Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
23 p, 296.0 KB La evaluación a distancia en traducción : propuesta de examen síncrono / Gamero Pérez, Silvia (Universitat Jaume I) ; García de Toro, Ana Cristina (Universitat Jaume I)
El propósito de este artículo es presentar una propuesta metodológica para la realización de exámenes escritos, en línea y síncronos. El modelo se apoya en tres ejes: elementos facilitadores, elementos disuasorios y parámetros de supervisión. [...]
El propòsit d'aquest article és presentar una proposta metodològica per a la realització d'exàmens escrits, en línia i síncrons. El model s'articula en tres eixos: elements facilitadors, elements dissuasius i paràmetres de supervisió. [...]
This article presents a methodological proposal for online assessments undertaken working from home during lockdown and the health emergency arising from the Covid-19 pandemic. This proposal consisted in designing and implementing an online and synchronous format for a final written assessment, based on the following three factors: enablers, deterrents and supervision criteria. [...]

2022
Tradumàtica, Núm. 20 (2022) , p. 34-56 (Tradumàtica oberta)  
2.
41 p, 667.7 KB La Proposta de Reglament de registre, avaluació, autorització i restricció de substàncies i preparats químics. El sistema REACH, l'aplicació del principi de precaució i la responsabilitat civil extracontractual de les Institucions Comunitàries / Vallès Muñío, Daniel
Aquest treball informa sobre el futur procediment de Registre, Avaluació, Autorització i Restricció de Substàncies i Preparats Químics, (COM(2003)644 Final), conegut com a REACH, que modifica substancialment la legislació europea vigent sobre la matèria. [...]
2006
InDret, Num. 1 (2006) , p. 1-41  
3.
15 p, 661.8 KB The Effect of Portfolio-Based Assessment on Jordanian EFL Learners' Writing Performance / Obeiah, Salameh F. (Yarmouk University (Irbid, Jordània)) ; Bataineh, Ruba Fahmi (Yarmouk University (Irbid, Jordània))
This study examines the effect of portfolio assessment on Jordanian EFL tenth grade learners' overall writing performance and their performance on the sub-skills of focus, development, organization, conventions and word choice. [...]
Cette étude examine l'effet de l'évaluation par le portfolio sur les performances de l'écrit en général des apprenantes jordaniennes en dixième classe de la langue anglaise comme langue étrangere (EFL) ainsi que leurs performances des cinq sous-compétences de concentration, développement, organisation, conventions et choix des mots. [...]
Aquest estudi examina l'efecte de l'avaluació per carpetas d'aprenetatge en el rendiment d'escriptura; en particular l'efecte sobre l'aprenentatge d'anglès com a llengua estrangera en una classe de batxillerat en Jordània. [...]
Este estudio examina el efecto de la evaluación por portafolios en el rendimiento de escritura; en particular el efecto sobre el aprendizaje de inglés como lengua extranjera en una clase de bachillerato en Jordania. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.629
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 32-46 (Articles)  
4.
26 p, 1.5 MB Assessment of young language learners : using rubrics to bridge the gap between praxis and curriculum / Cañete Outeiral, Anna Maria (LCPL Nicholas S. Perez Elementary (Estats Units d'Amèrica))
This article discusses an action research project that took place during the author's second year of teaching English as a foreign language. During the course, the author/teacher was given the responsibility of introducing English as to a group of beginning young language learners (first graders; ages five to seven). [...]
Este artículo explica un proyecto de investigación que se llevó a cabo durante el segundo año de experiencia profesional de una profesora de Inglés como Lengua Extranjera. Durante el año académico, la autora/ profesora se le dio la responsabilidad de introducir Inglés a un grupo de alumnos de primer grado (entre cinco y siete años), principiantes en la lengua extranjera. [...]
Aquest article explica un projecte d'investigació que es va dur a terme durant el segon any d'experiència professional d'una professora d'Anglès com a Llengua Estrangera. Durant l'any acadèmic, l'autora/professora se li va donar la responsabilitat d'introduir Anglès a un grup d'alumnes de primer (entre cinc i set anys), principiants en la llengua estrangera. [...]

2014 - 10.5565/rev/jtl3.556
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 1 (Febrero-Marzo 2014) , p. 52-77  
5.
19 p, 346.6 KB Conocimiento táctico y la toma de decisiones en jóvenes jugadores de fútbol (10 años) / González-Víllora, Sixto (Universidad de Castilla-La Mancha) ; García López, Luis Miguel (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Pastor Vicedo, Juan Carlos (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Contreras Jordán, Onofre Ricardo (Universidad de Castilla-La Mancha)
El propósito del estudio es evaluar el conocimiento técnico-táctico en jugadores de fútbol con alto nivel de pericia. A 13 jugadores de 10 años del Albacete Balompié se les evaluó el rendimiento mediante video sobre un juego modificado de fútbol 3vs3 mediante la Herramienta de Evaluación del Rendimiento de Juego (HERJ). [...]
The purpose of this study was to evaluate the technical and tactical knowledge of football players with high levels of expertise. the performance of 13 ten-year-old footballers from the albacete balompié team was evaluated using a modified 3vs3 football game video and the game performance assessment tool (herj in spanish). [...]

2011
Revista de psicología del deporte, Vol. 20, Núm. 1 (2011) , p. 79-97  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.