Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 160.8 KB Diseño, experimentación y evaluación de un programa de formación de técnicos profesionales de la atención temprana en Bolivia / Fernández Cruz, Manuel (Universidad de Granada) ; Gijón Puerta, José (Universidad de Granada) ; Lizarte Simón, Emilio Jesús (Universidad de Granada)
En este estudio, se presentan el diseño y la evaluación de la experimentación de un programa de formación de técnicos y profesionales de la atención temprana en Bolivia. Se justifica el modelo de formación basado en competencias utilizado y se muestran las características esenciales de su configuración curricular. [...]
En aquest estudi, s'hi presenten el disseny i l'avaluació de l'experimentació d'un programa de formació de tècnics i professionals de l'atenció primerenca a Bolívia. S'hi justifica el model de formació basat en competències utilitzat i s'hi mostren les característiques essencials de la seva configuració curricular. [...]
This study presents the design and evaluation of a training program for early intervention technicians and professionals implemented in Bolivia. The competency-based training model used and the essential characteristics of the curriculum are explained. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.891
Educar, Vol. 53 Núm. 2 (2017) , p. 397-415 (Monográfico)  
2.
8.3 KB Ressenyes / Velasco Salles, Maria del Mar
Index de les obres ressenyades: Silvia GARCÍA DAUDER, Psicología y feminismo. Historia olvidada de las mujeres pioneras en psicología.
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n8.245
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 8 (2005) p. 399-401  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
92 p, 7.6 MB Disseny del procés d'avaluació per mesurar l'impacte dels itineraris sociolaborals a la vida de les persones treballadores d'Es Im-perfect / Martínez Vivot Hardoy, Agustina ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest treball contempla el disseny d'un qüestionari d'avaluació dels processos d'inserció sociolaboral de les persones treballadores d'Es Im-perfect des d'una perspectiva integral. El treball s'inicia amb una detecció de necessitats orientada al context de l'organització i el de la de les persones a integrar que permeten avaluar tot el procés socioeducatiu. [...]
Este trabajo contempla el diseño de un cuestionario de evaluación de los procesos de inserción sociolaboral de las personas trabajadoras de Es Im-perfect desde una perspectiva integral. El trabajo se inicia con una detección de necesidades orientada al contexto, el de la organización y el de la de las personas a integrar, que permite evaluar todo el proceso socio educativo. [...]
This work envisages the design of a questionnaire to evaluate Es Im-perfect's workers socio-labour integration processes from an integral perspective. The work begins with a detection of needs based on the organization's and the worker's to be integrated context, to allow the evaluation of the whole socio-educational process. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Social [827]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.