Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 112.9 KB Odiseas, costumbres y extravagancias : una cierta tendencia del cine argentino / Kratje, Julia (Universidad de Buenos Aires) ; Dagatti, Mariano (Universidad Nacional de Quilmes)
La experiencia artística nucleada en torno a El Pampero, la productora creada y dirigida por Mariano Llinás, Laura Citarella, Alejo Moguillansky y Agustín Mendilaharzu, ha hecho estallar simultáneamente dos de las características rectoras del cine argentino del nuevo milenio: con una producción ajena a los subsidios del Estado, ha apostado por un cine del relato y de la acción, a distancia del cine de sensaciones, climas y percepciones que había caracterizado (y aún caracteriza) buena parte del cine independiente actual. [...]
The artistic experience centered around El Pampero, the producer created and directed by Mariano Llinás, Laura Citarella, Alejo Moguillansky and Agustín Mendilaharzu, has simultaneously exploded two of the guiding characteristics of Argentine cinema since the new millennium: without subsidies of the State, has opted for a film of the story and of the action, at a distance from the cinema of sensations, climates and perceptions that had characterized (and still characterizes) a main part of the current independent cinema. [...]

2017
DeSignis, Núm. 27 (Julio-Diciembre 2017) , p. 207-221  
2.
10 p, 171.3 KB Elogio de Naomi Kawase / Bullot, Érik (École nationale supérieure d'art de Bourges)
Este ensayo del artista y crítico francés Érik Bullot recorre una serie de motivos que atraviesan las películas de la cineasta japonesa Naomi Kawase. Bullot estudia su relación con la fotografía y el cine de autor, así como la mezcla de géneros (documental, diario, relato íntimo, video de artista, meditación poética, autobiografía, ensayo) y sus grandes temas: la huella, la desaparición, el abandono o la infancia.
This essay by French artist and critic Érik Bullot traces the evolution of a set of issues in the films by Japanese Film-maker Naomi Kawase. Bullot analizes Kawase's relation with photography and independent cinema, her mix of genres (documentary, diary, intimate narratives, art video, poetic meditation, autobiography, essay) and the main topics she tackles: traces, disappearances, abandonment and childhood.

2012 - 10.2436/20.8020.01.42
Lectora : revista de dones i textualitat, Núm. 18 (2012) , p. 153-162  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
75 p, 18.9 MB La ruptura entre el cinema d'autor i els blockbusters : l'evolució del cinema nord-americà i de l'Europa Occidental a partir la segona meitat del segle XX, i el declivi (o no) del cinema durant l'última dècada i el nou consum de pel·lícules per part de les noves generacions / Camacho Nicolau, Eduard ; Vall, Toni, 1979-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza la història i l'actualitat del cinema d'autor i dels blockbusters i s'ha dividit en dues parts principals. La primera consta d'un recull teòric-històric on s'analitza la manera en què aquests dos tipus de fer cinema han evolucionat al llarg de la història i on s'exploren els seus orígens i el seu recorregut fins a l'actualitat, posant el focus en el cinema nord-americà i de l'Europa occidental. [...]
El trabajo analiza la historia y la actualidad del cine de autor y de los blockbustersy se ha dividido en dos partes principales. La primera consta de una recopilación teórico-histórica donde se analiza la manera en que estos dos tipos de hacer cine han evolucionado a lo largo de la historia y donde se exploran sus orígenes y su recorrido hasta la actualidad, poniendo el foco en el cine estadounidense y de la Europa occidental. [...]
The work analyzes the history and present of auteur cinema and blockbusters and has been idvided into two main parts. The first consists of a theoretical-historical compilation that analyzes the way in which these two types of filmmaking have evolved throughout history and explores their origins and their journey to the present day, focusing on American and Western European cinema. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
53 / Pérez Paadín, Luis Antonio ; Martín, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de producció de ficció cinematogràfica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
53 (Pel·lícula cinematogràfica)
[Bellaterra] : Universidad Autónoma de Barcelona, Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad , [2001] (Taller de producció de ficció cinematogràfica)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.