Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
17 p, 195.5 KB ¿Cómo justifican los alumnos el desacuerdo científico relacionado con una controversia socio-científica? El caso de la reintroducción del oso en los Pirineos / Domènech Calvet, Ana Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo se analizan las interpretaciones de los estudiantes sobre el desacuerdo científico vinculado a una CSC y la influencia que ejerce su posicionamiento respecto la CSC en sus justificaciones. [...]
The objectives are to analyze how students justify scientists' disagreement related to a SSI and to examine the influence of their positions concerning the SSI on their justifications. A sequence of activities about the reintroduction of bears in the Pyrenees was carried out with 125 secondary students in two high schools from Barcelona. [...]

2014 - 10.25267/Rev_Eureka_ensen_divulg_cienc.2014.v11.i3.03
Revista eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 11, Núm. 3 (2014) , p. 303-319  
2.
9 p, 446.3 KB Una reflexió i una proposta relatives a l'ensenyament de la geografia en el marc de l'assignatura de ciències socials / Vilaró i Güell, Miquel
El propòsit de repensar l'assignatura de ciències socials dins de l'ensenyament secundari obligatori (ESO), per transformar-la en un marc coherent d'aprenentatge que doni cabuda, més enllà de la divisió habitual entre geografia i història, al conjunt de les disciplines que integren els estudis socials, porta l'autor a reflexionar sobre el paper que pot tenir la geografia en la vertebració dels nous continguts i, alhora, a plantejar la necessitat d'integrar plenament la matèria en un projecte interdisciplinari que la doti de significació i utilitat.
El propósito de repensar la asignatura de ciencias sociales dentro de la enseñanza secundaria obligatoria (ESO), para transformarla en un marco coherente de aprendizaje que dé cabida, más allá de la división habitual entre geografía e historia, al conjunto de las disciplinas que integran los estudios sociales, lleva al autor a reflexionar sobre el papel que puede desempeñar la geografía en la vertebración de los nuevos contenidos y, a la vez, a plantear la necesidad de integrar plenamente la materia a un proyecto interdisciplinario de significación y utilidad.
Le propos de repenser la matière de sciences sociales dans l'enseignement secondaire obligatoire (ESO), avec le but de la transformer en un outil cohérent d'apprentissage qui fait possible, au-delà de la division habituelle entre géographie et histoire, à l'ensemble des disciplines qu'intègrent les études sociales, conduit l'auteur à réfléchir sur le possible rôle de la géographie dans l'articulation des nouveaux contenus, et à la fois à considérer le besoin d'intégrer pleinement la matière dans un projet interdisciplinaire qui la dotera de signification et utilité.
The purpose of rethinking the course on Social Sciences taught within Mandatory Secondary Education in order to develop a coherent framework for learning that integrates social sciences and goes beyond the traditional divide between Geography and History brings the author to think about the role that Geography can play in the building of new curricular contents, and, at the same time, stress the need to integrate Geography within an interdisciplinary project that gives Geography significance and usefulness.

2010 - 10.5565/rev/dag.868
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 56, Núm. 2 (2010) , p. 357-365  
3.
10 p, 447.0 KB ¿Por qué hay veranos e inviernos? Representaciones de estudiantes (12-18) y de futuros maestros sobre algunos aspectos del modelo Sol-Tierra / Manuel, J. de
This paper shows the results of an investigation conducted on more than 900 students aging 12-18, and 50 teacher training students. Misconceptions related with the Sun-Earth model in relation with summers and winters were studied using a single questionnaire and an interview. [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4270
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 227-236  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
65 p, 1.9 MB Les relacions laborals al sistema educatiu : proposta educativa per la inserció al món laboral / Antuña García, Alexandra ; Arqueros Wood, Marcela, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El present treball s'incentiva en la creació i aplicació d'una matèria educativa vinculada al món del treball del segle XXI. L'objectiu és analitzar, justificar, motivar i promoure una assignatura en l'etapa de l'ensenyament secundari obligatori que proporcioni als alumnes un coneixement ampli, legítim i aplicable a partir de la normativa estatal i autonòmica en matèria laboral. [...]
2021
Grau en Relacions Laborals [806]  
2.
87 p, 2.1 MB Estudi de les justificacions d'alumnes de 2n d'ESO davant una controversia sociocientífica : la reintroducció de l'ós bru als Pirineus / Domènech Calvet, Ana Mª ; Márquez, Conxita, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La recerca que descriurem té com objecte d'estudi les justificacions que alumnes de 2n d'ESO manifesten davant la reintroducció de l'ós bru als Pirineus, entenent que aquesta iniciativa és una controvèrsia sociocientífica. [...]
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.