Resultats globals: 4 registres trobats en 0.10 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 867.0 KB My favorite subject is lengua because the teacher es un crack : translanguaging in CLIL student writing / Moore, Pat (Universidad Pablo de Olavide) ; López Stoelting, Sara (Universidad Pablo de Olavide)
We interpret CLIL as bilingual education inasmuch as it is can help create bilinguals; and we are interested in the behaviour of emergent bilinguals. We also subscribe to the idea of holistic linguistic repertoires instead of separable languages. [...]
Interpretem AICLE com a educació bilingüe atès que contribueix a crear bilingües; i ens interessa el comportament dels bilingües emergents. Ens adherim també a la idea de repertoris lingüístics holístics en comptes de llengües separables. [...]
Interpretamos AICLE como educación bilingüe en la medida en que contribuye a crear bilingües; y nos interesa el comportamiento de los bilingües emergentes. Nos adherimos también a la idea de repertorios lingüísticos holísticos en vez de lenguas separables. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.49
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 7-18 (Investigació i qüestions teòriques)  
2.
13 p, 49.0 KB El poder de la competència alfabètica / Luna, Marta
Diem que algú domina una llengua que l'entén, la parla, la llegeix i l'escriu. El llenguatge és experiència. La riquesa d'interaccions és la que facilita les adquisicions lingüístiques. La intervenció de l'adult, pare, mare, ensenyant, acompanyant és imprescindible per a donar suport als aprenentatges en procés. [...]
Decimos que alguien domina una lengua cuando la entiende, la habla, la lee y la escribe. El lenguaje es experiencia. La riqueza de interacciones es la que facilita las adquisiciones lingüísticas. [...]
You can say that somebody is fluent in one language when he can understand it, he can speak it, he can read it and he can write it. Language is experience. Rich interactions is what make linguistic acquisitions easy. [...]

2000 - 10.5565/rev/educar.274
Educar, N. 26 (2000) , p. 75-87  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
49 p, 3.9 MB Linguistic strategies in weight-loss advertising : telltale signs of a scam / Matas López, Anelisa ; Mur Effing, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Words are the most powerful tool ever developed since they have not only the ability to communicate, but also to captivate, motivate and even persuade. This paper examines the nature of language and advertising, as it primarily aims to detect persuasive elements and deceptive techniques within the advertising discourse. [...]
Les paraules són l'eina més potent que existeix, ja que no només tenen la capacitat de comunicar, sinó també de captivar, motivar i fins i tot persuadir. Aquest treball examina la naturalesa del llenguatge i la publicitat, donat que principalment es volen detectar elements persuasius i tècniques enganyoses dins del discurs publicitari. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
86 p, 1.1 MB Lernziele Deutsch B. Adaptierung und Skalierung nach dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen: Deutsch als 1. Fremdsprache der Übersetzung. Fächer Deutsch B1, B2, B3, B4 / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
This catalogue of learning objectives for German as 1st foreign and working language of translation focuses on the description of the general, language and communicative-linguistic competences and learning objectives necessary and achievable within the framework of the subject series. [...]
Este catálogo de objetivos de aprendizaje para el alemán como primera lengua extranjera y de trabajo de la traducción se centra en la descripción de las competencias generales, de lengua y comunicativas-lingüísticas y los objetivos de aprendizaje necesarios y alcanzables en el marco de la serie de asignaturas. [...]
Dieser Katalog der Lernziele für Deutsch als 1. Fremd- und Arbeitssprache der Übersetzung konzentriert sich auf die Beschreibung der im Rahmen der Fachreihe notwendigen und erreichbaren allgemeinen, sprachlichen und kommunikativ-linguistischen Kompetenzen und Lernziele. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.