Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 208.5 KB Obras artísticas y discursos intermediarios / Ramos, Sergio
Este artículo aborda el problema de la construcción social del valor del arte. Se analizan, en particular, los metadiscursos de difusión de instituciones culturales, bienales y festivales de la ciudad de Buenos Aires con el objetivo de describir las operatorias mediante las cuales construyen el valor de las prácticas artísticas. [...]
This article deals with the problem of the social construction of the value of art. In particular, it analyses the diffusion metadiscourses of cultural institutions, biennials and festivals in the city of Buenos Aires with the aim of describing the operations by which these institutions construct the value of artistic practices. [...]

2023 - 10.35659/designis.i38p185-192
DeSignis, Núm. 38 (2023) , p. 185-192  
2.
8 p, 534.2 KB Promotion of Spanish scripted television on the Internet : analyzing broadcast-related websites' content and social audience / Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Castro Mariño, Deborah (Madeira Interactive Technologies Institute)
This article summarizes an investigation into the strategies employed to promote Spanish scripted television (TV fiction) on the Internet. The role of mediation between television networks and their audiences is studied through the content analysis of 515 broadcast-related web sites and 7,849 comments posted by community managers and internet users with assumed feminine digital identities on official and unofficial sites. [...]
Se resume una investigación sobre las estrategias promocionales de la ficción espanola en la Red. Se estudia la función de intermediación entre la producción y la recepción, realizada desde las plataformas oficiales y desde las extraoficiales, mediante el análisis de contenido de 515 webs dedicadas a los programas y el análisis de 7. [...]

2016 - 10.3145/epi.2016.mar.11
El Profesional de la información, Vol. 25 Núm. 2 (marzo-abril 2016) , p. 246-253  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.