Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
264 p, 1.6 MB La Intuïció i la presa de decisions per alumnes de grau de màrqueting / Villoro i Armengol, Jordi ; Estaún Ferrer, Santiago, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El propòsit principal de la investigació ha estat explorar i investigar el paper de la intuïció en la presa de decisions pels alumnes de grau de l'especialitat de màrqueting. En l'entorn de l'empresa es valora més el coneixement basat en la lògica i en l'anàlisi de totes les variables que no pas el coneixement fonamentat en la intuïció. [...]
The main purpose of the research has been to explore and investigate the role of intuition in undergraduate marketing students' decision-making. The world of business attributes more value to knowledge based on logic and on the analysis of all variables, than it does to knowledge based on intuition. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.