Resultats globals: 75 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents de recerca, 66 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 1.2 MB Anàlisi iconològica de marques a la banca internacional / Segura Bonet, Joan
Resum de la tesi doctoral elaborada sota la direcció del Dr. José Luís Riva.
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 61-71  

Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
402 p, 3.0 MB Diseño institucional e innovaciones democráticas / Estany, Anna, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gensollen, Mario, coord. (Universidad Autónoma de Aguascalientes (Mèxic)) ; Camps, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Pereda, Carlos (Universidad Nacional Autónoma de México) ; de Pineda, Alberto ; Ross, José Alberto ; Mosqueda, José Alejandro ; Sans Pinillos, Alger ; Cuevas-Badallo, Ana ; Puyol González, Àngel, 1968- ; Estany, Anna ; Diéguez Lucena, Antonio Javier ; Guersenzvaig, Ariel ; Moyano, Cristian ; Casacuberta, David, 1967- ; Camacho Beltrán, Enrique ; Vallverdú, Jordi 1973- ; González Fernández, Karen ; López Farjeat, Luis Xavier ; Jiménez Rolland, Marc ; Salazar Ortiz, Víctor Hugo ; González, Wenceslao J. ; Leal-Carretero, Fernando
Las instituciones modelan, constriñen e inciden en nuestra vida social, hacen posible que la conducta sea estable, recurrente, repetitiva y pautada en muchos ámbitos de nuestra vida tanto privada como pública: instituciones de familia y parentesco, educativas, económicas, políticas, culturales y de estratificación. [...]
Aguascalientes, Mèxic ; Bellaterra, Catalunya : Universidad Autónoma de Aguascalientes ; Universitat Autònoma de Barcelona, 2021  
2.
20 p, 1.2 MB Manual de infografies de la UAB : pautes gràfiques i recursos per a l'elaboració d'infografies de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Aquest manual conté pautes i recomanacions de disseny per a les infografies de la UAB.
Universitat Autònoma de Barcelona 2019  
3.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
4.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
5.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
6.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona'92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents
7.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Documents de recerca 66 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
83 p, 20.4 MB Gestió de comunicació de crisi : cas de la crisis reputacional de l'Ajuntament de Barcelona / Cristancho Herrera, Sara ; Revelles Soriano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca analitzar els fonaments bàsics per portar a terme una correcta gestió de la comunicació de crisis. A més, es fa l'anàlisi d'un cas concret, la crisi reputacional de Barcelona arran del comunicat que van fer diverses ambaixades, l'agost del 2019, desaconsellant als seus ciutadans viatjar a la capital catalana a causa de l'augment de casos de robatoris amb violència. [...]
El presente trabajo busca analizar los cimientos básicos para llevar a cabo una correcta gestión de la comunicación de crisis. Además, se hace el análisis de un caso concreto, la crisis reputacional de Barcelona a raíz del comunicado que hicieron varias embajadas, el agosto del 2019, desaconsejando a sus ciudadanos viajar a la capital catalana a causa del aumento de casos de robos con violencia. [...]
This paper seeks to analyze the basic foundations to carry out a correct management of crisis communication. In addition, an analysis of a specific case is made, the reputational crisis of Barcelona because of the statement made by several embassies in August 2019, advising their citizens not to travel to the Catalan capital because of the increase in cases of robberies with violence. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
119 p, 3.5 MB La construcción de la identidad corporativa de las empresas. Estudio de caso : SEAT y su conexión con la ciudad de Barcelona / Bars Betrián, Ana María ; Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació estudia la importància que té la identitat corporativa dins de les organitzacions i com aquesta es comunica i es presenta als diferents públics. L'anàlisi s'ha centrat en el cas de l'empresa automobilística SEAT per a saber quins han estat les estratègies per a aconseguir transmetre la seva identitat com a marca i generar una imatge corporativa de SEAT compromesa amb la ciutat de Barcelona.
Este trabajo de investigación estudia la importancia que tiene la identidad corporativa dentro de las organizaciones y cómo esta se comunica y se presenta a los distintos públicos. El análisis se ha centrado en el caso de la empresa automovilística SEAT para saber cuáles han sido las estrategias para lograr transmitir su identidad como marca y generar una imagen corporativa de SEAT comprometida con la ciudad de Barcelona.
This research project studies the importance of corporate identity within organisations and how it is communicated and presented to the stakeholders. The analysis focuses on the case of the automobile company SEAT to find out what strategies they have used to transmit their brand identity and generate a corporate image of SEAT committed to the city of Barcelona.

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
51 p, 1.6 MB La transferencia de imagen de los valores de los clubes deportivos a través del patrocinio : el caso de la cerveza / García Bayona, Pol ; Palma, Carlota ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El patrocini de begudes alcohòliques en l'esport actual representa un 20% dels patrocinis esportius internacionals, on s'ha demostrat que la implicació, actitud positiva i preferència de marca determinen l'efectivitat de la transferència d'imatge dels esdeveniments cap a les marques patrocinadores. [...]
El patrocinio de bebidas alcohólicas en el deporte actual representa un 20% de los patrocinios deportivos internacionales, donde se ha demostrado que la implicación, actitud positiva y preferencia de marca determinan la efectividad de la transferencia de imagen de los eventos hacia las marcas patrocinadoras. [...]
Sponsorship of alcoholic beverages in sports today represents 20% of international sports sponsorships, where it has been shown that involvement, positive attitude, and brand preference determine the effectiveness of the image transfer of events to sponsoring brands. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
96 p, 4.1 MB Plan de Empresa : DConcept / Carrió i García, Arnau ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és un pla d'empresa de DConcept, un mitjà online sobre música i cultura urbana. Aprofita l'afiançament del gènere per oferir contingut en format d'entrevista, així com musical, basant el seu model de negoci en el Branded Content. [...]
El trabajo es un plan de empresa de DConcept, un medio online sobre música y cultura urbana. Aprovecha el afianzamiento del género para ofrecer contenido en formato entrevista y musical, basando su modelo de negocio en el Branded Content. [...]
This thesis is a business plan of DConcept, an online media platform about music and urban culture. It takes advantage of the rise of the genre to offer interviews and music videos, with Branded Content as the business model. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
174 p, 8.4 MB Gas a la vida : pla de comunicació per un taller de pneumàtics local / Canalejo Bastardas, Laia ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau proposa un pla de comunicació 360ª per a SAS Pneumàtics, un taller de pneumàtics local i independent al Baix Llobregat. El projecte treballa l'anàlisi dels entorns, l'establiment d'objectius smart i la creació d'una proposta estratègica de valor amb el seu corresponent pla d'accions, calendari KPI's i pressupost.
El siguiente Trabajo de Fin de Grado propone un plan de comunicación 360ª para SAS Pneumàtics, un taller de neumáticos local e independiente en el Baix Llobregat. El proyecto trabaja el análisis de los entornos, el establecimiento de objetivos smart y la creación de una propuesta estratégica de valor con su correspondiente plan de acciones, calendarización, KPIs y presupuesto.
This Final Degree Project proposes a 360º communication plan for SAS Pneumàtics, a local and independent tire centre in Baix Llobregat. The project works on the environment's analysis, the establishment of smart goals, and the creation of a strategic value proposal with its corresponding action plan, KPI's, calendar and budget.

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
94 p, 12.1 MB Pangea : creació d'un mitjà multiplataforma de viatges i elaboració d'un monogràfic multiplataforma / Camp Calvo, Marina ; Casanovas Espinosa, Sergi ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector dels viatges ha experimentat un creixement exponencial en els últims anys i la tendència segueix a l'alça. Per aquest motiu, cada cop calen més visions i maneres de tractar aquest àmbit. [...]
El sector de los viajes ha experimentado un crecimiento exponencial en los últimos años y la tendencia sigue al alza. Por este motivo, cada vez son necesarias más visiones y maneras de tratar este ámbito. [...]
The travel sector has experienced an exponential growth in the last years and the trend is still increasing. For this reason, more and more visions and ways of dealing with these field are needed. In this way rises up Pangea, a new concept of travel media, which is present in different platforms: web, magazine, online video and social networks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
143 p, 9.0 MB La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial / Folch Palmés, Laia ; Martínez Moral, Alejandro ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...]
Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...]
Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
235 p, 6.5 MB Pla de Comunicació Escolàpies Sabadell / Ortiz Moreno, Nerea ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte s'inicia a partir d'una situació de crisi de l'escola Escolàpies de Sabadell i la seva necessitat de solucionar-la. Es planteja un pla de comunicació amb l'objectiu d'aconseguir una millora de la seva imatge, diferenciació de la competència, re-posicionament de la marca i optimització de la seva comunicació. [...]
Este proyecto se inicia a partir de una situación de crisis de la escuela Escolapias de Sabadell y su necesidad de solucionarla. Se plantea un plan de comunicación con el objetivo de conseguir una mejora en su imagen, diferenciación de la competencia, reposición de la marca y optimización de su comunicación. [...]
This project starts from a crisis situation in Pious School in Sabadell and its need to solve it. A communication plan is proposed with the aim of achieving an improvement on its image, differentiation from the competition, re-positioning of the brand and optimization of its communication. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
117 p, 19.4 MB Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería / Gelabert Maroto, Anna ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...]
This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 66 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
453x394, 25.4 KB Columnes de l'Autònoma / Alfaro, Andreu arquitecte ; Solà i Ferrando, Carles 1945- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions ; Institut Joan Lluís Vives
El campus de la UAB compta des de l'any 1999 amb una obra d'art emblemàtica que ja s'ha convertit en un signe d'identitat de la Universitat. Es tracta de les quatre columnes de granit vermellós que es recargolen i s'estiren alhora, buscant el cel. [...]
1999
4 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.