Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
50 p, 1.7 MB The role L1 has in student-student interaction in EFL classes / Currubí Armengol, Gemma ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. [...]
Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. [...]

2019  
2.
365 p, 7.6 MB L2 perception and production of English consonants and vowels by Catalan speakers : the effects of attention and training task in a cross-training study / Foresti Carlet, Angélica ; Cebrian, Juli, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Este estudio compara el efecto de dos métodos de entrenamiento de alta variabilidad fonética o 'high variability phonetic training' (HVPT) sobre sonidos específicamente entrenados y sobre sonidos no entrenados pero implícitamente presentados. [...]
This study compares the effect of two high variability phonetic training (HVPT) methods on specifically attended sounds and on implicitly exposed but unattended sounds. Several training regimes are implemented aimed at improving the perception and production of a subset of English vowels (/i ɪ æ ʌ ɜː/) and initial and final stops by Spanish/Catalan bilingual learners of English. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
3.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
71 p, 511.8 KB Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills / Bret Blasco, Anna ; Victori i Blaya, Mia, dir. ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students' L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). [...]
Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. [...]

2011  
5.
77 p, 1.8 MB El camí de la tasca a l'activitat : el treball en petit grup en enfocaments AICLE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010  
6.
87 p, 3.3 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010  

Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
729x641, 109.9 KB Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[200-?]-
13 documents
2.
728x1024, 593.4 KB Ara és l'hora dels estudiants / Candidatura d'Unitat Popular ; Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans
[2012?]  
3.
1396x1040, 915.9 KB Dijous 17 de febrer vaga estudiantil : contra la privatització de l'ensenyament : no a la Constitució europea / Estudiants contra la Constitució Europea ; Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.