Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 182.1 KB ¿Cómo gobernar la complejidad? Invitación a una gobernanza urbana híbrida y relacional / Grau i Solés, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Íñiguez Rueda, Lupicinio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo parte de la literatura sobre gobernanza para abordar el análisis de los rendimientos substantivos de la participación ciudadana en políticas urbanas. Entendemos que dicho análisis debe considerar la capacidad de las políticas públicas de incorporar la complejidad y para ello sugerimos el concepto de "integralidad". [...]
This article draws upon the literature on governance so as to analyze substantive consequences of citizen participation in urban policies. Nevertheless, we believe that such analysis must take into account public policy'ability to incorporate complexity. [...]

2011 - 10.5565/rev/athenead/v11n1.827
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 11, Núm. 1 (2011) , p. 63-84  
2.
22 p, 440.1 KB Educar en valors és educar sentiments morals / Tey Teijón, Amelia (Universitat de Barcelona) ; Martínez Martín, Miquel (Universitat de Barcelona)
En aquest article presentem una proposta del que significa educar en valors partint d'una concepció activa del subjecte en desenvolupament. Per aquesta raó, considerem que educar en valors consisteix a crear condicions per aprendre èticament. [...]
El siguiente artículo presenta una propuesta sobre lo que significa educar en valores partiendo de una concepción activa del sujeto en desarrollo. Por esta razón, consideramos que educar en valores consiste en crear condiciones para aprender éticamente. [...]
This article presents a proposal about what does it mean to educate values, from the point of view of an active conception of the developing subject. For this reason we consider that to educate values consists of creating conditions to learn ethically. [...]

2003 - 10.5565/rev/educar.302
Educar, N. 31 (2003) , p. 11-32  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.