Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 236.8 KB Las compañías fonográficas como anunciantes en la producción de videoclips / Selva Ruiz, David (Universidad de Sevilla)
Partiendo de una concepción del videoclip como herramienta de comunicación comercial específica del sector fonográfico, este trabajo aborda el rol de anunciante que las compañías fonográficas desempeñan a lo largo del proceso de producción de videoclips. [...]
Given a conception of music video as a commercial communication tool which is specific of the phonographic sector, this paper tackles the advertiser role that phonographic companies play along the music video production process. [...]

2011 - 10.5565/rev/qp.73
Questiones publicitarias, Núm. 16 (2011) , p. 125-139 (Artículos de investigación)  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
213 p, 73.8 MB Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical / Soto Mollfulleda, Laia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...]
Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...]
This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
244 p, 20.3 MB JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista / Blasco Claramonte, Maria ; Contreras Pineda, Andrea ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
173 p, 21.7 MB Campaña de lanzamiento del artista L-Up / Garrote Garcia, Ariadna ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. [...]
Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. [...]
This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
92 p, 2.0 MB El videoclip musical como medio de reivindicación LGTB en la década de 1980 / Moner Gómez, Eric ; Castellanos Díaz, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El videoclip musical durant la dècada de 1980 es va convertir en un producte exitós de les indústries culturals gràcies a cadenes com MTV i la seva popularitat perviu fins avui. A més de la seva utilització com a canal de promoció musical, el format va plasmar l'aparició de noves identitats i estètiques queer i també la creixent estigmatització social del col·lectiu LGTB. [...]
El videoclip musical durante la década de 1980 se convirtió en un producto exitoso de las industrias culturales gracias a cadenas como MTV y su popularidad pervive hasta hoy. Además de su utilización como canal de promoción musical, el formato plasmó la aparición de nuevas identidades y estéticas queer y también la creciente estigmatización social del colectivo LGTB. [...]
Music videos during the 1980s became a successful product of the cultural industries thanks to networks such as MTV, and their popularity continues to this day. In addition to their use as a music promotion channel, the format reflected the emergence of new queer identities and aesthetics and, as well, the growing social stigmatization of the LGTB community. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
42 p, 2.4 MB Creación de "Venus de Vinilo" : la primera web periodística sobre las mujeres en la música / Montoya Velayos, Elia ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau es fonamenta en l'anàlisi de la situació actual i passada de les dones en el món de la música per a crear Venus de Vinilo, una fita en el periodisme especialitzat. Aquesta web serà el primer mig digital dedicat exclusivament a les dones en la indústria de la música. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado se fundamenta en el análisis de la situación actual y pasada de las mujeres en el mundo de la música para crear Venus de Vinilo, un hito en el periodismo especializado. [...]
This Final Degree Project is based on the analysis of the current and past situation of women in music to create Venus de Vinilo, a milestone in specialized journalism. This website will be the first digital media dedicated exclusively to women in the music industry. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
6.
100 p, 3.2 MB El videoclip como producto cultural y su papel en la reproducción de estereotipos y roles de género / Fuster Mancheño, Aurora ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La música és una de les indústries culturals més importants i influents en la societat actual. El videoclip com a producte cultural crea, proposa i reprodueix estereotips i rols de gènere. Aquest treball pretén analitzar el paper de l'home i la dona a partir del videoclip. [...]
La música es una de las industrias culturales más importantes e influyentes en la sociedad actual. El videoclip como producto cultural crea, propone y reproduce estereotipos y roles de género. Este trabajo pretende analizar el papel del hombre y la mujer a partir del videoclip. [...]
Music is one of the most important and influential cultural industries in today's society. The videoclip as a cultural product creates, proposes and reproduces stereotypes and gender roles. This work aims to analyze the role of men and women from the video clip. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
125 p, 1.2 MB One Direction : las claves del éxito de una boy band / Pardo Calvo, Sheila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les boy bands compleixen una fórmula o patró que garanteix el seu èxit entre les adolescents des de finals dels 80. A partir de l'anàlisi d'aquesta fórmula i de la realització d'entrevistes i enquestes a fans de One Direction s'han identificat els punts d'aquesta que són imprescindibles i també aquells que ja no funcionen actualment. [...]
Las boy bands cumplen una fórmula o patrón que garantiza su éxito entre las adolescentes desde finales de los 80. A partir del análisis de esta fórmula y de la realización de entrevistas y encuestas a fans de One Direction se han identificado los puntos de ésta que son imprescindibles y también aquellos que ya no funcionan en la actualidad. [...]
Boy bands play a classic formula or pattern that ensures its success among teenagers since the late 80's. From the analysis of this formula and conducting interviews and surveys to One Direction fans, essential formula points have been identified. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.