Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 248.4 KB Intercompréhension et analogies entre langues voisines : entre transparences et opacités. Le cas des séquences figées / Castagne, Eric (Université de Reims)
Notre contribution a pour objectif d'examiner les mécanismes cognitifs en jeu dans le cadre de la compréhension en langues voisines et de montrer l'efficience de l'approche par analogie, en prenant pour support de démonstration la question des séquences figées. [...]
The aims of our contribution is to examine the cognitive mechanisms at stake in the frame of the comprehension of neighboring languages and to show the efficiency of the approach by analogy, by means of the example set by phraseological collocations. [...]

2016
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics, Special Issue (2016) , p. 45-68  
2.
13 p, 189.5 KB El contrato didáctico entre estudiantes: análisis del trabajo en parejas en el aula de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) / Evnitskaya, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
En la presente comunicación analizamos, desde una perspectiva conversacional, el trabajo colaborativo en parejas en un aula AICLE. Examinamos lo que llamamos "contrato didáctico entre estudiantes", un tipo de relación que se establece entre alumnos que realizan actividades comunicativas. [...]
En la present comunicació analitzem, des d'una perspectiva conversacional, el treball col·laboratiu en parelles en una aula AICLE. Examinem el que anomenem "contracte didàctic entre estudiants", un tipus de relació que s'estableix entre alumnes que realitzen activitats comunicatives. [...]
In this communication we analyze, from a conversational, collaborative work in pairs in a CLIL classroom. We look at what we call "didactic contract between students, "a type of relationship that exists between students who perform communicative activities. [...]

2008
Proceedings of the VIII Congress on General Linguistics (25-28 June, 2008) CLIL-SI, Núm. (2008) , p. 1-13  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
5 p, 123.7 KB Cooperative work and self-assessment in CLIL classrooms / Eixarch Domènech, Elisabeth (Les Aymerigues - Terrassa) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 32-36  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
69 p, 1.2 MB Improving 1st of Batxillerat Students' Collective Scaffolding Skills : an Innovation Project to Implement Cooperative Learning in the English Classroom / Casademont Moner, Judit ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this master's dissertation is to design an innovation project and plan its implementation and assessment. The objectives of this project are, first, to develop 1st of Batxillerat students (16- and 17-year olds) collective scaffolding skills by means of working cooperatively in the English class; second, to improve the learners' overall foreign language skills thanks to cooperative work, by having more opportunities to intervene in English and by aiding each other; and third, to increase group cohesion and mutual helpfulness to, ultimately, create a propitious and safe classroom environment to learn together. [...]
L'objectiu d'aquest treball de fi de màster és dissenyar un projecte d'innovació i planejar la seva implementació i avaluació. Els objectius del projecte són, primerament, desenvolupar l'andamiatge col·lectiu en alumnes de 1r de Batxillerat (de 16 i 17 anys) a través de treballar cooperativament a l'aula d'anglès; segon, millorar el seu nivell de llengua estrangera gràcies al treball cooperatiu, a tenir més oportunitats d'intervenir en anglès i a ajudar-se entre ells; i tercer, a incrementar la cohesió de grup i l'ajuda mútua per, finalment, crear un ambient de classe propici per aprendre conjuntament. [...]
 
2.
33 p, 941.6 KB La didactització de contes per a la docència de llengües estrangeres : estudi i criteris de tria / de Paula Vila, Núria ; Franquesa, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En el present treball s'exposen els diversos beneficis de l'ús dels contes per a la docència de llengües estrangeres, així com tot un seguit de consideracions i criteris de tria a tenir en compte pel docent a l'hora de didactitzar un conte. [...]
En el presente trabajo se exponen los diversos beneficios del uso de los cuentos para la docencia de lenguas extranjeras, así como toda una serie de consideraciones y criterios de elección a tener en cuenta en el momento de didactizar un cuento. [...]
This paper exposes the different benefits of using tales to teach foreign languages, as well as a number of considerations and criterions which the teacher should take into account. Firstly, a brief introduction explains the tale's definition, origins and functions, both historically and currently; secondly, an evaluation considers the benefits of tales in learning a foreign language (especially English and German); and finally, different criterions to chose the fitter tale are exposed. [...]

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.