Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 154.9 KB Measuring empathy feelings in football through media value / Garcia del Barrio, Pedro (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper applies media value appraisals to measure the degree of identification that players and teams inspire in football supporters. Using a large data set of media value scores in season 2014/15, we rank the most popular football players and clubs worldwide; as well as the teams' managers with the greatest media value exposure. [...]
En este artículo se emplean indicadores de valor mediático en el fútbol para estimar el grado de identificación que jugadores y clubs inspiran entre los aficionados. A partir de amplias bases de datos del valor mediático en la temporada 2014/15, se elaboran los rankings mundiales de jugadores y clubs, así como el ranking de los entrenadores con mayor visibilidad en los medios. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 37-42 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  
2.
9 p, 263.9 KB Los valores en el deporte: una experiencia educativa a través del Barça-Madrid / Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El deporte ejerce mucha influencia en nuestra sociedad; y, sobre todo, entre los más jóvenes, quienes consumen deporte no sólo en las escuelas, sino también a través de los medios de comunicación. [...]
Sport is very influential in our societies; above all, on youngsters. Young consumers are exposed to sport, not only at school, but also through the mass media. Sometimes, the values that teachers and coaches instil in their young pupils, sportsmen and sportswomen, are not the same values which they receive when they watch sport-entertainment events, through mass media or live. [...]

2007
Comunicar, Vol. 15, Núm. 28 (març 2007) , p. 148-156  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L'Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L'Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L'Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
2.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92", és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona'92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona'92" es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona'92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona'92" is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
404 p, 3.6 MB La identidad en juego. La representación de la rivalidad futbolística entre Perú y Chile en los diarios El Comercio, La Prensa y La Crónica entre 1928 y 1939 / Pahuacho Portella, Alonso Roberto ; Vidal Castell, David, dir. ; Panfichi Huamán, Aldo, dir.
Els estudis sobre les relacions transnacionals entre el Perú i Xile han suscitat des de les últimes dècades un interès especial entre els acadèmics d'ambdós països. Més enllà de ser nacions veïnes, lligades per temes que van des de l'economia fins a la política, la peça central que va marcar la connexió entre les relacions peruanes i xilenes ha estat la Guerra del Pacífic (1879-1883). [...]
Los estudios sobre las relaciones transnacionales entre Perú y Chile han merecido desde décadas recientes un especial interés entre académicos de ambos países. Más allá de ser naciones limítrofes, vinculadas por temas que abarcan desde la economía hasta la política, la piedra angular que ha marcado la conexión entre peruanos y chilenos ha sido la Guerra del Pacífico (1879-1883). [...]
The studies on transnationals relations between Peru and Chile have sparked since recent decades a special interested among academics in both countries. Beyond being neighboring nations, linked by topics that range from the economy to politics, the centerpiece that marked the connection between peruvian and chileans relationships has been the Pacific War (1879-1883). [...]

2021  
2.
389 p, 6.0 MB La gestión de la marca personal de la estrella deportiva en Facebook y Twitter : Los casos de Cristiano Ronaldo y Messi / Nieto Losada, Adolfo ; Fernández Peña, Emilio, dir.
Aquesta tesi doctoral analitza la gestió de la marca personal esportiva de la superestrella futbolística a través de les xarxes socials. S'estudien les formes d'interacció de dos dels majors referents de la història del futbol modern com són Cristiano Ronaldo i Lionel Messi i els seus fans a Facebook i Twitter, i les relacions amb les marques associades a la seva imatge durant la temporada 2017/2018 usant tècniques computacionals basades en big data. [...]
Esta tesis doctoral analiza la gestión de la marca personal deportiva de la superestrella futbolística a través de las redes sociales. Se estudian las formas de interacción de dos de los mayores referentes de la historia del fútbol moderno como son Cristiano Ronaldo y Lionel Messi con sus fanes en Facebook y Twitter, y las relaciones con las marcas asociadas a su imagen durante la temporada 2017/2018 usando técnicas computacionales basadas en big data. [...]
This thesis analyses the management of the personal brand of the football superstar on social media. The forms of interaction between two of the most highly regarded players in the history of modern football such as Cristiano Ronaldo and Lionel Messi and their fans on Facebook and Twitter are studied during the 2017/2018 season, together with the brands associated to their image. [...]

2021  
3.
18 p, 387.9 KB Per què l'esport importa / Boyle, Raymond, 1966-
L'esport sempre ha importat als mitjans de comunicació (Boyle i Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En l'era digital dels mitjans de comunicació, hem passat d'una època d'escassetat a l'abundància potencial de continguts mediàtics lliurats a través d'una àmplia gamma de plataformes (televisió, ordinador, telèfon mòbil). [...]
El deporte siempre ha importado a los medios de comunicación (Boyle y Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En la era digital de los medios de comunicación, hemos pasado de una época de escasez a la abundancia potencial de contenidos mediáticos entregados a través de una amplia gama de plataformas (televisión, ordenador, teléfono móvil). [...]
Sport has always mattered to the media (Boyle and Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). In the digital age of media, we have moved from an age of scarcity to potential abundance of media content delivered through a range of platforms (television, computer, mobile phone). [...]

Bellaterra : Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Col·lecció Monogràfics, 23)
3 documents
4.
380 p, 3.8 MB Avaluació del web Observatori crític de l'esport : Un estudi de cas per a la formació del pensament crític a partir de l'anàlisi dels mitjans de comunicació i de l'esport / Orrit, Xavier ; Prat Grau, Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
El punt d'origen de l'estudi se situa als anys 2006 i 2007, quan el grup de recerca Valors en joc, de la Universitat Autònoma de Barcelona, crea l'espai web anomenat Observatori crític de l'esport . [...]
The study originated in 2006 and 2007, when the Valors en joc research group at the Autonomous University of Barcelona created the Observatori critic de l'esport website The Observatori project has a dual motivation: on the one hand, the interest of the members of the research group in promoting education in values using the media and sport and, on the other, their desire to develop an educational project based on the potential offered by the new Information and Communication Technologies - ICT - and the Internet in particular. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
5.
189 p, 18.1 MB El Impacto de Internet en los medios de comunicación y la industria del deporte / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. ; Kennett, Christopher ; García Sedó, Ramón ; Cerezuela, Berta ; Blasco Gil, José Joaquín ; Centre d'Estudis Olímpics
Resultados de la investigación financiada por el Consejo Superior de Deportes en 2002 cuyo objetivo fue profundizar en cómo el consumo deportivo a través de la televisión e Internet afecta a la economía deportiva. [...]
The results of the research project funded by the Spanish National Sports Council in 2002, the aim of which was to examine, in depth, how the consumption of sport via television and the Internet impacts on the sports economy. [...]
Resultats de la recerca finançada pel Consejo Superior de Deportes l'any 2002 que va tenir com a objectiu aprofundir en com el consum esportiu mitjançant la televisió i Internet afecta l'economia esportiva. [...]

Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 2003  
6.
348 p, 8.1 MB Social networking and the Olympic Movement : social media analysis, opportunities and trends / Fernández Peña, Emilio, dir. ; Arauz, Mari ; Sha, Angelica ; García, Sandro ; Centre d'Estudis Olímpics
Report of the research project on social media and the Olympics, funded by the International Olympic Committee, and developed at CEO-UAB in 2010. Among the objectives of the research there were the study of the challenges that social networks sites on the Internet offers to traditional communication models of sports organizations, with special attention to the presence of the Olympic Movement in these networks, and potential use to promote the Olympic values. [...]
Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.