visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Escola
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
279
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
178
registres trobats
Publicacions periòdiques
,
19
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
13
registres trobats
Documents de recerca
,
48
registres trobats
Materials didàctics
,
2
registres trobats
Materials acadèmics
,
6
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
7
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
6
registres trobats
Articles
178
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
24 p, 323.1 KB
Yo soy "normal" : racionalidad y normalización de la "discapacidad intelectual" en instituciones escolares. Aproximación etnográfica al modelo de Atención a la Diversidad en centros ordinarios
/
De Tena Calvo, Margarita
(Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Los alumnos con discapacidad intelectual son perfectos analizadores para examinar en qué medida la escuela les resulta útil para aprender. Este artículo es producto de una etnografía que aborda el caso de un chico cordobés y emplea la historia de vida como técnica metodológica. [...]
Els estudiants amb discapacitat intel·lectual són analitzadors perfectes per examinar l'utilitat de l'escola perquè aprenguin. Aquest article és producte d'una etnografia que aborda el cas d'un noi de Còrdova i utilitza la història de la vida com a tècnica metodològica. [...]
Students with "intellectual disability" are perfect analyzers to examining how school is useful for them to learn. This article is the product of an ethnography that approaches the case of a boy from Cordoba and uses life history as a qualitative research technique. [...]
Os alunos com deficiência intelectual são analisadores perfeitos para examinar até que ponto a escola lhes é útil para aprender. Este artigo é produto de uma etnografia que aborda o caso de um menino de Córdoba e utiliza a história de vida como técnica metodológica. [...]
2023 -
10.5565/rev/periferia.911
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia
,
Vol. 28 Núm. 2 (2023)
, p. 4-27 (Artículos)
Registre complet
-
2.
22 p, 159.7 KB
«Los libros históricos del Antiguo Testamento», una obra inèdita d'Eduard Bosch Bellver
/
Vidal, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
En aquest treball presentem un manuscrit inèdit del biblista català Eduard Bosch Bellver (1921-2004). Tot i que el text no té títol ni data d'edició, hem pogut determinar que es tracta dels apunts de Bosch redactats amb motiu d'un curs d'estiu celebrat al Centre Borja el 1981 i titulat «Los libros históricos del Antiguo Testamento». [...]
In this paper, we present an unpublished manuscript by the Catalan biblical scholar Eduard Bosch Bellver (1921-2004). Although the text is untitled and undated, we have been able to determine that it consists of the notes Bosch wrote for a summer course called «Los libros históricos del Antiguo Testamento» (Historical Books of the Old Testament), given at the Borja Centre in 1981. [...]
2023 -
10.2436/20.1006.01.87
Tamid. Revista Catalana Anual d'Estudis Hebraics
,
Núm. 18 (2023)
, p. 105-126
Registre complet
-
3.
18 p, 1.1 MB
El bienestar escolar desde la experiencia del alumnado de Educación Primaria
/
Mendiri, Paula
(Universidade da Coruña) ;
Rebollo-Quintela, Nuria
(Universidade da Coruña) ;
Losada-Puente, Luisa
(Universidade da Coruña)
La valoración de la experiencia del estudiante en la escuela a través de sus juicios cognitivos y sus afectos, o su percepción sobre su funcionamiento positivo y sus relaciones con otros influyen en su bienestar escolar. [...]
La valoració de l'experiència de l'estudiant a l'escola a través dels seus judicis cognitius i els afectes, o la percepció que té sobre el seu funcionament positiu i les seves relacions amb uns altres influeixen en el seu benestar escolar. [...]
School children's assessment of their experience in school through their cognitive opinions and their emotions, and their perception of their positive functioning and their relationships with others, have an impact on their educational well-being. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1818
Educar
,
Vol. 60 Núm. 1 (2024)
, p. 237-254 (Temas de investigación)
Registre complet
-
4.
12 p, 803.9 KB
Francesca Bonnemaisoni la seva valuosa implicació en l'obra cultural canetencadel primer terç de segle XX
/
Pomés i Vives, Jordi,
1962- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Francesca Bonnemaison i Farriols (1872- 1949) treballà com ningú per aixecar el nivell i la consideració social i cultural de la dona catalana a través de l'educació. Per a tal propòsit fundà el 1910 una obra única a Europa, i possiblement al món: l'Institut de Cultura i Biblioteca Popular per a la Dona, que ben aviat es convertí en una autèntica Universitat femenina. [...]
Centre d'Estudis Canetencs, 2021
El Sot de l'Aubó
,
Núm. 75 (2021)
, p. 3-14
Registre complet
-
5.
19 p, 322.0 KB
Interpretant les paraules de mestres rurals extremenyes des de la perspectiva d'una futura mestra
/
López Lechuga, Iris
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Casals Ibañez, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona)
L'escola rural és una escola minoritària de gran importància en el seu entorn, però de la qual es parla poc en la formació inicial de mestres d'aquelles universitats situades en àrees metropolitanes. [...]
Rural schools are in the minority, although they are very important in their respective environments. Nevertheless, in the initial teacher training of the universities that are located in metropolitan areas, little is said about this type of school. [...]
2023 -
10.2436/20.3007.01.186
Revista Catalana de Pedagogia
,
Núm. 23 (2023)
, p. 25-43
Registre complet
-
6.
42 p, 1.9 MB
Els Magnificats de Joan Cererols i el context musical europeu del moment : una comparació amb el Magnificat SWV 468 de Heinrich Schütz
/
Rifé i Santaló, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona)
L'objectiu és estudiar els dos magnificats -a nou i a deu veus- de Cererols, analitzar-los, extreure'n les característiques i incardinar-los en el context musical europeu del moment; i, alhora, comparar-los amb l'únic magnificat conservat en llatí de l'alemany Schütz. [...]
This paper is a study of Cererols' two magnificats for 9 and 10 voices, respectively, analyzing them, extracting their characteristics and setting them within the European musical context of the times, while at same time comparing them with the only magnificat conserved in Latin of the German composer Schütz. [...]
2019 -
10.2436/20.1003.01.80
Revista catalana de musicologia
,
Núm. XII (2019)
, p. 73-114
Registre complet
-
7.
10 p, 94.0 KB
"Non è senza timore che inizio la mia opera di insegnante" : Leonardo Sciascia maestro elementare (1949-1957)
/
De Salvo, Dario
(Università di Messina)
Il 12 ottobre del 1949 Leonardo Sciascia comincia la sua carriera di maestro elementare. Avverte, fin da subito, un forte senso di disagio che espliciterà chiaramente nel 1956 con Le Parrocchie di Regalpetra. [...]
El 12 d'octubre de 1949, Leonardo Sciascia va començar la seva carrera com a professor d'escola primària. De seguida va sentir un fort sentiment de malestar que va expressar clarament el 1956 a Le Parrocchia di Regalpetra. [...]
On October 12, 1949, Leonardo Sciascia began his career as an elementary school teacher. He sensed, right from the start, a strong sense of unease that he would make clear in 1956 with Le Parrocchie di Regalpetra. [...]
El 12 de octubre de 1949, Leonardo Sciascia comenzó su carrera como maestro de escuela primaria. Inmediatamente sintió una fuerte sensación de inquietud que expresó claramente en 1956 con Le Parrocchia di Regalpetra. [...]
2022 -
10.5565/rev/qdi.551
Quaderns d'Italià
,
Vol. 27 (2022)
, p. 83-92 (Dossier 1)
Registre complet
-
8.
24 p, 11.8 MB
La alta montaña en las pinturas de Carlos de Haes desde el análisis de algunas creaciones de los Pirineos y/o de los Picos de Europa (1869-1876)
/
González Prieto, Luis Aurelio
(Real Instituto de Estudios Asturianos) ;
Díaz González, María del Mar
(Universidad de Oviedo)
A Carlos de Haes compete la implantación de la pintura del natural en España. Desde la cátedra de Paisajismo en la Academia de Bellas Artes de San Fernando, se erige en la correa de transmisión del plenairismo a sus discípulos más relevantes, seguidores acérrimos del artista. [...]
A Carlos de Haes competeix la implantació de la pintura del natural a Espanya. Des de la càtedra de Paisatgisme a l'Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, s'erigeix en la corretja de transmissió de la pintura a l'aire lliure als seus deixebles més rellevants, seguidors acèrrims de l'artista. [...]
Carlos de Haes was one of the first people in Spain to paint directly from nature. As chair of landscape painting at the Academy of Fine Arts of San Fernando, he helped popularise painting en plein air among his closest and most ardent followers. [...]
2022 -
10.5565/rev/locus.466
Locus amoenus
,
Vol. 20 (2022)
, p. 93-115 (Articles)
Registre complet
-
9.
9 p, 516.1 KB
Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei. Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Edo, Mequè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
París Romia, Gemma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. [...]
This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
,
Núm. 3 (2016)
Registre complet
-
10.
17 p, 948.6 KB
Processos d'aprenentatge creatiu a través del joc. Experiència a l'escola dels Encants
/
París Romia, Gemma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
En aquest article proposem una recerca en relació amb la importància del joc com a espai de creació necessari dins l'entorn educatiu, posant èmfasi en la potencialitat de la imaginació i creativitat dels infants com a eines essencials dins l'escola. [...]
In this paper we propose a research in relation to the importance of play as a necessary space of creation in educational settings, emphasizing the potential of imagination and creativity in children as essential tools within the school. [...]
2019 -
10.2436/20.3007.01.127
Revista Catalana de Pedagogia
,
Vol. 16 (2019)
, p. 125-141
Registre complet
-
Articles :
178
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Publicacions periòdiques
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
4 p, 1.7 MB
Boletín de la ECP
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, UAB, 2010-
77 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 1.7 MB
Butlletí de l'ECP
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, UAB, 2010-
78 documents
Registre complet
-
3.
3 p, 66.4 KB
Butlletí mensual de la Unitat d'Alerta
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2006-2008
32 documents
Registre complet
-
4.
3 p, 66.4 KB
Boletín mensual de la Unidad de Alerta
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2006-2008
32 documents
Registre complet
-
5.
11 p, 417.4 KB
Idees per a construir la pau
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, 2008-2011
14 documents
Registre complet
-
6.
16 p, 238.7 KB
Ideas para construir la paz
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, 2008
4 documents
Registre complet
-
7.
147 p, 1.8 MB
Baròmetre sobre conflictes, drets humans i construcció de pau
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2003-2011
20 documents
Registre complet
-
8.
30 p, 262.3 KB
Butlletí de justícia transicional
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2007-2010
8 documents
Registre complet
-
9.
3 p, 57.6 KB
Colombia semanal : resumen semanal de noticias sobre el conflicto armado y la construcción de paz
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2003-2010
271 documents
Registre complet
-
10.
10 p, 125.6 KB
Latinoamérica quincenal : resumen quincenal de noticias sobre conflictos, tensiones y construcción de paz
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Cultura de Pau
Bellaterra : Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
12 documents
Registre complet
-
Publicacions periòdiques :
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
145 p, 3.5 MB
Tecnologías digitales pera la inclusión : aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos de América Latina
/
Tejera Techera, Andrea,
coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Questa-Torterolo, Mariela,
coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Alburquerque Moreira, Ana Maria de
(Universidade de Brasília) ;
Arce González, Consuelo
(Universidad del Tolima (Colòmbia))
;
Cella, Gabriela
(Universidad ORT (Uruguai)) ;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
(Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ;
Fernandes Costa, Ana Sheila
(Universidade de Brasília) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(RedAGE) ;
González Rubio, Janeth
(Universidad del Tolima (Colòmbia)) ;
Gurrola, Lorena
(Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Jacobina Aires, Carmenisia
(Universidade de Brasília) ;
Leiva-Guerrero, María Verónica
(Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ;
Lima Cavalcante, Karyne Kelly de
(Universidade de Brasília) ;
Martínez-Cerda, Magaly Guadalupe
(Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Medrano Rodríguez, Hernán
(Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth
(Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ;
Padrón Maurino, Yesika Vanesa
(Universidad ORT (Uruguai)) ;
Sánchez Sánchez, Lorenza
(Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Villarroel Montaner, Daniel
(Fundación Educacional Montaner (Xile))
Esta publicación busca trasladar a la sociedad y a los responsables de los sistemas y centros educativos aportaciones de interés que puedan ayudar a mejorar la gestión educativa que realizan. Asimismo, la difusión trata de aumentar el volumen del debate público sobre la temática, que puede animar a nuevas iniciativas e integrar a personas e instituciones en nuevas propuestas.
Bellaterra : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 (
Serie Testimonios ; 1
)
Conté: 1. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de las directoras en el Distrito Federal, Brasil / Ana Maria de Albuquerque Moreira, Ana Sheila Fernandes Costa, Carmenísia Jacobina Aires, Karyne Kelly de Lima Cavalcant. -- 2. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Chile / María Verónica Leiva-Guerrero, Daniel Villarroel Montaner. -- 3. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores en Tolima-Colombia / Janeth González Rubio, Consuelo Arce González. -- 4. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directivos en México / Hernán Medrano Rodríguez, Lorena Gurrola Pérez, Lorenza Sánchez Sánchez, Magaly Guadalupe Martínez Cerda. -- 5. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Uruguay / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo, Yessica Padrón, Gabriela Cella . -- 6. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Venezuela / Azael E. Contreras Ch., Nuby L. Molina Y. -- 7. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes sobre los desafíos de gestionar los emergentes y proyectar futuros / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo
Registre complet
-
2.
26 p, 497.1 KB
Focalización educativa y lucha contra la pobreza : una discusión acerca de los límites y posibilidades del programa Bolsa Escola
/
Bonal, Xavier
;
Tarabini-Castellani, Aina
El objetivo de este capítulo es presentar un debate sobre los límites y posibilidades del programa Bolsa Escola (BE) de Brasil como estrategia de política educativa de lucha contra la pobreza. Nuestro análisis se limita a evaluar aspectos positivos y debilidades de un programa específico que por su carácter pionero y su extensión ha constituido una de las estratègies de política educativa compensatoria más importantes en la región llatinoamericana en los últimos años. [...]
Barcelona: Fundació CIDOB, 2006 (
Interrogar la actualidad ; 13
)
Globalización, educación y pobreza en América Latina : ¿hacia una nueva agenda política?
,
2006,
p. 355-380
Registre complet
-
3.
16 p, 107.5 KB
Virtuts per educar en temps d'incertesa
/
Cardús i Ros, Salvador,
1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Obra Social "la Caixa" 2015
Ponències curs 2013-2014
,
2015,
p. 99-114
Registre complet
-
4.
8 p, 123.7 KB
A l'escola, s'educa o s'ensenya?
/
Cardús i Ros, Salvador,
1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2013 (
Material de projectes ; 25
)
Què vol dir ser mestre avui? Reflexions al voltant del compromís ètic del professorat
,
2013,
p. 137-144
Registre complet
-
5.
17 p, 162.8 KB
Codi de bones pràctiques de l'Escola de Doctorat
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Consell de Govern
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Doctorat i de Formació Continuada
2013
Registre complet
-
6.
7 p, 245.3 KB
Fòrum Social per l'Educació a Catalunya : recull de debats i propostes dels seminaris, tallers i taules rodones
/
Rambla, Xavier,
1966-, coord. ;
Canyadell, Rosa
;
Verger, Antoni
;
Luque, Eduard
;
Tarabini-Castellani, Aina
;
Collet-Sabé, Jordi
(Collet i Sabé) ;
Fòrum Social per l'Educació a Catalunya
Associació de Mestres Rosa Sensat 2006
7 documents
Registre complet
-
7.
10 p, 81.9 KB
Reglament de l'Escola d'Enginyeria de la UAB
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
2010
Registre complet
-
8.
14 p, 89.5 KB
Reglament de règim intern de l'Escola de Doctorat de la UAB
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola de Doctorat i de Formació Continuada
2013
Registre complet
-
9.
336 p, 17.2 MB
Memòria : desplegament de l'agenda 21 escolar. 2011-2012
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat
;
Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
;
Servei Educatiu de Zona Vallès Occidental IV
;
Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida
El present volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2011-2012. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'Ajuntament de Sant Cugat.
2012 (
Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 13
)
Registre complet
-
10.
291 p, 1.5 MB
Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES : una aproximació a la perspectiva dels estudiants
/
Chancel Valente, Gabriel
;
Calsamiglia Madurga, Andrea
;
Martínez García, Núria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (
Reculls
)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
48
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
1.5 MB
Educar en competències de ciutadania democràtica. Un estudi d'un canvi curricular a l'Escola Andorrana
/
Sala Carrasco, Salvador
;
Santisteban, Antoni,
dir.
L'educació d'una ciutadania democràtica ha estat una de les preocupacions principals en el desenvolupament dels sistemes escolars a Europa. El debat públic sobre quins haurien de ser els sabers rellevants per formar ciutadans·es capaços·ces de participar en una societat democràtica ha estat central en l'àmbit de l'educació per a la ciutadania democràtica. [...]
La educación de una ciudadanía democrática ha sido una de las preocupaciones principales en el desarrollo de los sistemas escolares en Europa. El debate público sobre cuales deberían ser los saberes relevantes para formar ciudadanos·as capaces de participar en una sociedad democrática ha estado central en el ámbito de la educación para la ciudadanía democrática. [...]
Educating democratic citizens has been one of the main concerns since the development of the school systems in Europe. The public debate about which should be the knowledge of most worth to be able to participate as citizens in a democratic society has been central in the field of Education for Democratic Citizenship. [...]
2023
Registre complet
-
2.
67 p, 5.9 MB
Poetry, Spoken Word and Community Building : a Case Study in an EFL High School Classroom
/
Hinojosa Soriano, Patricia
;
Kruszynska, Klaudia Anna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Nowadays, EFL classroom in Catalan public schools dedicates scarcely any time to poetry; it lacks in providing students with the opportunity to reflect on oral tradition and the power behind spoken word. [...]
Avui dia, l'aula de l'EFL a les escoles públiques catalanes dedica poc temps a la poesia; manca de l'oportunitat de donar a l'alumnat un espai on reflexionar sobre la tradició oral i el poder que hi ha darrere de la paraula parlada. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1528
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Registre complet
-
3.
1 p, 200.2 KB
Strategies for the control and improvement of animal welfare at can Coll school farm
/
Hormaetxe Romero, Amaia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Veterinària
2023
Grau en Veterinària
[
955
]
Registre complet
-
4.
46 p, 3.6 MB
La influencia de la música en el desarrollo de la identidad en 'The Roles We Play', de Sabba Khan
/
Criado Valverde, Paula
;
Pereira Rueda, Andrea,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The Roles We Play es la primera novela gráfica de Sabba Khan, escritora, ilustradora y arquitecta londinense. La autora no solo relata el testimonio de la diáspora que sufrieron sus padres cachemires, sino que también narra las dificultades que tuvo para encontrar su identidad, más allá de sus progenitores, como mujer británica. [...]
The Roles We Play és la primera novel·la gràfica de Sabba Khan, escriptora, il·lustradora i arquitecta londinenca. L'autora no sols relata el testimoniatge de la diàspora que van sofrir els seus pares caixmirs, sinó que també narra les dificultats que va tenir per a trobar la seva identitat, més enllà dels seus progenitors, com a dona britànica. [...]
2023
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Registre complet
-
5.
35 p, 660.9 KB
Usos lingüístics de les elits : un estudi de cas d'una escola internacional de Sant Cugat
/
Hornas Duch, Raquel
;
Bonal, Xavier,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Davant la preocupació pel futur del català, aquest treball pretén fer una anàlisi sociolingüística a una de les escoles internacionals de Sant Cugat del Vallès, una escola privada que concentra gran part de l'elit local. [...]
Ante la preocupación por el futuro del catalán, este trabajo pretende realizar un análisis sociolingüístico en una de las escuelas internacionales de Sant Cugat del Vallès, una escuela privada que concentra a gran parte de la élite local. [...]
In view of the concern for the future of the Catalan, this paper attempts to carry out a sociolinguistic analysis in one of the international schools of Sant Cugat del Vallès, a private school that concentrates a large part of the local elite. [...]
2022
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
6.
30 p, 645.0 KB
Usos lingüístics dels infants en camps informals : estudi de l'alternança de codis en un pati escolar de primària de Cardedeu en relació amb el context sociolingüístic dels infants
/
Mourelle Fumado, Ivet
;
Bonal, Xavier,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La llengua més utilitzada a l'hora del pati a les escoles i instituts de Catalunya és el castellà, passant per sobre de la llengua vehicular a l'escola catalana, el català. Arran d'aquest fet i les constants notícies entorn a la voluntat d'implementar un augment del castellà a les aules fan que la preocupació pel català estigui a l'ordre del dia. [...]
La lengua más utilizada en el patio en las escuelas e institutos de Cataluña es el castellano, pasando por encima de la lengua vehicular en la escuela catalana, el catalán. A raíz de este hecho y las constantes noticias en torno a la voluntad de implementar un aumento del castellano en las aulas hacen que la preocupación por el catalán esté a la orden del día. [...]
The language most used in the courtyard of schools and institutes in Catalonia is Spanish, overtaking the language used in the Catalan school, Catalan. As a result of this fact and the constant news about the will to implement an increase in the Spanish language in the classrooms, concern for Catalan is on the order of the day. [...]
2022
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
7.
29 p, 548.7 KB
Financing public education when agents have retirement concerns
/
Montolio, Daniel
(Universitat de Barcelona. Departament d'Economia) ;
Piolatto, Amedeo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ;
Salvadori, Luca
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ;
Institut d'Economia de Barcelona
We study, theoretically and empirically, the link between voters' support for public education and pensions. We show that the (inter-generational) redistributive component of the retirement system creates a link between current spending on education and future pensions. [...]
2022 (
IEB Working Paper ; 2022/01
)
Registre complet
-
8.
418 p, 3.2 MB
Mares d'origen marroquí a Catalunya : entre les experiències personals i els processos d'acompanyament a l'escolarització dels fills i filles
/
El Mouali Samadi, Fatiha
;
Pàmies Rovira, Jordi,
dir. ;
Bertran, Marta,
dir.
La present tesi doctoral planteja un objectiu doble, per una banda, conèixer les experiències de les mares d'origen marroquí a Catalunya, tot identificant les dimensions que poden explicar la seva relació amb l'escola i la comunitat educativa i, en segon lloc, analitzar les formes i estratègies d'acompanyament que realitzen durant l'etapa d'escolarització obligatòria dels seus fills i filles. [...]
Esta tesis doctoral establece un doble objetivo, por un lado, conocer las experiencias de las madres de origen marroquí en Cataluña, identificando las dimensiones que pueden explicar su relación con la escuela y la comunidad educativa y, en segundo lugar, analizar las formas y estrategias de acompañamiento que llevan a cabo durante la etapa de escolarización obligatoria de sus hijos. [...]
This doctoral thesis has a dual aim. On the one hand, to get to know the experiences of mothers of Moroccan origin within Catalonia, identifying the elements that can explain their relationship with the school and with the educational community. [...]
2021
Registre complet
-
9.
444 p, 3.5 MB
La obra literaria y filosófica de Stanislaw Lem. Una Lemología Crítica desde la Escuela de Frankfurt
/
López Chacón, Alejandro
;
Gómez García, Iván,
dir. ;
Penedo Picos, Antonio,
dir.
La recerca examina l'obra literària i filosòfica de Stanislaw Lem en correspondència amb la perspectiva teòrica de l'Escola de Frankfurt, per a evidenciar les diferents afinitats entre la literatura de Ciència-ficció (CF) proposta per l'autor i els postulats de la Teoria Crítica. [...]
La investigación examina la obra literaria y filosófica de Stanislaw Lem en correspondencia con la perspectiva teórica de la Escuela de Frankfurt, para evidenciar las distintas afinidades entre la literatura de Ciencia Ficción (CF) propuesta por el autor y los postulados de la Teoría Crítica. [...]
The research examines the literary and philosophical work of Stanislaw Lem in correspondence with the theoretical perspective of the Frankfurt School, in order to evidence the different affinities between the Science Fiction (SF) literature proposed by the author and the postulates of Critical Theory. [...]
2021
Registre complet
-
10.
55 p, 604.0 KB
Contribucions del model Institut Escola en la transició de l'educació primària a la secundària en centres de màxima complexitat
/
Nualart Moratalla, Laia
;
García Gracia, Maribel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Rodríguez, Joan,
(Rodríguez Soler) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La transició de la primària a la secundària és una de les discontinuïtats educatives que més crida l'atenció en el sistema educatiu espanyol, donat que es produeixen una sèrie de canvis (currículum, metodologia, centre, professorat, etc. [...]
2021
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar
[
1419
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
48
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
2
registres trobats
1.
19 p, 1.3 MB
Com és l'aire de la nostra escola?
/
Tena Gallego, Èlia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Solé Martín, Caterina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Segona versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
2019
5 documents
Registre complet
-
2.
9 p, 405.9 KB
El doctorat com a etapa formativa : una aproximació a l'ètica en la recerca i a la bona pràctica
/
Gabarrell Durany, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Doctorat)
L'Escola de Doctorat, el rol dels tutors i els directors, i el codi de bones pràctiques. Presentació realitzada dins de la Jornada de benvinguda als nous doctorands del curs 2015-16: "El doctorat com a etapa formativa. [...]
2016 (
Eines per a la recerca
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
6
registres trobats
1.
70.2 KB
Guia de l'estudiant
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
Registre complet
-
2.
16.9 KB
La Guia de l'estudiant. Bellaterra - Universitat Autònoma de Barcelona
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Estudis Empresarials de Sabadell
;
Universitat Autònoma de Barcelona
1992-2010
21 documents
Registre complet
-
3.
83 p, 320.2 KB
La Guia de l'estudiant
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de la Vall d'Hebron
;
Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1998
2 documents
Registre complet
-
4.
195 p, 921.5 KB
La Guia de l'estudiant
/
Escola Universitària Salesiana de Sarrià
;
Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1998
Registre complet
-
5.
16.8 KB
La Guia de l'estudiant
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Informàtica
;
Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1991-2009
13 documents
Registre complet
-
6.
48 p, 316.1 KB
La Guia de l'estudiant
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Estudiants i de Cultura
;
Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999
Registre complet
-
Documents gràfics i multimèdia
7
registres trobats
1.
379.7 KB
Exposició "Escola d'Enginyeria de la UAB : 25 anys formant dones que fan història"
/
Monge, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ;
Cabezas, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ;
Copete, José Luis
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ;
Ponsico Sabarich, Ester
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
;
Gibert, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ;
Hernandez-Sabaté, Aura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Aulí Llinàs, Francesc
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'Escola d'Enginyeria celebra 25 anys d'història. I des del 6 de febrer fins al 2 de març es pot visitar a la Biblioteca aquesta exposició, coincidint amb la celebració del 'Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència', on es destaca una petita part d'alguns dels invents i innovacions de 5 dones enginyeres formades a l'Escola, a la vitrina horitzontal. [...]
2023
29 documents
Registre complet
-
2.
1024x683, 634.5 KB
Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona
/
Parteo, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Àrea de Comunicació i Promoció
L'Escola d'Enginyeria imparteix estudis d'avantguarda en un dels entorns tecnològics i industrials més importants del país, amb la concentració més gran d'empreses i centres de R+D de tecnologia punta.
2012
8 documents
Registre complet
-
3.
1544x2175, 280.3 KB
LAU
/
Escola Massana (Barcelona, Catalunya)
[S.l.] : [s.n.], [1982]
Registre complet
-
4.
1265x1778, 348.9 KB
Venda sense garanties, no : els jesuïtes venen l'escola…
/
Escola Sagrada Família (Barcelona)
[1976?]
Registre complet
-
5.
573x1040, 848.9 KB
Acte informatiu i de debat en el marc de l'escola d'estiu de Barcelona : "la llei del CEPEC" : ...
/
Col·lectiu d'Escoles per a l'Escola Pública Catalana
Barcelona : Gràf. Llopart, 1983
Registre complet
-
6.
685x1040, 827.7 KB
Necessitem i exigim ja... l'institut... :
/
Polígon Porta (Barcelona, Catalunya)
;
Escola Activa de Pares (Barcelona, Catalunya)
;
Associacions de Veïns del Districte IX (Barcelona, Catalunya)
[1975]
Registre complet
-
7.
778x1040, 910.2 KB
Jornada d'actes en el marc de l'Escola d'Estiu : per l'escola pública catalana : ...
/
Villuendas, Pilar
;
Col·lectiu d'Escoles per l'Escola Pública Catalana (Barcelona, Catalunya)
;
Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona
;
Federació d'Associacions de Pares d'alumnes de Catalunya
Barcelona : Llopart, 1980
Registre complet
-
Fons personals i institucionals
6
registres trobats
1.
9 p, 3.7 MB
Carta de [Joan Augé?] a Albert Dou i Mas de Xaxàs
/
Augé Farreras, Juan,
1919-1993
Augé explica a Dou el desarrollo de la oposición a cátedra en la Escuela Industrial de Barcelona de una asignatura de matemáticas y que fue un fraude a favor de Sotilla (que llevaba seis años de interino) y en contra de Ninot. [...]
1958
Registre complet
-
2.
3 p, 1.7 MB
Homenaje a José Agustín Goytisolo
/
Bari, Josep Maria
Peça teatral de l'escola.
juny 1999
Registre complet
-
3.
1 p, 391.5 KB
Carta mecanografiada de Pere Calders a Escola d'adults 'Pere Calders'
/
Calders, Pere
1912-1994
1991 , 11 maig 1991
Registre complet
-
4.
1 p, 347.7 KB
Carta mecanografiada de Pere Calders a Escola Pública Els Pins, Cabrianes
/
Calders, Pere
1912-1994
1991 , 10 maig 1991
Registre complet
-
5.
1 p, 352.2 KB
Carta mecanografiada de Pere Calders a l'Escola Pública Els Pins, Cabrianes
/
Calders, Pere
1912-1994
1991 , 12 febrer 1991
Registre complet
-
6.
1 p, 372.2 KB
Carta mecanografiada de Pere Calders a l'Escola Ipse, Barcelona
/
Calders, Pere
1912-1994
1986 , 11 abril 1986
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.