Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
171 p, 7.9 MB Impactes de la urbanització en la dinàmica dels aqüífers costaners / Cantero-Recasens, Gerard ; Castillo, Jordi ; Rufí Salís, Martí ; Garcia-Orellana, Jordi, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Hierro Gutiérrez, Almudena, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Rieradevall, Joan, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El segle XX s'ha caracteritzat per un creixement exponencial de la població. Aquest augment demogràfic ha provocat una concentració de població en zones costaneres que ha comportat el desenvolupament de les grans metròpolis (p. [...]
El siglo XX se ha caracterizado por un crecimiento exponencial de la población. Este aumento demográfico ha provocado una concentración de población en zonas costeras que ha comportado el desarrollo de las grandes metrópolis (p. [...]
20th century has been characterized by population exponential growth. This demographic increase has caused high concentrations of population in coastal zones that have contribute to metropolis development (e. [...]

2016
Grau en Ciències Ambientals [959]
2 documents
2.
566 p, 2.8 MB Immigració i identitats a l'escola primària : experiències i dinàmiques de vinculació i desvinculació escolar al Maresme / Ballestín González, Beatriz ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
La presència creixent dels infants fills i filles de famílies immigrades estrangeres a les aules de primària sovint ha estat enfocada des de la recerca educativa local a partir de la «diversitat cultural» aportada, fent d'aquesta variable l'eix principal a l'hora de formular la necessitat de nous plantejaments pedagògics que enfrontin les desigualtats i les diferències en el sistema escolar. [...]
The increased presence of children of immigrant families in Catalan primary classrooms has been frequently focused by local researchers in Education from the perspective of the «cultural diversity» they are supposed to add to our educational system, adopting this variable as the main line for the formulation of new pedagogical orientations capable of challenging issues related to inequalities and differences. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
3.
50 p, 9.7 MB El Territorio del Maresme en época republicana : S. III-I a.C. : estudi d'arqueomorfologia i història / Olesti, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Prieto Arciniega, Alberto, dir.
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
40 documents
4.
108 p, 207.1 KB Variables associades al temps d'arribada a l'hospital en els pacients amb un ictus a la comarca del Maresme / Palomeras i Soler, Ernest ; Álvarez Sabín, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
Introducció Una ràpida arribada a urgències millora el pronòstic dels pacients amb un ictus. Per això cada vegada creix més la importància d'escurçar els temps de latència, així com d'analitzar el coneixement que té la població sobre la malaltia, sobretot la seva percepció d'urgència. [...]
Background An early arrival to emergency service improves outcome of stroke patients. There's an increasing need to shorten the extrahospitalary delay and also to analyze the knowledge of stroke among the population, and their perception as an emergency. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 2.0 MB Veguería de Barcelona / Catalunya. Conselleria de Defensa. Secció d'Operacions
Publicat pel bàndol republicà.
1937 (Mapes de vegueries)
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.