Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 557.7 KB Educación tecnológica : una nueva asignatura en todo el mundo / Gilbert, J. K. (University of Reading)
This paper has three interlocking themes. The first relates to rationales for the inclusion of technology education in the school curriculum worldwide. The second deals with the issues that have to be addressed as that inclusion is either made or extended. [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4279
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 15-24  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
1002 p, 17.1 MB Estudi de la col·laboració discursiva en l'ensenyament integrat de les ciències i l'anglès a l'aula d'educació primària: La docència compartida com a eina per promoure el diàleg disciplinar / Valdés Sánchez, Laura ; Espinet, Mariona, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La recerca presentada en aquesta tesi analitza com tres parelles de mestres de ciències i anglès d'una escola de primària pública catalana construeixen un projecte AICLE en ciències des de la docència compartida, entesa com una col·laboració que s'estableix tant fora com dins de l'aula El projecte integra l'ensenyament de les ciències i de l'anglès a través de l'elaboració de tallers de ciència plantejats des de la indagació i que suposen la construcció d'algun artefacte tecnològic. [...]
The research presented in this doctoral dissertation analyzes the way three pairs of science and English primary teachers of a public Catalan school build a CLIL project through coteaching understood as collaboration between the teachers' pairs within and outside the classroom. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
236 p, 1.3 MB Theory of discontinuous Lambek calculus / Valentín, Oriol ; Morrill, Glyn, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi s'emmarca dins del camp de la lingüística matemàtica, concretament en la branca de la gramàtica lògica de tipus, disciplina íntimament relacionada amb la teoria de la demostració. [...]
This is a thesis in Mathematical Linguistics, namely in Proof Theory. Its main contribution is the conception of the Discontinuous Lambek calculus (D henceforth), an intuitionistic substructural logic. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.