1.
|
|
Psychopathy in childhood, validation of the child problematic traits inventory and relationship with other clinical entities
/
Barrau Alonso, Víctor ;
Molinuevo Alonso, Beatriz, dir. ;
Torrúbia, Rafael, dir. ;
López-Romero, Laura, dir.
Els Problemes de Comportament (PC) - que inclouen problemes d'agressivitat, negativisme i impulsivitat-, constitueixen la psicopatologia més prevalent en nens i adolescents, podent ser precursors d'altres trastorns psiquiàtrics. [...] Los Problemas de Comportamiento (PC) - que incluyen problemas de agresividad, negativismo e impulsividad -, constituyen la psicopatología más prevalente en niños y adolescentes, pudiendo ser precursores de otros trastornos psiquiátricos. [...] Behavioral Problems (BP) - that include problems of aggressiveness, negativism, and impulsivity -, constitute the most prevalent psychopathology in children and adolescents, and may be the precursors of other psychiatric disorders. [...]
2023
|
|
2.
|
11.5 MB |
La comunicación emocional en niños y niñas con necesidades complejas de comunicación y sus madres y padres
/
Rangel Rodríguez, Gabriela Alejandra ;
Blanch Gelabert, Sílvia, dir. ;
Badia Martín, M. del Mar, dir.
La comunicació emocional és essencial per a un desenvolupament emocional òptim. Les persones amb necessitats complexes de comunicació (NCC) solen tenir dificultats per a expressar i parlar d'emocions mitjançant l'ús de mètodes convencionals i tenen menys oportunitats per a aprendre i conversar sobre les emocions. [...] La comunicación emocional es esencial para un desarrollo emocional óptimo. Las personas con necesidades complejas de comunicación (NCC) suelen tener dificultades para expresar y hablar de emociones mediante el uso de métodos convencionales y vivencian menos oportunidades para aprender y conversar sobre emociones. [...] Emotional communication is essential for optimal emotional development. Individuals with complex communication needs (CCN) often have difficulties expressing and talking about emotions using speech and non-verbal conventional methods, and experience fewer opportunities to learn and discuss emotions. [...]
2022
|
|
3.
|
123 p, 4.9 MB |
Des del punt de vista de l'adoptat
/
Fernández Aguilar, Mireia ;
Torrubia nunis, Aida ;
Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén presentar diferents realitats de les persones adoptades mitjançant un reportatge audiovisual. En entrevistar diferents tipus d'adoptats, el projecte cerca examinar com factors com les relacions interracials dins de la familia adoptiva i el contacte o manca de contacte amb membres de la família biològica poden impactar a l'experiència de la persona. [...] Este proyecto pretende presentar diferentes realidades de las personas adiptadas a través de un reportaje audiovisual. Al entrevistar a diferentes tipos de adoptados, el prouecto busca examinar cómo factores como las relaciones interraciales dentro le la familia adoptiva u el contacto o falta de contacto con miembros de la familia biológica pueden impactar en la experiència de cada persona. [...] This project aims to present different realities of adopted people through an audiovisual report. By interviewing different types of adoptees, the project seeks to highlighjt how factors such as the interracial relationship within the adoptive family, and contact or ack thereof with biological family members impact each person's experience. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
|
5.
|
74 p, 1.2 MB |
SEXplicat : creació d'un miniprograma televisiu infantil sobre educació afectiva i sexual
/
Brines Blasco, Paula ;
Toll, Gil, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'educació afectivosexual que reben els menors d'edat continua sent insuficient i molts recorren a la pornografia com a solució. D'aquesta problemàtica social, es crea SEXplicat. El primer miniprograma educomunicatiu d'entreteniment en català adreçat a infants de 7 a 12 anys. [...] La educación afectivo-sexual que reciben los menores de edad sigue siendo insuficiente y muchos recurren a la pornografía como solución. De esta problemática social, se crea SEXplicado. El primer miniprograma educomunicativo de entretenimiento en catalán dirigido a infantes de 7 a 12 años. [...] Affective-sexual education children receive is still lacking and many turn to pornography as a solution. From this social problem, SEXplained is created. The first educommunication entertainment mini-program in Catalan aimed at children between 7 to 12 years old. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
6.
|
86 p, 4.7 MB |
El consentiment infantil dins l'àmbit familiar. Recerca en perspectiva de gènere per investigar sobre el consentiment infantil
/
Vila Leal, Anna ;
Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El consentiment és un aspecte que està a l'orde del dia en l'actualitat. Però, què passa amb el consentiment infantil? Aquest treball busca donar visibilitat al consentiment infantil en l'àmbit familiar, oferint un marc de comprensió que ens permetrà entendre la tradició de la visió de la infància i on es troba el consentiment avui en dia. [...] El consentimiento es un tema de actualidad. Pero, ¿qué sucede con el consentimiento infantil? Este trabajo pretende dar visibilidad al consentimiento infantil en el ámbito familiar, ofreciendo un marco de comprensión que permitirá entender la visión tradicional de la infancia y dónde posicionamos el consentimiento hoy en día. [...] Consent is a topical issue. But what about child consent? This study aims to give visibility to child consent in the family setting, offering a theoretical context that will allow us to understand the traditional view of childhood and where we position consent today. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Infantil [847]
|
|
7.
|
5.4 MB |
Niñez y participación en contextos de conflicto armado : colectivo de comunicación popular Alharaca por la paz (Caquetá - Colombia)
/
Lizarazo Angulo, María Paula ;
Ceraso, Cecilia Viviana, dir. ;
Giró, Xavier, dir. ;
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir.
La investigació neix del procés actual de reconstrucció (postconflicte) de la societat colombiana, profundament dividida pel conflicte armat i s'atura en una pràctica de comunicació comunitària popular i alternativa: el col·lectiu de comunicació comunitària Alharaca per la pau, per comprendre la participació de nens, nenes i adolescents de 8 a 12 anys de la regió del piedemonte amazònic ubicada al departament de Caquetá - Colòmbia en accions de canvi social. La investigación nace del proceso actual de reconstrucción (postconflicto) de la sociedad colombiana, profundamente dividida por el conflicto armado y se detiene en una práctica de comunicación comunitaria popular y alternativa: el colectivo de comunicación comunitaria Alharaca por la paz, para comprender la participación de niños, niñas y adolescentes de 8 a 12 años de la región del piedemonte amazónico ubicada en el departamento de Caquetá - Colombia en acciones de cambio social. The research stems from the current process of reconstruction (post-conflict) of Colombian society, deeply divided by the armed conflict, and focuses on a popular and alternative community communication practice: the community communication group Alharaca por la paz, to understand the participation of children and adolescents from 8 to 12 years of age from the Amazonian piedmont region located in the department of Caquetá - Colombia in actions of social change.
2022
|
|
8.
|
8 p, 547.5 KB |
INTERSTICE. Research on the peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Forastello, Ana María, col. ;
Halle, Kristen, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita, col. ;
Mas Parera, Maite, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Peris Morancho, Pere, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
9.
|
8 p, 52.2 MB |
INTERSTICE. Training course for Education students
/
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura ;
Dybwik, Siri ;
Halle, Kristen ;
Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita ;
Panciroli, Chiara ;
Russo, Veronica ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
10.
|
70 p, 54.7 MB |
INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Halle, Kristen ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Macuda, Anita, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
|
|