Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 154.9 KB Measuring empathy feelings in football through media value / Garcia del Barrio, Pedro (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper applies media value appraisals to measure the degree of identification that players and teams inspire in football supporters. Using a large data set of media value scores in season 2014/15, we rank the most popular football players and clubs worldwide; as well as the teams' managers with the greatest media value exposure. [...]
En este artículo se emplean indicadores de valor mediático en el fútbol para estimar el grado de identificación que jugadores y clubs inspiran entre los aficionados. A partir de amplias bases de datos del valor mediático en la temporada 2014/15, se elaboran los rankings mundiales de jugadores y clubs, así como el ranking de los entrenadores con mayor visibilidad en los medios. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 37-42 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  
2.
22 p, 219.0 KB Los medios propios de los clubes de fútbol españoles : de la revista oficial a los canales de TDT / Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La aplicación de las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) a la gestión de la comunicación de las organizaciones deportivas ha significado el incremento de los medios de comunicación propios de estas organizaciones para llegar a sus públicos objetivos. [...]
Using Information and Communication Technologies (ICT) for communication tasks in sports organizations means the increase of the own media of these organizations to reach their stakeholders. In some cases, these own media allow the globalization of sport brands, such us Barça or Real Madrid, but in other cases, they also reinforce the feeling of belonging to a community, such us the analogical radio services of both Sevillian football clubs: Sevilla FC and Real Betis. [...]

2010
Estudios sobre el mensaje periodístico, Núm. 16 (2010), p. 145-166  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
18 p, 3.3 MB Tikitapp / Estupiñan Caicedo, Jhon Freddy ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el fútbol base participan jóvenes aspirantes a profesionales de entre 6 y 18 años. En esta etapa y por diversas razones, es muy común que los jugadores quieran cambiar de club hasta encontrar comodidad y estabilidad en un equipo. [...]
Grassroots football involves young aspiring professionals between the ages of 6 and 18. At this stage and for various reasons, it is very common for players to want to move between clubs until they find comfort and stability within a team. [...]
Al futbol base hi participen joves aspirants a professionals d'entre 6 i 18 anys. En aquesta etapa i per diverses raons, és molt comú que els jugadors vulguin canviar de club fins a trobar comoditat i estabilitat en un equip. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.