Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
11 p, 181.5 KB Comunicación y márketing : ¿convivencia o integración? / Rey, Juan (Universidad de Sevilla) ; Zambrano Paladines, Mario (Universidad de Guayaquil (Ecuador)) ; Zambrano Proaño, Paola (Universidad de Guayaquil (Ecuador))
En este trabajo se plantea la relación existente entre comunicación y marketing. Se parte de la revisión de los textos clásicos de la teoría del marketing y de las nuevas propuestas en el ámbito de la comunicación empresarial. [...]
This paper explores the relationship between communication and marketing. The study draws from the revision of the classic texts of marketing theory and the new proposals in the field of business communication. [...]

2015 - 10.5565/rev/qp.13
Questiones publicitarias, Núm. 20 (2015) , p. 117-127 (Artículos de investigación)  
2.
16 p, 98.5 KB El patrocini i el mecenatge cultural com a elements estratègics de les relacions públiques / Vinyals i Corney, Manel
El procés de construcció de la imatge d'una determinada empresa o institució és un dels elements clau en la comunicació actual de les organitzacions. Aquestes tenen a la seva disposició una gran diversitat d'instruments o tècniques de comunicació amb les que poden aconseguir determinats objectius. [...]
The process of building a company's image is one of the most crucialfactors of business communications. Companies have a wide range of tools and techniques for achieving specific goals. One of the main challenges for Communication Directors is to select, set and integrate the elements that make up the communication mix. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 271-286  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.