Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
109 p, 1.5 MB La gestió de la comunicació interna : el cas del Grup Damm / Galvan Cara, Aldrin Jhay ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball vol abordar l'estudi de la gestió de la comunicació interna en les organitzacions. Per dur a terme l'anàlisi, s'ha realitzat una revisió de les teories que aborden la gestió de la comunicació interna. [...]
Este trabajo quiere abordar el estudio de la gestión de la comunicación interna en las organizaciones. Para llevar a cabo el análisis, se ha realizado una revisión de las teorías que abordan la gestión de la comunicación interna. [...]
This project wants to approach the study of the management of internal communication in organizations. To carry out the analysis, several theories that deal with the internal communication management have been reviewed. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
51 p, 736.5 KB Modelos de eficacia publicitaria. La actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de estudio de Estrella Damm / Martinez Lobelle, Marlene Lara ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de models d'eficàcia publicitària. En concret, anàlisi de la relació entre l'actitud cap a l'anunci i l'actitud cap a la marca en el cas de la campanya de "Mediterráneamente" d'Estrella Damm. [...]
Estudio de modelos de eficacia publicitaria. En concreto, análisis de la relación entre la actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de la campaña de "Mediterráneamente" de Estrella Damm. [...]
Study of advertising effectiveness models. Specifically, analysis of the relationship between the attitude towards the advertisement and the attitude towards the brand in the case of Estrella Damm's "Mediterráneamente" campaign. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
98 p, 19.0 MB L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound / Massegú Santaeulària, Carla ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. [...]
El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. [...]
The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
55 p, 1.8 MB Les Bandes Sonores de San Miguel i d'Estrella Damm / Bernabeu Aragó, Andrea ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball de recerca per conèixer la tendència publicitària de dues marques nacionals de cervesa. Estella Damm i San Miguel comuniquen en les seves campanyes utilitzant el canal de la música indie com a reclam per arribar al consumidor. [...]
Se trata de un trabajo de investigación para conocer la tendencia publicitaria de dos marcas nacionales de cerveza. Estrella Damm y San Miguel comunican en sus campañas utilizando el canal de la música indie como reclamo para llegar al consumidor. [...]
It is about an investigation project to know about the advertising trend of two nacional beer brands (o brands of beer). "Estrella Damm" and "San Miguel" communicate their campaign using indie music as a claim to reach out to the consumer. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.