Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 419.8 KB Effectiveness of a Phonological Awareness Training for Arabic Disabled Reading Children : Insights on Metalinguistic Benefits / Layes, Smail (Normandie Université (Rouen, França)) ; Lalonde, Robert (Normandie Université (Rouen, França)) ; Rebai, Mohamed (Normandie Université (Rouen, França))
We examined the effects of a phonological awareness (PA) training program on word reading and pseudo-word decoding in dyslexic children reading the Arabic language (n=10; age mean= 129. 74 months) in comparison to normal readers (n=10; age mean= 126. [...]
Es van examinar els efectes d'un programa d'entrenament de consciència fonològica en la lectura de paraules i descodificació pseudo-paraules en nens dislèxics llegeixen la llengua àrab (n = 10; edat mitjana = 129,74 mesos) en comparació amb els lectors normals (n = 10; edat mitjana = 126,90 mesos) a partir dels graus 4 i 5. [...]
Se examinaron los efectos de un programa de entrenamiento de conciencia fonológica en la lectura de palabras y decodificación pseudo-palabras en niños disléxicos leen la lengua árabe (n = 10; edad media = 129,74 meses) en comparación con los lectores normales (n = 10; edad media = 126,90 meses) a partir de los grados 4 y 5. [...]
Nous avons examiné les effets d'un programme d'entrainement phonologique sur le développement de la conscience phonologique, la lecture des mots et le décodage de pseudo-mots chez les enfants dyslexiques arabophones (n= 10, moyenne d'âge = 129,74 mois) en comparaison avec des lecteurs normaux (n = 10; moyenne d'âge = 126,90 mois) en 4ème et en 5ème années primaires. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.621
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 24-42 (Articles)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
283 p, 3.2 MB Canvis cognitius i cerebrals associats a una intervenció fonològica intensiva en alumnes amb dificultats lectores / Forné González, Susanna ; López Sala, Anna, dir. ; Serra y Grabulosa, Josep Ma., dir. ; Vilarroya Oliver, Óscar, dir.
Introducció: la dislèxia és el trastorn de l'aprenentatge més freqüent en la població infantil amb repercussions importants en el desenvolupament acadèmic, social i emocional dels infants que la pateixen. [...]
ntroducción: la dislexia es el trastorno de aprendizaje más frecuente en la población infantil con repercusiones importantes en el desarrollo académico, social y emocional de los niños y las niñas que la padecen. [...]
Introduction: dyslexia is the most common learning disorder in children population and there have a great impact on academic, social and emotional development to the child that suffer from it. Over the last few years there has been a great amount of effort in order to identify what are the risk factors related to reading disabilities and to develop new methodologies to help children to overcome them. [...]

2020  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.