No s'ha trobat cap coincidència exacta per l´aula, però canviant-lo per l aula...
Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 739.0 KB La retroacció correctiva oral amb estudiants adults poc escolaritzats / Sans Bertran, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona)
En els últims anys, el feedback correctiu ha despertat molt interès i s'han dut a terme un nombre considerable de recerques en aquest àmbit, especialment en la didàctica de l'anglès com a llengua segona o estrangera. [...]
In recent years, corrective feedback has aroused much interest and a considerable number of studies have been carried out in this field, especially in English as a second or foreign language, but in Catalan as an additional language it is still in its early stages. [...]
En los últimos años, la retroalimentación correctiva ha despertado mucho interés y se han llevado a cabo un número considerable de investigaciones en este ámbito, especialmente en la didáctica del inglés como segunda lengua o lengua extranjera, pero la investigación en el contexto de la enseñanza del catalán como lengua adicional es aún incipiente. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.69
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 2 (2021) , p. 49-62 (Investigació i qüestions teòriques)  
2.
18 p, 240.1 KB Interacción en el aula y formación inicial del profesorado : hacia la construcción compartida del conocimiento educativo / García Iglesias, Victoria (Instituto Bilingüe de Zilina (Eslovaquia)) ; Fabregat Barrios, Santiago (Universidad de Jaén) ; CEP de Jaén
El presente artículo tiene como objetivo demostrar la importancia que posee, en contextos de formación inicial del profesorado, la creación de secuencias de clase que favorezcan la interacción de los estudiantes mediante la recreación directa del objeto de conocimiento y el fomento de la conversación de tipo exploratorio. [...]
El present article té com a objectiu demostrar la importància que poseeix, en contextos de formació inicial del professorat, la creació de seqüències de classe que afavoreixin la interacció dels estudiants mitjançant la recreació directa de l'objecte de coneixement i el foment de la conversa de tipus exploratori. [...]
The aim of this article is to show the importance of creating class sequences that encourage student interaction through the shared construction of the aim of knowledge and promoting exploratory talk in the context of teacher training. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.532
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. 20-28  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
52 p, 1004.8 KB Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes / Blasco Paino, Natalia ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. [...]
2019  
2.
55 p, 10.2 MB Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva / García Pagán, Eva ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües.
The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages.

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.