Results overview: Found 26 records in 0.02 seconds.
Articles, 5 records found
Books and collections, 10 records found
Research literature, 11 records found
Articles 5 records found  
1.
9 p, 442.9 KB Protocol TestingScienceSkills : una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat / Goytia, Elisa (Grup de treball EduWikiLab) ; Besson, Isabel (Grup de treball EduWikiLab) ; Domènech Casal, Jordi (Grup de treball EduWikiLab)
El desenvolupament d'habilitats científiques necessita d'estratègies d'avaluació específiques i que siguin aplicables per al professorat. Es proposa una categorització de les habilitats científiques i un protocol de suport al professorat per al desenvolupament de preguntes d'examen que les avaluïn de manera específica. [...]
The development of scientific skills needs specific assessment strategies, suitable to be applied by teachers. We propose a classification of scientific skills and a protocol to support teachers to develop test questions assessing in specific manner scientific skills of students. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.46
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 20-28 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
20 p, 1.1 MB From reading literature in secondary school to its learning assessment in the 12th year national exam / Pereira da Costa, Maria Carolina C. V. (Escola Secundária de Rio Tinto (Porto, Portugal)) ; Silva, António Carvalho (Universidade do Minho)
Literature plays a core role in the class of Portuguese Language, a specialised context for teaching literacy competencies. This text reports a study about knowledge and skills privileged in literary texts' reading in national exams. [...]
La literatura juga un paper central en la classe de Llengua Portuguesa, com a context especialitzat per a l'ensenyament i l'aprenentatge de competències d'alfabetització. Aquest text reporta un estudi sobre el coneixement i les habilitats privilegiades en els exàmens nacionals externs. [...]
La literatura juega un papel central en la clase de Lengua Portuguesa, como contexto especializado para la enseñanza y el aprendizaje de competencias de alfabetización. Este texto reporta un estudio sobre el conocimiento y las habilidades privilegiadas en los exámenes nacionales externos. [...]
La littérature joue un rôle central dans la classe de Langue Portugaise, un contexte spécialisé pour l'enseignement des compétences en littératie. Ce texte présente une étude sur les connaissances et compétences privilégiées dans la lecture de textes littéraires aux examens nationaux. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.582
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (2015) , p. 27-46 (Articles)  
3.
10 p, 622.4 KB Un examen de Grec per a les PAU. Reflexions, plantejaments i dades / Mestre, Francesca (Universitat de Barcelona)
En aquest article es fa una descripció de l'examen de Grec de les Proves d'Accés a la Universitat, en l'àmbit universitari de Catalunya. La intenció principal de l'autora és exposar a partir de quins paràmetres són confegits i quins objectius pretén atènyer cadascun dels cinc exercicis que composen l'examen, així com l'examen en el seu conjunt, tant en relació amb les assignatures de Grec del batxillerat com en relació als continguts, habilitats i competències avaluables de cara a l'accés a una titulació universitària.
2012
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 29-38  
4.
14 p, 718.7 KB Ayudar a los alumnos a aprender cómo aprender. La opinión de un profesor-investigador / Novak, J. D.
Four basic questions are approached in this paper: 1. What we know about how people learn. 2. How we can help students learn to learn. 3. What the obstacles are to helping students learn. 4. What the expectations are for the empowerment of people. [...]
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4722
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 215-228  
5.
3 p, 52.6 KB La taula d'avaluació. Una alternativa a la llibreta de notes / Garcia, Eva ; Gaitan, Isabel
Un full de càlcul serveix com a taula d'avaluació on s'hi preveuen les activitats a avaluar i el seu pes en a nota, així com les d'ampliació i reforç i el procés de recuperació.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.292
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 5 (2006) p. 28-30  

Books and collections 10 records found  
1.
1 p, 456.0 KB Criteris d'avaluació i exemples del certificat de llengües C2 Anglès / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
El certificat de l'examen C2 d'anglès té el segell de qualitat CertACLES atorgat per l'Asociación de Centros de Lenguas en la Enseñanza Superior (ACLES) i és reconegut per la CRUE i la Generalitat de Catalunya. [...]
2019
5 documents
2.
2 p, 224.1 KB Certificat de capacitació per a la docència en anglès per al personal docent i investigador / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües ; Universitat Pompeu Fabra. Serveis Lingüístics ; Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes ; Universitat Internacional de Catalunya. Servei d'Idiomes
L'examen per aconseguir el certificat té com a objectiu principal avaluar si l'examinand té la capacitat lingüística necessària per portar a terme la tasca docent en anglès. Aquesta documentació fa una descripció i explicita els criteris d'aquest examen.
Servei de Llengües de la UAB 2017
4 documents
3.
468 p, 143.4 MB Instituciones de albeitería y exámen de practicantes en élla : divididas en seis tratados en los que se esplican las materias mas esenciales para sus profesores / García Cabero, Francisco. ; Pascual, Agustín, 1818-1884. ; Espanya. Tribunal del Protoalbeiterato ; Real Compañía de Impresores y Libreros del Reino
Madrid : [s.n.], 1830  
4.
408 p, 122.9 MB Instituciones de albeyteria, y examen de practicantes de ella : divididas en seis tratados, en los que se explican las materias mas esenciales para sus professores / García Cabero, Francisco. ; Pérez de Soto, Antonio. ; Real Compañía de Impresores y Libreros del Reino
Madrid : a costa de la Real Compañia de Impresores y Libreros del Reyno, [1740]  
5.
467 p, 106.1 MB Instituciones de albeytería, y exámen de practicantes en élla : divididas en seis tratados, en los que se explican las materias mas esenciales para sus profesores / García Cabero, Francisco. ; Pascual, Agustín, 1818-1884. ; Espanya. Tribunal del Protoalbeiterato ; Real Compañía de Impresores y Libreros del Reino
Madrid : [s.n.], 1822  
6.
25 p, 553.7 KB Informació general CLUC : certificat de llengües de les universitats de Catalunya. Anglès / Consell Interuniversitari de Catalunya ; Centres de llengües de les 12 universitats de Catalunya ; Serveis Lingüístics Universitaris ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
El CLUC d'anglès és un certificat interuniversitari reconegut pel Consell Interuniversitari de Catalunya que, a partir d'un examen, permet acreditar els nivells B1, B2. 1 i B2 d'anglès dels candidats. [...]
2013  
7.
3 p, 343.8 KB Criteris i exemples pel certificat de llengües de les universitats de Catalunya : CLUC / Consell Interuniversitari de Catalunya ; Centres de llengües de les 12 universitats de Catalunya ; Serveis Lingüístics Universitaris ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
El CLUC d'anglès és un certificat interuniversitari reconegut pel Consell Interuniversitari de Catalunya que, a partir d'un examen, permet acreditar els nivells B1, B2. 1 i B2 d'anglès dels candidats. [...]
2012-2013
11 documents
8.
291 p, 1.5 MB Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES : una aproximació a la perspectiva dels estudiants / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Martínez García, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  
9.
130 p, 3.3 MB Estudiar a la universitat: estratègies i suggeriments / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
La Unitat d'Assessorament Psicopedagògic (UAP) és un servei que s'ofereix a tots els estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona per atendre les necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius, socials, professionals i vocacionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2006 (Reculls)  
10.
2 p, 4.3 MB Don Francisco Driget, Marques de Malespina, del Consejo de su Magestad, Intendente de Marina ... Por quanto por medio del Señor Francisco Fernandez de Samieles, Secretario de la Real Junta General de Comercio, Moneda y Minas / Espanya ; Driget y Fabre, Francisco, 1687-1756 Marquès de Malespina ; Mestre, José
"Auto del marqués de Malespina estableciendo la forma como deben ser examinados los hilanderos e hilanderas del Reino de Valencia, para impedir se heche a perder este género" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Auto del marquès de Malespina establint la forma com han de ser examinats els filadors i filadores del Regne de València, per impedir que es deixi perdre aquest gènere. .

[València : s.n., 1751]  

Research literature 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
12 p, 504.3 KB Estudi de viabilitat d'una app mòbil per pujar exàmens a Caronte amb validació de l'estudiant / Aguilar Martinez, Víctor ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La tecnologia que et permet treballar i estudiar online ha avançat molt els últims 10 anys. Això i la situació de pandèmia en la qual vivim n'ha fet evolucionar encara més en aquesta direcció. [...]
The technology that allows you to work and study online has come a long way in the last 10 years. This and the pandemic situation in which we live has made it evolve even more in this direction. For this reason it has been thought to make a mobile application to upload the exams once completed, in Caron, with validation of the student through fingerprint recognition and authorization of the teacher in charge of the classroom. [...]
La tecnología que te permite trabajar y estudiar online ha avanzado mucho en los últimos 10 años. Esto y la situación de pandemia en la que vivimos ha hecho evolucionar aún más en esta dirección. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 1.2 MB Plataforma per a l'assistència en la correcció d'exàmens : reconeixement de text manuscrit / Moreno Barradas, Joel ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'ha desenvolupat el mòdul de reconeixement de text manuscrit de la plataforma per l'assistència en la correcció d'exàmens, un projecte del Departament de Ciències de la Computació de la UAB que proporciona diverses eines de gestió i avaluació. [...]
En este proyecto se ha desarrollado el módulo de reconocimiento de texto manuscrito de la plataforma de asistencia en la corrección de exámenes, un proyecto del Departamento de Ciencias de la Computación de la UAB que proporciona diferentes herramientas de gestión y evaluación. [...]
This project has developed the handwritten text recognition module of the platform for assistance in exam correction, a project from the UAB Computer Science Department that provides different management and evaluation tools. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 663.8 KB Written Exam Corrector (WEC) : Plataforma para la asistencia a la corrección de exámenes / Sánchez Manzano, Pol ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
WEC (Written Exam Corrector) es una herramienta web originada de la necesidad de poder coordinar y agilizar la tarea de corrección de exámenes en físico. Uno de los retos de proyecto ha sido la realización de un módulo de Reconocimiento Óptico de Caracteres (OCR) que permite al profesor identificar los alumnos sin la necesidad de de hacerlo manualmente mediante el análisis automático del campo del NIA. [...]
WEC (Written Exam Corrector) és una eina web originada de la necessitat de poder coordinar i agilitar la tasca de correcció d'exàmens en físic. Un dels reptes de projecte ha estat la realització d'un mòdul de Reconeixement Òptic de Caràcters (OCR) que permet al professor identificar els alumnes sense la necessitat de de fer-lo manualment mitjançant l'anàlisi automàtica del camp del NIA. [...]
WEC (Written Exam Corrector) is a web tool originated from the need to be able to coordinate and speed up the physical exam correction task. One of the project challenges has been the development of an Optical Character Recognition (OCR) module that allows the teacher to identify students without the need to do it manually by means of the automatic analysis of the NIA field. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 923.7 KB Plataforma per a l'assistència en la correcció d'exàmens / Rovira Solà, Arnau ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball s'ha desenvolupat part d'una plataforma web per a l'assistència al professorat en la correcció d'exàmens. La plataforma es desenvolupa en el marc d'un projecte d'innovació docent que té l'objectiu de proporcionar una eina al professorat que faciliti la correcció dels examens i permeti treure conclusions sobre l'aprenentatge dels estudiants. [...]
En este trabajo se ha desarrollado parte de una plataforma web para la asistencia al profesorado en la corrección de exámenes. La plataforma se desarrolla en el marco de un proyecto de innovación docente que tiene el objetivo de proporcionar una herramienta al profesorado que facilite la corrección de los exámenes y permita sacar conclusiones sobre el aprendizaje de los estudiantes. [...]
In this work, part of a web platform has been developed to assist teachers in correcting exams. The platform is developed within the framework of a teaching innovation project that aims to provide a tool to teachers that facilitates the correction of exams and allows conclusions to be drawn about student learning. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
49 p, 2.4 MB Speaking Assessment and technology : how can digital tools improve teachers' resources in relation to speaking assessment? / Sànchez Leiva, Juli ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
The present research wants to analyse the oral features that can be detected in a face- to-face oral examination which could also be used to sustain the communication in an online version of the same speaking exam. [...]
La present investigació vol analitzar les característiques orals que es poden detectar en un examen oral presencial que també es podria utilitzar per mantenir la comunicació en una versió en línia del mateix examen oral. [...]

Juny 2020  
6.
90 p, 4.9 MB Pros and Cons of Deductive and Inductive Grammar Teaching in Adults / Belousova, Aleksandra ; Tubau Muntaña, Susagna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The main purpose of this study was to investigate what method of teaching grammar is more effective at B1 level of proficiency, arguing that explicit-deductive design of instruction could have an advantage in adult learners. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020  
7.
47 p, 2.2 MB Valoració de la utilitat i l'eficàcia de la unitat didàctica "Els nostres gens : un assumpte científic o social?" / Massa Gómez, Marc ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el present treball es pretén valorar la utilitat i l'eficàcia de nivell 2 de la unitat didàctica "Els nostres gens: un assumpte científic o social?". Per fer-ho s'han tingut en compte les valoracions dels qüestionaris KPSI realitzats pels alumnes tant a l'inici com al final de la unitat didàctica i les respostes dels alumnes a dues activitats avaluatives. [...]
juny 2019  
8.
38 p, 896.5 KB La importancia de la lengua china en Barcelona en los siglos XX y XXI / Zheng Lin, Ying ; Zhou, Minkang, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En el presente trabajo estudiaremos la presencia de la lengua china en Barcelona durante los últimos siglos. El objetivo final es conocer el estado del idioma chino que hoy en día tiene una gran importancia en la sociedad barcelonesa. [...]
En el present treball estudiarem la presència de la llengua xinesa a Barcelona durant els últims segles. L'objectiu final és conèixer l'estat de l'idioma xinès que avui dia té una gran importància en la societat barcelonina. [...]
In this work we study the presence of the Chinese language in Barcelona during the last centuries. The ultimate goal is to know the important status of the Chinese language today in Barcelona society. [...]

2016
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  
9.
42 p, 837.2 KB PLN aplicado a los exámenes de selectividad de matemáticas / Sánchez Moral, José Enrique ; Benítez Fernández, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte tracta sobre la resolució automàtica dels exàmens de selectivitat de matemàtiques II. En un primer moment s'aborda la qüestió de si és plausible, arribant a la conclusió que és molt probable que sí es pugui, encara que fa falta estudiar amb més detall el procés d'interpretació dels enunciats. [...]
Este proyecto trata sobre la resolución automática de los exámenes de selectividad de matemáticas II. En un primer momento se aborda la cuestión de si es plausible, llegando a la conclusión de que es muy probable que sí se pueda, aunque hace falta estudiar con más detalle el proceso de interpretación de los enunciados. [...]
This project is about the automatic resolution of math university entrance exams. At first the question whether it is plausible is discussed, concluding that it is highly probable, but need to examine further the process of interpretation of statements. [...]

2015
Enginyeria Informàtica i Grau en Matemàtiques [780]  
10.
258 p, 2.9 MB "Cor d'atleta" : avaluació ecocardiogràfica / Molina i Ferragut, Lluís ; Martínez Muñoz, Agustín, dir. (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Sanz, Ferran, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, d'Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
2 documents

Research literature : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.