Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 480.5 KB La convergència entre el periodisme, la publicitat i les relacions públiques en el nou sistema mediàtic / Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Els actors del sistema mediàtic (mitjans de comunicació, agències de notícies, gabinets de premsa i agències de publicitat i relacions públiques) són complexos i mantenen relacions dialèctiques entre ells. [...]
Actors of media systems (mass media, news agencies, press offices and advertising agencies) are complex and they establish dialectic relation between them. Hence, we can question whether it is necessary a different occupational training for the professionals who work in these companies. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 213-224  
2.
13 p, 92.5 KB Gabinets de premsa i de comunicació. L'ambigua frontera entre el periodisme i les relacions públiques / Risquete, Jaume
Els gabinets de premsa i de comunicació són una realitat present en moltes institucions, organitzacions i empreses amb l'objectiu de construir i transmetre una bona imatge i reputació amb tècniques informatives, publicitàries i de les relacions públiques. [...]
Press and communication offices are correctly present in many institutions, organizations and companies, their aim being to build and transmit a good image and reputation using informative, advertising and public relations techniques and skills. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 209-221  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.