1.
|
213 p, 73.8 MB |
Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
/
Soto Mollfulleda, Laia ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...] Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...] This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
101 p, 41.8 MB |
Origen : disseny, preproducció i distribució d'un videoclip
/
Foncillas Sala, Jana ;
Cristià Pérez, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consta de tots els documents necessaris per a dur a terme el disseny, preproducció i distribució d'un videoclip musical sense dur a terme el rodatge. Parteix des de la creació de la mateixa cançó fins a la fase de promoció del videoclip. Este proyecto consta de todos los documentos necesarios para llevar a cabo el diseño, preproducción y distribución de un videoclip musical sin realizar el rodaje. Parte desde la creación de la misma canción hasta la fase de promoción del videoclip. This project consists of all the necessary documents to carry out the design, pre-production and distribution of a music video without filming. It starts from the creation of the song itself to the promotion phase of the music video.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
3.
|
246 p, 16.1 MB |
Pla de comunicació pel col·lectiu musical Chäckra
/
Martínez Bigorra, Júlia ;
Silva García, Clàudia ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta d'un Pla de comunicació pel col·lectiu musical emergent barceloni Chäckra. Consta d'una part de context del panorama urbà espanyol, investigació del públic objectiu i la competencia i una anàlisi dels necessitats de comunicació amb el seu pla d'accions pertanyent. Este proyecto trata de un Plan de comunicación para el colectivo musical emergente barcelonés Chäckra. Consta de una parte de contexto del panorama urbano español, la investigación del público objetivo y la competencia y un análisis de las necesidades de comunicación con su plan de acciones perteneciente. This project aims to settle a Strategic Communication Plan for the emerging musical collective from Barcelona Chäckra. lt includes a section regarding the Spanish urban music scene, a research on the target audience and competition and an analysis of the communication needs with its tailored action plan.
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
4.
|
103 p, 2.1 MB |
El posicionament de la música urbana a la ràdio FM de Catalunya
/
Castilla Alcázar, Víctor ;
Castellanos Díaz, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball aborda com està posicionada la música urbana a la ràdio FM de Catalunya i com s'ha consolidat en aquest mercat radiofònic. La recerca s'ha fonamentat en l'anàlisi del gènere urbà, a través dels casos de Flaix FM i Els 40 urban, així com en entrevistes a diversos especialistes i professionals en la matèria, amb l'objectiu de conèixer quins són els factors que condicionen l'urban i la programació musical d'aquestes dues emissores, enmig del marc contextual en què es troben actualment. El trabajo aborda como está posicionada la música urbana en la radio FM de Cataluña y como se ha consolidado dentro de este mercado radiofónico. La investigación se ha fundamentado en el análisis del género urbano, a través de los casos de Flaix FM y Els 40 urban, así como en entrevistas a diversos especialistas y profesionales en la materia, con el objetivo de conocer cuáles son los factores que condicionan el urban y la programación musical de estas dos emisoras, en medio del marco contextual en el que se encuentran actualmente. The investigation analyses how urban music is positioned on FM radio in Catalonia and how it has become consolidated in this radio market. The research is based on the analysis of the urban genre through the cases of Flaix FM and Els 40 urban, as well as interviews with various specialists and professionals in the sector, with the aim of finding out what factors condition urban music and the music programming of these two radio stations, in the contextual framework in which they currently find themselves.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
|
6.
|
74 p, 19.4 MB |
Del armario a la 'rave' : La cultura club LGTBIQ+ que ha creado (y crea) comunidad
/
Martínez Monterrubio, Adrián ;
Molina Alfonso, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Un projecte que neix de la idea del club com a espai d'alliberament i de dissidència política. El llibre De l'armari a la rave: La cultura club LGTBIQ+ que ha creat (i crea) comunitat mostra l'altra cara de la moneda i explora el fenomen amb la retrospectiva internacional necessària. [...] Un proyecto que nace de la idea del club como espacio de liberación y disidencia política. El libro Del armario a la rave: La cultura club LGTBIQ+ que ha creado (y crea) comunidad muestra la otra cara de la moneda y explora el fenómeno con la necesaria retrospectiva internacional. [...] A project born from the idea of the club as a space for liberation and political dissidence. The book From the closet to the rave: The LGTBIQ+ club culture that has created (and creates) a community shows the other side of the coin and explores the phenomenon with the necessary international retrospective. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
7.
|
102 p, 2.7 MB |
Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès
/
García Martínez, Azucena ;
Jiménez Vera, Francesc ;
Puig Rubio, Eric ;
Villanueva Jiménez, Carlos ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...] Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...] This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]
2021 Grau en Comunicació Interactiva [1423] Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
8.
|
69 p, 2.0 MB |
Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case]
/
Garrido, Olga ;
Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...] El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...] The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
9.
|
41 p, 4.2 MB |
Conchita Supervía: breu interpretació biogràfica
/
Vilarós Ferrer, Marcel ;
Jiménez Sureda, Montserrat, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball se centra en la mezzo-soprano Conchita Supervía i Pascual (1895-1936), de notabilíssima trajectòria en el seu moment. Debutà al Teatro Colón de Buenos Aires als 14 anys d'edat, i poc després va encisar el públic del Liceu Barceloní i d'arreu del món. [...] Este Trabajo se centra en la mezzo-soprano Conchita Supervía Pascual (1895-1936), de notabilíssima trayectoria en su momento. Debutó en el Teatro Colón de Buenos Aires a lo 14 años de edad, y poco después encandiló al público del Liceu barcelonés y en otros alrededor del mundo. [...] This paper focuses on Spanish famous mezzo-soprano Conchita Supervía i Pascual (1895-1936), whose career was remarkable at that time. Her debut was in Buenos Aires's Teatro Colón at the age of 14, and shortly afterwards, Conchita pleased the audience of Barcelona's Liceu. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Història [803]
|
|
10.
|
46 p, 3.6 MB |
La influencia de la música en el desarrollo de la identidad en 'The Roles We Play', de Sabba Khan
/
Criado Valverde, Paula ;
Pereira Rueda, Andrea, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The Roles We Play es la primera novela gráfica de Sabba Khan, escritora, ilustradora y arquitecta londinense. La autora no solo relata el testimonio de la diáspora que sufrieron sus padres cachemires, sino que también narra las dificultades que tuvo para encontrar su identidad, más allá de sus progenitores, como mujer británica. [...] The Roles We Play és la primera novel·la gràfica de Sabba Khan, escriptora, il·lustradora i arquitecta londinenca. L'autora no sols relata el testimoniatge de la diàspora que van sofrir els seus pares caixmirs, sinó que també narra les dificultats que va tenir per a trobar la seva identitat, més enllà dels seus progenitors, com a dona britànica. [...]
2023 Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
|
|