Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
25 p, 189.9 KB The Age Factor in L2 Acquisition : An empirical investigation into the choice of +/-- human relative pronouns by Spanish learners of English and the resetting of parameters / Escobar Álvarez, M. Ángeles
A positive approach to Second Language (L2) acquisition is to follow Chomsky's (1981) Principles and Parameters theory. Following the latest approach of the Minimalist Program (Chomsky 1995), the question of whether language acquisition involves the acquisition of morphological features that define a particular language is discussed. [...]
El factor edat en l'adquisició d'una segona llengua de les oracions de relatiu: Estudi empíric de l'adquisició del pronom relatiu amb tret [+/- humà] per a aprenents castellano-parlants de l'anglès ment el programa minimista (Chomsky, 1995) ens permet investigar millor seguint la hipòtesi de l'adquisició de trets morfològics. [...]

2001
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 9 (2001) , p. 11-35  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
28 p, 480.8 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of "the younger the better" does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal·làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l'exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d'aprendre una llengua en un context d'immersió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.