XIX a través los manuales escolares bilingües en catalán y en castellano para la enseñanza de esta que se destinaban a las escuelas catalanas. [...]
The purpose of this doctoral thesis is to examine how Spanish was taught in the 19th century in the schools of Catalonia through a detailed study of bilingual schoolbooks in Catalan and Spanish aimed at teaching the latter. [...]

2023  
3.
5.2 MB ¿Qué enseñamos cuando enseñamos poesía? Un estudio de caso de la interacción didáctica y las actividades de aula en la educación secundaria chilena (o el qué, el cómo y el quién de la formación lectora en poesía) / Asfura Insunza, Eduardo Adolfo ; Real Mercadal, Neus, dir. ; Margalló González, Ana María, dir.
El propòsit d'aquesta tesi ha estat analitzar l'ensenyament de la poesia a l'educació secundària xilena, des de la interacció didàctica de professors i estudiants al voltant de les activitats d'aula. [...]
La presente tesis ha tenido como propósito analizar la enseñanza de la poesía en la educación secundaria chilena, desde la interacción didáctica de profesores y estudiantes en torno a las actividades de aula. [...]
The purpose of this thesis has been to analyze the teaching of poetry in chilean secondary education, from the didactic interaction of teachers and students around classroom activities. Thus, the aim has been to contribute to the training of poetry readers in the Language and Literature class, from an approach that reveals the links between discursive practices and the didactic proposals put into play in the interaction, with a special interest in the what, how and who of said interaction. [...]

2023  
4.
70 p, 2.5 MB La traducció pedagògica i l'ús de ChatGPT-3 a classes d'anglès com a segona llengua per a nens i nenes / Salguero Romero, Paula ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball tracta sobre la traducció pedagògica, és a dir, ensenyar un idioma estranger amb l'ajuda de la traducció. També tracta sobre les tecnologies, concretament sobre la intel·ligència artificial. [...]
Este trabajo trata sobre la traducción pedagógica, es decir, enseñar un idioma extranjero mediante la traducción. También trata sobre las tecnologías, concretamente sobre la inteligencia artificial. [...]
This dissertation is about pedagogical translation, i. e. , teaching a foreign language with translation. It is also about technologies, specifically about artificial intelligence. Moreover, this dissertation aims to bring together these two very interesting topics. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Traducció i Interpretació [1204]  
5.
50 p, 1.2 MB Aprendizaje de ELE a través de los pódcast : análisis del diseño de material didáctico en la red / Casas Ballester, Edith ; Poch, Dolors 1955-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La falta de tiempo de nuestra sociedad ha contribuido a que los pódcast se hayan convertido en un gran aliado para los estudiantes que quieren aprender una lengua extranjera fuera del aula. Debido a su naturaleza fácilmente accesible y portátil, los pódcast permiten al estudiante sumergirse en la lengua meta en el momento y en el lugar que mejor le convenga. [...]
Lengua Extranjera (ELE) disponibles en Internet, con el fin de determinar si tienen un diseño efectivo para que los oyentes aprendan español. Para ello, se ha llevado a cabo un análisis cualitativo de tres pódcast para el aprendizaje de español, realizados íntegramente en la lengua meta: Hoy Hablamos, Spanishpodcast. [...]
La falta de temps de la nostra societat ha contribuït a que els pòdcast s'hagin convertit en un gran aliat per als estudiants que volen aprendre una llengua estrangera fora de l'aula. A causa de la seva naturalesa fàcilment accessible i portàtil, els pòdcast permeten a l'estudiant submergir-se en la llengua meta en el moment i en el lloc que millor li convingui. [...]

2023
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]  
6.
432 p, 6.8 MB Análisis del discurso docente en actividades de modelización sobre fuerzas y movimiento / Vergara Sandoval, Camilo ; Couso, Digna, dir. ; López, Víctor (López Simó), dir.
Aquesta tesi s'emmarca en els tallers experimentals de física centrats en la modelització (tallers REVIR) dirigits a alumnat de batxillerat, analitzant el discurs docent que es dona, les pràctiques de modelització en les quals participa l'alumnat, i el progrés de les seves idees sobre forces i moviment. [...]
Esta tesis se enmarca en los talleres experimentales de física centrados en la modelización (talleres REVIR) dirigidos a alumnado de bachillerato, analizando el discurso docente que se da, las prácticas de modelización en las que participa el alumnado, y el progreso de sus ideas sobre fuerzas y movimiento. [...]
This thesis is framed in the experimental physics workshops focused on modelling (REVIR workshops) aimed at high school students, where we analyse the teaching discourse present in these workshops, the modelling practices in which students participate, and the progress of their ideas about forces and movement. [...]

2022  
7.
6.6 MB La docencia compartida. Una herramienta para facilitar el progreso en los procesos de enseñanza-aprendizaje / Triana Teherán, Edwin José ; Armengol Asparó, Carme, dir.
La present Tesi Doctoral té el propòsit de donar a conèixer la docència compartida com una metodologia que facilita el progrés en els processos d'ensenyament-aprenentatge. El professorat necessita formar-se de manera permanent per a donar resposta ràpida a les diverses circumstàncies que es detecten a l'aula, com són els problemes d'aprenentatge, la falta d'habilitats socials, els diferents nivells d'assimilació, i principalment la diversitat. [...]
La presente Tesis Doctoral tiene el propósito de dar a conocer la docencia compartida como una metodología que facilita el progreso en los procesos de enseñanza-aprendizaje. El profesorado necesita formarse de manera permanente para dar respuesta rápida a las diversas circunstancias que se detectan en el aula, como son los problemas de aprendizaje, la falta de habilidades sociales, los diferentes niveles de asimilación, y principalmente la diversidad. [...]
The purpose of this doctoral thesis is familiarising with co-teaching as a methodology that facilitates progress in the teaching-learning processes. Teachers need permanent training to respond quickly to the various circumstances that are detected in the classroom, for example, learning problems, lack of social skills, different levels of assimilation, and above all, diversity. [...]

2022  
8.
465 p, 14.3 MB La invisibilidad social del pueblo mapuche en la enseñanza y el aprendizaje de la Historia y de las Ciencias Sociales en Chile y en Argentina. Un análisis desde la Teoría Fundamentada / Sanhueza Rodríguez, Alexis ; González-Monfort, Neus, dir. ; Gonzalez Valencia, Gustavo, dir.
d'investigacions en països amb una marcat passat colonial que mostren el lloc infravalorat que tenen els pobles originaris en els currículums i, de la mateixa manera, el valor d'una formació docent lligada a la justícia social, 2) els vincles històrics i educatius entre Xile i l'Argentina pel que fa a el poble maputxe, 3) les investigació en didàctica de la història en els dos països i, finalment, 4 ) la relació entre la teoria i la pràctica d'ensenyar història maputxe. [...]
El problema de investigación de esta tesis doctoral se construye a partir de los siguientes elementos: 1) el concierto de investigaciones en países con una marcado pasado colonial que muestran el lugar minusvalorado que tienen los pueblos originarios en los currículos y, del mismo modo, el valor de una formación de profesores y de profesoras ligada a la justicia social, 2) los vínculos históricos y educativos entre Chile y Argentina con respecto al pueblo mapuche, 3) las investigación en didáctica de la historia en ambos países y, por último, 4) la relación entre la teoría y la práctica de enseñar historia mapuche. [...]
The research problem of this doctoral thesis is built from the following elements: 1) the concert of researches in countries with a marked colonial past that show the undervalued place that native peoples have in the curricula and, in the same way, the value of the teacher training linked to social justice, 2) the historical and educational links between Chile and Argentina with respect to the Mapuche people, 3) research in didactics of history in both countries and, finally, 4 ) the relationship between the theory and practice of teaching Mapuche history. [...]

2021  
9.
442 p, 7.0 MB La Humanització de la Història Escolar. Conceptualització, limitacions i possibilitats per al professorat / Massip i Sabater, Mariona ; Santisteban, Antoni, dir. ; Gonzalez Valencia, Gustavo, dir.
Aquesta tesi és una recerca en l'àmbit de la didàctica de les ciències socials. Ubicada en la pedagogia crítica i en els plantejaments decolonials, desenvolupa el concepte i les implicacions de la humanització del coneixement social escolar i, de manera més específica, els continguts històrics de l'Educació Secundària Obligatòria. [...]
Esta tesis es una investigación en el ámbito de la didáctica de las ciencias sociales. Ubicada en la pedagogía crítica y en los planteamientos decoloniales, desarrolla el concepto y las implicaciones de la humanización del conocimiento social escolar y, de manera más específica, los contenidos históricos de la Educación Secundaria Obligatoria. [...]
This thesis is a research on social studies education. Located in critical pedagogy and decolonial approaches, it develops the concept and implications of humanizing school social knowledge and, more specifically, the historical contents of Obligatory Secondary Education. [...]

2022  
10.
12 p, 7.6 MB Gitanas y gitanos en la universidad : dificultades y acciones para su superación / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Abad-Merino, Silvia (Universidad de Córdoba) ; García, Sonia (Universidad de Córdoba) ; García, Tania (Catalunya. Generalitat) ; García, María del Mar (Universidad de Córdoba) ; Giménez Adelantado, Ana (Universitat Jaume I) ; Macías-Aranda, Fernando (Universitat de Barcelona) ; Peña, Paz (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Segovia, Blas (Universidad de Córdoba) ; Soler, Marta (Universitat de Barcelona) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aumentar el nivel educativo es imprescindible para revertir la situación de pobreza y exclusión social en la que se encuentra la población gitana en España. En las últimas décadas, se han realizado esfuerzos en este sentido. [...]
2022  

Documents de recerca : 551 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 254.2 KB Què ens fa humans? Un programa alternatiu de ciències socials / Anguera Cerarols, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Benejam, Pilar, 1937- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bosch Mestres, Dolors ; Canals i Cabau, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Garcia Ruiz, Carles ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Les 10 propostes i la Caixa d'Eines.
Aquest llibre ofereix una programació per a l'ensenyament de les ciències socials que tracta de comprendre i interpretar els grans problemes de la humanitat. És, però, una programació "alternativa" al currículum oficial, que vol superar la vella escola transmissora i reproductiva i que trenca la compartimentació tradicional de les diferents assignatures. [...]

Associació de Mestres Rosa Sensat, 2016 (GRICCSO)  
2.
1 p, 174.9 KB Viure en temps de Guerra. Porposta didàctica ESO
Trobar un període de la història de la humanitat en què no s'hagi patit una guerra és molt difícil per no dir impossible. A la història de Catalunya tenim diferents exemples, un d'ells és el setge a la població de la ciutat de Barcelona al 1714, la població es va veure afectada de diferents formes. [...]
Associació de Metstres Rosa Sensat, 2022 (GRICCSO)

Conté: 1. Com afecta a les persones que la pateixen/viuen? -- 2. Com afecta a la població civil el setge al que es veuen sotmesos? -- 3. Puc vire amb el mòbil? -- 4. Què passa quan perdem el nord? -- 5. Com s'inventa l'enemic i s'enverina el discurs públic? -- 6. Quan s'acaba una guerra? -- 7. Qui guanya amb la guerra? -- 8. Activitat final  

3.
11 p, 358.4 KB Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (FLeD project)
2 documents
4.
13 p, 447.5 KB Team regulation and management in blended flipped classrooms / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (FLeD project)
2 documents
5.
14 p, 1.2 MB Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms / Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (FLeD project)
2 documents
6.
22 p, 481.0 KB Key decisions for an effective flipped classroom / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ituen, Alfred (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (FLeD project)
2 documents
7.
Curs de català : Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Recursos per aprendre i reflexionar sobre la llengua catalana. Materials per a la preparació del Nivell N2, Facultat d'Educació. Nivell C1-C2 Marc Europeu Comú de Referència.
2022  
8.
Curs de Català A2 : Nivell Bàsic de Català - 3a part / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües  
9.
Curs d'iniciació al català-Bàsic 2 : 15 hores de català per a universitaris (A1+) / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
2013  
10.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  

Materials didàctics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents

Documents gràfics i multimèdia 80 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Testimoni de com van aprendre el francès a l'escola / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2021 (Fons Macip - Zabala)  
2.
Visita dels alumnes de secundària del municipi occità d'Aurinhac al Museu d'Història de Catalunya / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé ; Museu d'Història de Catalunya
Barcelona : Betevé, 2020 (Fons Macip - Zabala)  
3.
La precària situació de l'ensenyament públic de l'occità a l'estat francès / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
4.
El centre cívic Casa Golferichs organitza per primera vegada un taller sobre llengua i cultura occitanes / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Mori, Thiago ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
5.
Segona part del reportatge sobre la manifestació a Tolosa de Llenguadoc en defensa de l'ensenyament en occità / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
6.
Manifestació a Tolosa de Llenguadoc en defensa de l'ensenyament en occità / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
7.
Entrevista a Rafèu Sichel, veu llenguadociana de les Dictades en Linha / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Sichel, Ràfeu ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
8.
Es presenta una nova eina digital per a l'aprentatge de l'occità: Dictades en Linha / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2019 (Fons Macip - Zabala)  
9.
Entrevista a un professor i un alumne dels cursos d'occità del CAOC / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé ; Cercle d'Agermanament Occitano-Català
Barcelona : Betevé, 2018 (Fons Macip - Zabala)  
10.
Visita als alumnes d'aranès de Barcelona / Macip, Ferriol ; Zabala, Manèl ; Associacion entara Difusion d'Occitània en Catalonha ; Betevé
Barcelona : Betevé, 2018 (Fons Macip - Zabala)  

Documents gràfics i multimèdia : 80 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
18 p, 12.4 MB Carlos Risueño y Mena : el creador de la enseñanza veterinaria en España (1778-1847) / Sanz Egaña, C.
Madrid : Gráf. Yagües, 1942  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.