Resultats globals: 91 registres trobats en 0.05 segons.
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents de recerca, 26 registres trobats
Publicacions periòdiques, 12 registres trobats
Articles, 41 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents gràfics, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
17 p, 203.0 KB Conclusiones / Bonal, Xavier ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
2.
12 p, 116.9 KB Introducción / Bonal, Xavier ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
3.
158 p, 921.2 KB Les Escoles magnet una aposta per l'excel·lència i l'equitat / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe presenta el programa d’escoles magnet com una estratègia d’innovació educativa per combatre la segregació escolar i garantir una oferta educativa d’alta qualitat per a tot l’alumnat. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 38)  
4.
10 p, 141.4 KB Taula rodona / Estruch, Joan, 1943-
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de la Vicepresidència. Direcció general d'Afers Religiosos 2008
Cultura religiosa a l'escola. Jornades internacionals sobre una assignatura aconfessional : Barcelona, 20 i 21 de juny de 2005, 2008, p. 99-108  
5.
53 p, 9.6 MB Marta Mata : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 5 de maig de l'any 1999. / Mata, Marta. ; Benejam, Pilar, 1937-
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1999. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Marta Mata per Pilar Benejam i Arguimbau ; L'educació pública, l'escola pública / Discurs de Marta Mata i Garriga ; Currículum ; Bibliografia.  

6.
14 p, 2.1 MB Guarderías infantiles y escuelas maternales / Blanco Otero, Manuel.
Madrid : Ministerio de la Gobernación, Dirección General de Sanidad, Servicios de Protección Maternal e Infantil, 1962. (Al Servicio de España y del Niño español ; 293.)  
7.
20 p, 39.3 MB Real Cedula de S. M. y Señores del Consejo, por la cual se manda observar el nuevo Reglamento general de Escuelas de Latinidad y Colegios de Humanidades, inserto en ella / Espanya ; Ferran VII, 1784-1833 rei d'Espanya ; Espinosa, Antonio, impr. ; Espanya. Monarca (1814-1833 : Ferran VII)
Cèdula Reial per la que es mana observar el nou Reglament general de "Escuelas de Latinidad y Colegios de Humanidades". .
Segovia : En la Imprenta de Espinosa, 1826  

Documents de recerca 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
352 p, 4.3 MB La obsolescencia "programada" de la escuela pública: redes, contratos y costos de transacción. La gestión por programas focales condicionados y transferencias monetarias en educación / Dufour, Ivonne Alejandra, autor ; Rambla, Francesc Xavier, 1966-, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
L'escola pública va donar a l'Argentina un lloc de referencia a l'Amèrica Llatina per la seva ampla cobertura, la gratuïtat a tots els seus nivells i la prestació universal. Tanmateix, la reforma educativa implementada durant més de dues dècades va contribuir a transformar una societat amb mobilitat social en una societat fortament polaritzada. [...]
Thanks to universal coverage and free-of-cost access, by the middle of the twentieth century Argentina became a reference of public schooling in Latin America. However, in the nineties an educational reform was implemented that transformed a society with social mobility into a polarised society. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
298 p, 2.5 MB Management education for innovation: developing a study course to improve innovation capacity of MBA students / Ivanova, Olga, autor ; Pineda i Herrero, Pilar, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Durante muchos años, las ciencias y las tecnologías han sido las principales protagonistas de la innovación. Sin embargo, últimamente, los negocios y la dirección empresarial han ido adquiriendo mayor importancia en los debates y estudios sobre la innovación (Institute for Competitiveness and Prosperity, 2009; Bloom, Dorgan, Dowdy, & Van Reenen, 2007; Camelo, Fernández, & Martínez, 2006; Carneiro, 2000; Giannopoulou, 2011; Catalin & Catalina, 2015). [...]
For years, since the time the innovative capacity became the focus of attention, science and technology have been placed in the heart of it. However, more recently the calls to recognize that business and management are critical enablers of innovation have started taking place in the discussions on innovation (Institute for Competitiveness and Prosperity, 2009; Bloom, Dorgan, Dowdy, & Van Reenen, 2007; Camelo, Fernández, & Martínez, 2006; Carneiro, 2000; Giannopoulou, 2011; Catalin & Catalina, 2015). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
249 p, 1.8 MB Caracterización de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica : un estudio de la región del Biobío-Chile / Ulloa Becerra, Sergio Fernando ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Pàmies Rovira, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La investigación tuvo como propósito conocer las características de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica y de alta vulnerabilidad económica y social en la región del Bio-Bío-Chile. [...]
The purpose of the research was to know characteristics of headteachers in educational establishments with academic excellence and high social and economic vulnerability in Bío-Bío Region, Chile. It was investigated some variables such as education reform in the 1990s, pedagogical leadership, school management, educational leadership ideas, professional competences, school environment, and relationship between socioeconomic status and academic results that get students. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
129 p, 765.3 KB Les desigualtats educatives vinculades al nivell socioeconòmic i cultural dels alumnes a Catalunya / Santiveri Bozzo, Maria ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La millora dels resultats educatius i dels indicadors d'excel·lència és un dels principals objectius de l'educació a Catalunya, però aquesta lluita no hauria.
d'oblidar la importància d'aplicar mesures que busquin l'equitat en l'ensenyament. El repte ha de ser el d'oferir una educació de qualitat a tots els alumnes, independentment de la seva procedència o nivell econòmic. [...]
La mejora de los resultados educativos y de los indicadores de excelencia es uno de los principales objetivos de la educación en Cataluña, pero esta lucha no debería olvidar la importancia de aplicar medidas que busquen la equidad en la enseñanza. [...]
Improving academic results and indicators of excellence is one of the main objectives of the education in Catalonia, but this fight should not forget the importance of applying measures that look for equality in education. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
268 p, 2.5 MB Efficiency of management in public schools. Analysis in a context of budgetary restrictions / López-Torres, Laura ; Prior Jiménez, Diego ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La tesis se centra en el desarrollo de modelos innovadores para la evaluación y seguimiento del rendimiento educativo a través del uso de técnicas de evaluación de la eficiencia no paramétricas. [...]
This thesis is concerned about the development of innovative models for the assessment and monitoring of performance using non-parametric efficiency approaches such as Data Envelopment Analysis, conditional order-m, and Malmquist Total Factor Productivity Change Index. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
49 p, 1.5 MB Sado, la cerimònia del te japonesa / Lluch Garcia, Lídia ; Altimir, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La cerimònia del te japonesa, o Sado, és el ritual de la preparació i el servei del te verd japonès, matcha. Influenciada pel budisme zen, és una doctrina que requereix anys d'estudi i pràctica, ja que l'ensenyança d'aquesta cerimònia inclou l'estudi d'altres arts japoneses tals com la cal•ligrafia, o shodo, l'arranjament floral, o ikebana, i l'art del quimono, entre d'altres. [...]
La ceremonia del té japonesa, o Sado, es el ritual de preparación y servicio del té verde japonés, matcha. Influenciada por el budismo zen, es una doctrina que requiere años de estudio y práctica, ya que la enseñanza de esta ceremonia incluye el estudio de otras artes japonesas tales como la caligrafía, o shodo, el arreglo floral, o ikebana, y el arte del kimono, entre otros. [...]
The Japanese tea ceremony, or Sado, is the ritual of preparation and service of Japanese green tea, matcha. Influenced by Zen Buddhism, it is a doctrine that requires years of study and practice, as the teaching of this ceremony includes the study of other Japanese arts such as calligraphy, or shodo, floral arrangement, or ikebana, and the art of kimono, among others. [...]

2016
Estudis d'Àsia Oriental [842]  
7.
239 p, 8.8 MB Air quality in schools and children's exposure to particulate pollution in Barcelona / Rivas Lara, Ioar ; Querol Carceller, Xavier, dir. (Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua) ; Sunyer Deu, Jordi, dir. (Institut Municipal d'Investigació Mèdica (Barcelona, Catalunya)) ; Sarrà i Adroguer, Montserrat, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
L'exposició als contaminants atmosfèrics s'ha relacionat amb efectes negatius a la salut i els infants constitueixen un subgrup de la població particularment vulnerable. Es determinà la qualitat de l'aire a l'interior i exterior de 39 escoles de Barcelona i Sant Cugat del Vallès. [...]
Exposure to air pollutants has been widely linked to negative health effects. Children are particularly vulnerable since they have higher ventilation rates and levels of physical activity and, therefore, they receive higher doses of air pollutants than adults. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
58 p, 4.7 MB Parlem? : Programa de formació en el desenvolupament del llenguatge infantil per a les mestres d’una escola bressol / Ibáñez Vega, Lara ; Llistosella Cogolludo, Clara ; Pérez Ventayol, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En aquest treball expliquem el programa de formació que hem elaborat, dirigit a les mestres d’escola bressol, per tal que disposin dels coneixements actualitzats, les eines i els recursos per a potenciar el llenguatge que els infants estan adquirint en aquestes etapes inicials. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
9.
27 p, 436.4 KB Catchment areas and access to better schools / Calsamiglia, Caterina ; Miralles, Antonio (Miralles Asensio) ; Barcelona Graduate School of Economics
We compare popular school choice mechanisms in terms of children's access to better schools (ABS) than their catchment area school, in districts with school stratification and where priority is given for residence in the catchment area of the school. [...]
Barcelona Graduate School of Economics, 2014 (Barcelona GSE Working Paper Series; 631)  
10.
21 p, 646.2 KB Els rumors i l’elecció escolar / Marías Molina, Ariadna ; Rambla, Francesc Xavier, 1966-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Treball de recerca en què s’explora com afecten els rumors en l’elecció escolar en un context de diversitat cultural. Es basa en una recerca qualitativa realitzada a Rubí, a través de sis entrevistes a famílies de dues escoles del municipi. [...]
2015
Graduat o Graduada en Sociologia [819]
2 documents

Documents de recerca : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
15 p, 1.9 MB Ikastolak aurrera
[S.l.] : [s.n.], 197?-
2 documents
2.
4 p, 637.0 KB UCSTE : el sindicat de l'ensenyament / Unió Confederal de Sindicats de Treballadors de l'Ensenyament
Barcelona : FESEC-UCSTE, 1987-  
3.
20 p, 1.6 MB Putxinel·li / Secretariat de l'Ensenyament de l'Idioma
Valencia : Secretariat de l'Ensenyament de l'Idioma, 197?-  
4.
9 p, 1.2 MB Órgano de los Estudiantes Libertarios de Cataluña / Estudiantes Libertarios de Cataluña
[S.l.] : Estudiantes Libertarios de Cataluña, 1973-  
5.
42 p, 4.8 MB Nosotros/Nosaltres / Colegio Daina/Isard. 3º BUP
Martorell : Colegio Daina/Isard, 1984-  
6.
8 p, 1.1 MB Expresión : portavoz de Alumnos del Clot / Alumnos del Clot
Barcelona : Alumnos del Clot, 197?-  
7.
6 p, 893.5 KB Boletín de los Enseñantes de Sabadell / Enseñantes de Sabadell
Sabadell : Enseñantes de Sabadell, 1973-  
8.
8 p, 1.1 MB Borroka : órgano de los Comités de Estudiantes de Guipúzcoa / Comités de Estudiantes de Guipúzcoa
Donostia : Comité de Estudiantes de Guipúzcoa, 1970-
2 documents
9.
23 p, 2.5 MB Aula 25 / Escuela Técnico Profesional de Hostafranchs-Barcelona
Barcelona : Escuela Técnico Profesional de Hostafranchs - Barcelona, 197?-  
10.
16 p, 1.7 MB Arma : órgano del Sector Estudiantil de la Organización Comunista "Lucha de Clases" / Lucha de Clases (Partit polític). Sector Estudiantil
Barcelona : Organización Comunista "Lucha de Clases", 1973-  

Publicacions periòdiques : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 41 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 889.5 KB La expansión internacional de la pedagogía Waldorf: un análisis histórico / Quiroga, Patricia (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Teoría e Historia de la Educación) ; Girard, Olivia
Este trabajo aborda el estudio de la historia de la expansión de la pedagogía Waldorf en sus casi cien años de existencia. Para ello se ha establecido una periodización en cuatro fases: a) de 1919 a la censura nazi; b) la supervivencia en la clandestinidad durante la Segunda Guerra Mundial y su restablecimiento posterior; c) la desafección institucional de los años cincuenta, sesenta y setenta; d) los años ochenta y el fin de la Guerra Fría hasta la actualidad. [...]
Aquest treball aborda l’estudi de la història de l’expansió de la pedagogia Waldorf en els seus quasi cent anys d’existència. Per a això s’ha establert una periodització en quatre fases: a) de 1919 a la censura nazi, b) la supervivència en la clandestinitat durant la Segona Guerra Mundial i el seu posterior restabliment, c) la desafecció institucional dels anys cinquanta, seixanta i setanta i d) els anys vuitanta i la fi de la Guerra Freda fins l’actualitat. [...]
Ce travail aborde l’étude de l’histoire de l’expansion de la pédagogie Waldorf dans ses presque cent ans d’existence. Pour ce faire nous avons établi une périodisation en quatre phases : a) de 1919 à la censure nazi ; b) la survie dans la clandestinité pendant la Deuxième Guerre mondiale et le rétablissement postérieur ; c) la désaffection institutionnelle des décennies 1950, 1960 et 1970 ; et d) des années 1980 et de la fin de la Guerre froide à nos jours. [...]
This paper reviews the four basic phases in the history of Waldorf education, which began almost one hundred years ago: a) the years from 1919 to the beginnings of the Nazi regime, when the Waldorf schools were forced to close; b) the period of the First World War, when these schools operated as a clandestine movement, and their official reopening in the post-war years; c) the 1950s, 1960s and 1970s, when institutional disaffection led to a decline in Waldorf education; and d) the period from the 1980s and the end of the Cold War to the present day. [...]

2015
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 48 (2015) , p. 91-109  
2.
17 p, 174.7 KB La institucionalización académica de la opinión pública : el caso de España / Vinuesa Tejero, María Lourdes (Universidad Complutense de Madrid) ; Rospir Zavala, Juan Ignacio (Universidad Complutense de Madrid)
El presente artículo es una descripción detallada del proceso de institucionalización académica de la opinión pública en el siglo XX español. El objetivo de estas páginas es afirmar la identidad de la opinión pública a través de su lenta pero progresiva institucionalización académica. [...]
El present article és una descripció detallada del procés d'institucionalització acadèmica de l'opinió pública al segle XX espanyol. L'objectiu d'aquestes pàgines és afirmar la identitat de l'opinió pública a través de la seva lenta però progressiva institucionalització acadèmica. [...]
This research is focused on underlining the process of reclamation and academic consolidation that public opinion has toured in Spain in the 20th century. The methodology has been the historical institutionalization applied today in mass communication studies. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 101-117 (Dossier)  
3.
4 p, 26.7 KB Tiempo de jugar / Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez, Isabel
Análisis del papel del juego en el desarrollo intelectual y psíquico del niño. Creación de los juegos didácticos, que convierten el material escolar en algo atractivo. Se describen las etapas evolutivas del niño en relación con el juego en los primeros años de vida, con la aparición de los juegos de ejercicio y el juego simbólico, que en el segundo año, ocupa un lugar importante. [...]
1975
Cuadernos de pedagogía, Núm. 1 (Enero 1975) , p. 8-12  
4.
3 p, 23.7 KB Técnicas de imprensión en la escuela / Vilaplana, E., (Enric) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Se explican las incidencias pedagógicas y organizativas del uso de diversas técnicas de impresión. Las técnicas de impresión se convierten en un medio idóneo para divulgar el pensamiento y el trabajo del niño. [...]
1982
Cuadernos de pedagogía, Núm. 85 (Enero 1982)  
5.
6 p, 79.0 KB Algunos interrogantes / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aproximación a las cuestiones que afectan a la acción tutorial en el contexto de la nueva enseñanza obligatoria: el lugar del centro y funciones que se han de primar, y las actuaciones que atienden a la diversidad del destinatario.
1994
Cuadernos de pedagogía, Num. 231 (1994) , p. 8-11  
6.
3 p, 53.4 KB Una experiencia de participación de los alumnos / Cela, Jaume ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Miró, Lola
Tras unas reflexiones previas sobre las posibilidades y límites legales de la participación, se cuenta de qué modo puede dinamizarse en el conjunto de la comunidad escolar. Se destacan las tareas de la asamblea de clase, la reunión de delegados y el consejo escolar. [...]
1993
Cuadernos de pedagogía, Núm. 217 (Septiembre 1993) , p. 32-33  
7.
7 p, 104.0 KB Los conflictos / Gairín Sallán, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Análisis de algunas de las causas de los conflictos que afectan a las relaciones institucionales y a la estructura organizativa. También se presentan estrategias para encarar, tratar de solucionar y aprender de las situaciones conflictivas.
1994
Cuadernos de pedagogía, Num. 222 (1994) , p. 22-25  
8.
8 p, 265.2 KB 'Los pecados de nuestros padres. Gran Bretaña : cambio o continuidad' / Bosco Paniagua, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
A juzgar por las apariencias, no parece que exista un cambio sustancial en materia educativa entre los conservadores y los laboristas. Sin duda, la aparición de una moralidad gerencialista en educación y en la centralización del poder empezó durante la administración laborista que precedió a Margaret Thatcher. [...]
1997
Cuadernos de pedagogía, Num. 262 (1997) , p. 76-83  
9.
5 p, 217.3 KB Un mundo de significados / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El aula constituye un complejo álbum de imágenes y metáforas donde se suceden múltiples interacciones que conforman un entorno de aprendizaje. Su estudio es muy reciente y, quizá por su misma inmediatez, exige una mirada distinta.
1997
Cuadernos de pedagogía, Num. 254 (1997) , p. 54-58  
10.
9 p, 278.1 KB Proyectos y experiencias : respuestas a las nuevas exigencias educativas. / Soto Marata, Pepi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
En este artículo se analizan algunas de las experiencias y proyectos relacionados con la escolarización de alumnado inmigrante que se han articulado en distintos centros escolares españoles. Se trata de una muestra representativa de prácticas óptimas en torno al tratamiento de la diversidad cultural y social en la escuela aunque no agotan en absoluto el conjunto de buenas prácticas existentes.
2002
Cuadernos de pedagogía, Num. 315 (2002) , p. 100-108  

Articles : 41 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 474.1 KB L’eficàcia de les escoles de negoci en una situació general de crisi / Bieto Caubet, Eugènia (Directora general de l'escola de negocis ESADE)
A càrrec d'Eugènia Bieto, directora general de l'escola de negocis ESADE. Molt vinculada al món de la iniciativa empresarial ha centrat la seva tasca en la cerca de la innovació estratègica de les empreses i el foment de l'esperit emprenedor. [...]
2010 (Grup Claris)
Conferències de l'Associació d'Amics de la UAB, 2010  

Documents gràfics 4 registres trobats  
1.
2544x1735, 545.9 KB Recuperem les escoles bressol : l'educació comença als 0 anys
[Barcelona] : Ratlles, 1978  
2.
1262x1659, 238.6 KB Por que queremos escoles bressol (guarderias) : charla coloquio organizada por el grupo de mujeres de CC.OO / Comissions Obreres de Catalunya
[197?]  
3.
573x1040, 848.9 KB Acte informatiu i de debat en el marc de l'escola d'estiu de Barcelona : "la llei del CEPEC" : ... / Col·lectiu d'Escoles per a l'Escola Pública Catalana
Barcelona : Gràf. Llopart, 1983  
4.
778x1040, 910.2 KB Jornada d'actes en el marc de l'Escola d'Estiu : per l'escola pública catalana : ... / Villuendas, Pilar ; Col·lectiu d'Escoles per l'Escola Pública Catalana (Barcelona, Catalunya) ; Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona ; Federació d'Associacions de Pares d'alumnes de Catalunya
Barcelona : Llopart, 1980  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.