Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
18 p, 404.8 KB Implantación de las TIC en la materia química inorgánica / Leite, Ana Cristina B. (Colégio Pedro II (Rio de Janeiro)) ; Leite, Marco A. B. (Universidade Federal do Rio de Janeiro)
A lo largo de los años hemos observado el desinterés de los estudiantes en la materia de Química Inorgánica, perteneciente al curso de Ingeniería Química, la poca autonomía para estudiar y como consecuencia, un bajo rendimiento. [...]
Throughout the years, we have noticed among students a lack of both interest and selfmotivation to study the subject of Inorganic Chemistry in the Chemical Engineering program, which, consequently, has resulted in student's poor performance. [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n2.702
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 253-268  
2.
33 p, 139.4 KB «Dos profesiones para un solo cometido». La introducción de la ingeniería química en España durante el primer franquismo / Toca, Ángel
A lo largo de la primera mitad de siglo XX, la Ingeniería Química fue asentándose como la alternativa académica destinada a la formación de especialistas para la industria química norteamericana y europea. [...]
2006
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 26 (2006) p. 253-285  
3.
5 p, 251.9 KB Apropar els estudiants de Secundària al món de la Química / Torra, Imma ; Grau, M. Dolors
Es presenta l'experiència realitzada, durant diverses edicions, a l'Escola Politècnica Supe-rior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), corresponent a dues activitats: L'exposició "On és la Química?" i el taller "Què és l'en-ginyeria química?" dirigides a estudiants de secundària.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.304
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 27-31  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.