Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
15 p, 903.9 KB Granados through the rolls : the presence of Enrique Granados in the Spanish pianola market / Roquer González, Jordi 1974- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Monasterio, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ródenas, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article examines the presence of Enrique Granados's music in the Spanish pianola market, both for metronomic and reproducing rolls. The analyzed material comes from several digitization and cataloging projects carried out by the Musicology Department Research Group at the Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Este artículo examina la presencia de la música de Enrique Granados en el mercado español de pianola, incluyendo tanto rollos metronómicos como grabaciones para piano reproductor. El material analizado proviene de varios proyectos de digitalización y catalogación llevados a cabo por el Grupo de Investigación del Departamento de Musicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2019 - 10.5070/D84145641
Diagonal (Riverside, Calif.), Vol. 4 Núm. 1 (2019) , p. 44-58  
2.
12 p, 561.4 KB Partitures de Granados amb una nova vida : el poema simfònic Dante e Virgilio, i una cançó retrobada / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
El poema simfònic Dante e Virgilio ocupa un lloc singular entre les obres instrumentals d'Enric Granados (1867-1916). Fou el projecte simfònic més ambiciós que compongué. Aquesta, però, no és la seva única obra escrita en italià inspirada en Dante. [...]
The symphonic poem Dante e Virgilio has a significant place among the instrumental repertoire of Enric Granados (1867-1916). This was the most ambitious symphonic proposal he ever wrote. But Dante e Virgilio wasn't his only composition in italian language inspired by a Dante text. [...]

2015 - 10.5565/rev/dea.55
Dante e l'Arte, Vol. 2 (2015) , p. 187-198 (Dossier monografico)  
3.
28 p, 705.8 KB El compositor català Enric Granados. Anàlisi de tres cançons de concert : «La boyra» (1900), «Cansó d'amor» (1902) i «Elegia eterna» (1912) / Perandones Lozano, Miriam (Universidad de Oviedo)
L'objectiu d'aquest treball és oferir una visió d'Enric Granados allunyada de la perspectiva simple que proposa la seva etiqueta de compositor nacionalista espanyol, mitjançant la contextualització i l'anàlisi musical de tres cançons catalanes elegides per la seva singularitat i interès estilístic: La boyra (1900), Cansó d'amor (1902) i Elegia eterna (1912), escrites durant l'època modernista. [...]
Die vorliegende Arbeit möchte ein Bild von Enrique Granados vorstellen, das über die flache Perspektive hinausgeht, die das Etikett des „nationalistischen spanischen" Komponisten kreiert. Dazu werden die drei in der Zeit des katalanischen Jugendstils verfassten und aufgrund ihrer Besonderheit und ihres stilistischen Interesses ausgewählten katalanischen Lieder La boyra (1900 - Der Nebel), Cansó d'amor (1902 - Liebeslied) und Elegia eterna (1912 - Ewige Elegie) in ihren Kontext gestellt und einer musikalischen Analyse unterworfen. [...]
The aim of this paper is to provide a vision of Enrique Granados removed from the flat perspective of his labelling as a "Spanish nationalist composer" by means of the contextualisation and musical analysis of three Catalan songs chosen for their uniqueness and stylistic interest: La Boyra (1900), Cansó d'amor (1902) and Elegia eterna (1912), all written during the modernist artistic period. [...]
La pretensión de este trabajo es ofrecer una visión de Enrique Granados alejada de la perspectiva plana que propone su etiqueta de compositor «nacionalista español». Pretendemos hacerlo a través de la contextualización y el análisis musical de tres canciones catalanas elegidas por su singularidad e interés estilístico: La boyra (1900), Cansó d'amor (1902) y Elegia eterna (1912)1, escritas durante el periodo artístico modernista. [...]
Ce travail cherche à présenter une vision d'Enrique Granados éloignée de la perspective sans relief véhiculée par son étiquette de compositeur « nationaliste espagnol », et ce grâce à la mise en contexte et l'analyse musicale de trois chansons catalanes choisies pour leur singularité et leur intérêt stylistique : La boyra (1900), Cansó d'amor (1902) et Elegia eterna (1912), écrites pendant la période artistique moderniste. [...]

2013
Recerca musicològica, Núm. 20-21 (2013) , p. 277-304 (Articles)  
4.
42 p, 1.0 MB Recepció a Catalunya de l'Escola de Viena, i la seva influència sobre els compositors catalans / Casablancas, Benet
1984
Recerca musicològica, N. 4 (1984) p. 243-283  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
28.9 KB Centenari Enric Granados : 1916-2016 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu del centenari de la mort del pianista i compositor Enric Granados.
2016 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.