Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 7 registres trobats
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
188 p, 2.1 MB Artificial intelligence methods to support people management in organisations / Dominika Andrejczuk, Ewa ; Sierra, Carles, dir. ; Rodríguez-Aguilar, Juan A., (Juan Antonio) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics ; Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial
Las organizaciones han pasado del trabajo focalizado en individuos a estructuras de trabajo basadas en equipos. Una nueva generación de soluciones para las organizaciones debe proporcionar la gestión de equipos, fomentando la eficacia del equipo mediante la automatización. [...]
Organisations have shifted from work arranged around individual jobs to team-based work structures. A new generation of solutions for organisations must give support to team management by encouraging team effectiveness and introducing automation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
42 p, 837.2 KB PLN aplicado a los exámenes de selectividad de matemáticas / Sánchez Moral, José Enrique ; Benítez Fernández, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte tracta sobre la resolució automàtica dels exàmens de selectivitat de matemàtiques II. En un primer moment s'aborda la qüestió de si és plausible, arribant a la conclusió que és molt probable que sí es pugui, encara que fa falta estudiar amb més detall el procés d'interpretació dels enunciats. [...]
Este proyecto trata sobre la resolución automática de los exámenes de selectividad de matemáticas II. En un primer momento se aborda la cuestión de si es plausible, llegando a la conclusión de que es muy probable que sí se pueda, aunque hace falta estudiar con más detalle el proceso de interpretación de los enunciados. [...]
This project is about the automatic resolution of math university entrance exams. At first the question whether it is plausible is discussed, concluding that it is highly probable, but need to examine further the process of interpretation of statements. [...]

2015
Enginyeria Informàtica i Grau en Matemàtiques [780]  
3.
113 p, 2.1 MB Disseny automàtic d'una xarxa neuronal artificial per a l'Unreal Tournament / Llargués Asensio, Joan Marc ; Peralta Donate, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2013  
4.
109 p, 7.8 MB Interficies multimodales basadas en avatares virtuales / Gutiérrez Romero, Francisco ; Gonzàlez, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2011
3 documents
5.
72 p, 2.6 MB Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial / Rodríguez Extremera, Juan Pedro ; Soler Ruiz, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial té com a objectiu el desenvolupament d'un videojoc d'estratègia on el jugador haurà de planificar una defensa capaç de resistir l'atac de l'enemic. [...]
El proyecto Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial tiene como objetivo el desarrollo de un videojuego de estrategia donde el jugador deberá planificar una defensa capaz de resistir el ataque enemigo. [...]
The project Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial aims at the development of a strategy game where the player must plan a defense able to withstand the enemy attack. The player must choose how to use his resources to place different types of terrain and different types of soldiers. [...]

2012  
6.
61 p, 2.5 MB Intel·ligència artificial aplicada a un joc beat'em up en 2D / Adan López, Carlos ; López Hernández, María del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creació d'un joc del tipus Arcade beat'em up en 2D utilitzant escenaris amb una certa profunditat de moviment i dotant als personatges no jugadors i altres objectes d'Intel·ligència Artificial de manera que el seu comportament no sigui sempre lineal i aprofitant-ho per afegir nivells de dificultat.
Creación de un juego del tipo Arcade beat'em up en 2D utilizando escenarios con una cierta profundidad de movimiento y dotando a los personajes no jugadores y otros objetos de Inteligencia Artificial de manera que su comportamiento no sea siempre lineal y aprovechándolo para añadir niveles de dificultad.
Development of an Arcade game type beat'em up in 2D using stages with some moving depth and providing the non playable characters and other objects with Artificial Intelligence so that their behavior is not always linear and taking advantage with this to add some difficulty levels.

2012  
7.
129 p, 8.7 MB Optimització del rendiment intel·lectual mitjançant instrucció informatitzada / Tesouro i Cid, Montserrat ; Castelló i Tarrida, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.