Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 393.6 KB ¿Qué debe hacer la escuela con las culturas familiares del alumnado inmigrante? / Barquín, Amelia (Mondragon Unibertsitatea)
La denominada educación intercultural sigue constituyendo un reto en la actualidad. En este artículo haremos una reflexión sobre un aspecto concreto del enfoque intercultural en la práctica escolar: cómo trata la escuela las culturas familiares del alumnado inmigrante. [...]
La denominada educació intercultural continua constituint un repte a l'actualitat. En aquest article farem una reflexió sobre un aspecte concret de l'enfocament intercultural a la pràctica escolar: com tracta l'escola les cultures familiars de l'alumnat immigrant. [...]
The so-called Intercultural Education remains a challenge today. The purpose of this paper is to examine a particular aspect of the intercultural approach in daily school practice, namely how schools handle immigrant students' family cultures; an issue of concern to a great number of school teachers. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.671
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 443-464 (Puntos de vista)  
2.
12 p, 252.2 KB Beyond words : the "kokutai" and its background / Valderrama López, Josefa
The author provides a short study about what the word kokutai, its background meaning and the possibilities of its translation and interpretation, considering the essential elements such as culture, language and religion.
L'autora elabora un petit estudi sobre què vol dir la paraula kokutai, i les possibilitats de la seva traducció i interpretació, tenint en compte elements esencials com ara la cultura, la llengua i la religió.
La autora elabora un pequeño estudio sobre qué quiere decir la palabra kokutai, y las posibilidades de su traducción e interpretación, teniendo en cuenta elementos esenciales como la cultura, la lengua y la religión.

2006
HMiC, N. 4 (2006) p. 125-136  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
41 p, 581.7 KB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva adaptat a l'ètnia gitana / Barajas Sousa, Miriam ; Lalueza Sazatornil, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball de fi de grau és un projecte d'Aprenentatge i Servei en col·laboració amb la fundació Pere Closa i Iris Escusol Manzano, estudiant del grau d'educació infantil. Des de la fundació, es va plantejar una demanda: adaptar el programa de parentalitat positiva del programa Proinfància de "La Caixa" a la ètnia gitana. [...]
This final degree project is a Learning and Service task in collaboration with Pere Closa Foundation and Iris Escusol Manzano, who is studying the infant education degree. The foundation proposed a Project to us: adapt the positive parenting program, called Proinfància of the "La Caixa" fundation. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.