Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
18 p, 207.3 KB Percepción del alumnado de máster sobre la formación en competencias emprendedoras a través de redes sociales / Clemente-Vázquez, Sandra (Universidad de Sevilla) ; Torres-Gordillo, Juan-Jesús (Universidad de Sevilla)
El objetivo del presente estudio es analizar la percepción y el origen del nivel competencial en emprendimiento a través de redes sociales en el alumnado de másteres de las ramas de Ciencias, Humanidades y Artes y Ciencias Sociales ofertados por la Universidad de Sevilla. [...]
L'objectiu del present estudi és analitzar la percepció i l'origen del nivell competencial en emprenedoria a través de xarxes socials en l'alumnat de màsters de les branques de Ciències, Humanitats i Arts i Ciències Socials oferts per la Universitat de Sevilla. [...]
The aim of this study is to analyze the perception and origin of entrepreneurship competence through social networks among master's degree students in sciences, humanities and arts, and social sciences at the University of Seville, Spain. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1261
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 501-518 (Temas de investigación)  
2.
32 p, 216.8 KB Parlar i escriure per aprendre ciències socials. Les competències lingüístiques i la formació democràtica dels joves / González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch, Dolors (IES Joaquima Pla Farreras (Sant Cugat del Vallès)) ; Casas i Vilalta, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Partim del convenciment que el llenguatge és l'instrument fonamental de la comunicació i que el domini de les competències lingüístiques permet expressar i compartir el que s'ha après. En la mesura que els estudiants comparteixen i contrasten els seus coneixements, les seves opinions i els seus dubtes amb altres companys, tenen més possibilitats de comprendre i d'interpretar com és la societat on viuen. [...]
Partimos del convencimiento de que el lenguaje es el instrumento fundamental de la comunicación y que el dominio de las competencias lingüísticas permite expresar y compartir lo que se ha aprendido. [...]

2008
IN. Revista Electrònica d'Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa, Vol. 1 (2008) , p. 139-170  
3.
22 p, 535.7 KB La formación de traductores en Traducción Automática / Rico Pérez, Celia (Universidad Europea de Madrid)
En los últimos cinco años, la incorporación de la traducción automática como una herramienta más en el proceso de traducción ha llevado a la comunidad docente a replantearse las competencias y habilidades que tradicionalmente han formado parte del currículum formativo del traductor. [...]
En els darrers cinc anys, la incorporació de la traducció automàtica com a una eina més en el procés de traducció ha portat a la comunitat docent a replantejar-se les competències i habilitats que tradicionalment han format part del currículum formatiu del traductor. [...]
In the past five years, the integration of machine translation as a tool in the translation process has led the teaching community to rethink the competences and skills that have traditionally been part of the translator's curriculum. [...]

2017 - 10.5565/rev/tradumatica.200
Tradumàtica, Núm. 15 (2017) , p. 75-96 (Tradumàtica dossier)  
4.
21 p, 463.0 KB Competencias profesionales en Educación para la Sostenibilidad: un estudio exploratorio de la visión de futuros maestros / Cebrián, Gisela (University of Southampton) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación que se presenta en este artículo se basa en un estudio exploratorio sobre la visión de un grupo de futuros maestros de educación primaria en relación a la Educación para la Sostenibilidad desde un punto de vista competencial. [...]
The research presented in this paper is based on an exploratory study on the views of a group of future primary education teachers in Education for Sustainability from a competence standpoint. First, we redefine a conceptual framework of professional competencies of teachers in Education for Sustainability. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.877
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32, Núm. 1 (2014) , p. 29-49  
5.
17 p, 97.4 KB La formación de los profesionales de la formación para el trabajo : algunos dilemas y algunas respuestas / Navío Gámez, Antonio
El presente trabajo trata de algunos aspectos básicos relacionados con la formación de los profesionales de la formación. Ubicados éstos en el ámbito de la formación en y para el trabajo, se enfrentan, en su quehacer diario y en el desarrollo de su rol profesional, a una serie de dilemas que intentamos plasmar en esta aportación. [...]
El present treball tracta d'alguns aspectes bàsics relacionats amb la formació dels professionals de la formació. Situats aquests en l'àmbit de la formació en i per al treball, s'enfronten, en el seu quefer diari i en el desenvolupament del seu rol professional, a una sèrie de dilemes que intentem plasmar en aquesta aportació. [...]
This article is about some basic aspects linked with the training of trainers. The trainers, in this work and in our context, are located in the scope of the education and training for work and they are faced in its daily task and in your professional role development, to different dilemmas that we tried to shape in this contribution. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.169
Educar, N. 38 (2006) p. 63-79  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
11 p, 63.1 KB Coordinació docent per al desenvolupament de la competència documental dels traductors / Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Biblioteconomia i Documentació) ; Presas, Marisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Els models de la competència traductora contemplen la competència informacional com un dels seus omponents al costat de la competència bilingüe i els coneixements de la matèria del text, per exemple. [...]
Models of translator competence consider informational competence to be one of the core components in addition to bilingual competence and matter knowledge. At present, however, the acquisition of these competences has been separated to a large extent in different subjects. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
8 p, 37.4 KB La nostra experiència de formació del treball en equip : avenços i reptes / Rodríguez Sandiás, Cristina (Escola Universitària Creu Roja) ; Codern-Bové, Núria (Escola Universitària Creu Roja)
El propòsit d'aquesta comunicació es compartir l'experiència docent sobre la formació per competències en les assignatures Fonaments de Teràpia Ocupacional II (part pràctica) i Elaboració de Projectes de l'Escola Universitària Creu Roja, iniciada el curs 2005-06. [...]
The aim of this paper is sharing the authors' teaching experience on competence based learning in the subjects of "Fonaments de Teràpia Ocupacional II" and "Elaboració de Projectes" at "Escola Universitària Creu Roja", which we have started in 2005-2006. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
51 p, 421.2 KB La mediació empresarial / Tarrazón Rodón, M. Mercedes ; Ruíz García, Juan Antonio (Universitat Pompeu Fabra) ; Gili Saldaña, Marian (Universitat Pompeu Fabra)
En les relacions empresarials, laborals, personals, o en qualsevol interacció entre persones físiques o jurídiques, els conflictes són inevitables. I no hi ha res de negatiu en això. Ara bé, quan sorgeix la controvèrsia, les parts disposen de dues opcions: o bé permetre que aquest conflicte sigui una font de problemes, despeses i eventuals pèrdues, o bé utilitzar el conflicte com a una eina per a intentar crear valor i obtenir un benefici. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 133-184
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.