Resultats globals: 2 registres trobats en 0.10 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 695.1 KB Competencia de argumentación en la interpretación de gráficas funcionales / Solar Bezmalinovic, Horacio Cristian (Universidad Católica de la Santísima Concepción. Departamento de Didáctica) ; Azcárate, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se interpreta la argumentación en la interpretación de gráficas funcionales como una competencia matemática. Esta competencia se ha caracterizado mediante tareas matemáticas asociadas a la interpretación de dichas gráficas y por determinados procesos. [...]
In this paper we interpret the argumentation in graph interpretation as a mathematical competence. This competence has been characterized by mathematical tasks associated with the interpretation of these graphs and by certain processes. [...]

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n3.573
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 3 (novembre 2012) , p. 133-154  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
211 p, 2.0 MB Trabajo en pareja y construcción de conocimiento matemático en un aula de matemáticas de sexto de primaria / Manrique Ortega, Ana María ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa, dir. ; Planas, Núria, (Planas i Raig) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El treball de tesis doctoral Treball en parella i construcció de coneixement matemàtic a l'aula de matemàtiques de sisè de primària constitueix una aportació a la investigació en Educació Matemàtica emmarcada en les teories socio-cognitives sobre la construcció de coneixement matemàtic. [...]
The doctoral work Pair work and construction of mathematical knowledge in the grade 6 mathematics classroom constitutes a progress in mathematics education research under the tradition of socio-cognitive approaches about the construction of mathematical knowledge. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.