Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
4 p, 350.1 KB La catalanitat a les marques de begudes catalanes / Cantó i Gargallo, Berta
2014 - 10.5565/rev/grafica.17
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 57-59  
2.
15 p, 116.7 KB Publicidad y cultura / Vilches, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona)
La práctica publicitaria nació con la actividad mercantil. Actualmente, encarna la responsabilidad de agente social. Es capaz de influir, no sólo en el estilo de vida de los ciudadanos, sino en la configuración de su cultura en general. [...]
2012
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 4 (2012) , p. 1-15  
3.
18 p, 324.6 KB Educación mediática y espectadores activos : estrategias para la formación / Sánchez Carrero, Jacqueline (Universidad de Sevilla) ; Aguaded Gómez, José Ignacio (Universidad de Huelva. Departamento de Didácticas Integradas)
La educación mediática es un proceso de enseñanza que está comenzando a ser valorado en nuestras sociedades. La capacidad que desarrollan niños y adolescentes a través de la producción audiovisual y la recepción crítica genera en ellos importantes descubrimientos acerca de la industria del espectáculo. [...]
Media education is a teaching process that is starting to be valued in our societies. The skills that children and teenagers acquire through audiovisual production and critical reception enable them to make important discoveries about the entertainment industry. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 39 (2009) , p. 131-148  
4.
13 p, 84.6 KB Aparicions i comunicació / Roma, Josefina
En el fenomen aparicionisa religiós actual es manifesten dos eixos: l'eix vertical, format per la visió que comunica un missatge al vident, la història del qual pot ajudar-nos a comprendre el procés de recerca espiritual. [...]
In the current religious apparitionist phenomena, two central ideas, or hubs, are present: the Vertical hub, formed by the Vision that communicates a message to the clairvoyant, the history of which may help us to understand the process of spiritual research. [...]

2002
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 29 (2002) , p. 129-141  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
111 p, 5.8 MB La construcció del missatge polític de l'Assemblea Nacional Catalana: components bàsics i estratègia discursiva bàsica d'un actor polític clau / Santasusagna Riu, Adrià ; Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Assemblea Nacional Catalana s'ha convertit en un dels líders del procés sobiranista de Catalunya. Com han aconseguit mobilitzar la societat catalana? Aquest treball pretén desgranar el procés de creació del missatge de l'ANC i veure quins són els punts clau del seu discurs.
La Asamblea Nacional Catalana se ha convertido en uno de los líderes del proceso soberanista de Cataluña. Cómo han conseguido movilizar la sociedad catalana? Éste trabajo pretende desgranar el proceso de creación del mensaje de la ANC y ver cuáles son los puntos clave de su discurso.
The Catalan National Assembly (Assamblea Nacional Catalana) has become one of the leaders taking part in the Catalan independence process. How have they managed to mobilise the Catalan society? This paper aims to explore the process behind the creation of the ANC message and to reveal which the main points of their speech are.

2015
Grau en Periodisme [971]  
2.
111 p, 2.2 MB Compres distorsionades: la influència de la publicitat televisiva sobre els productes tecnològics / Marco de la Torre, Ainoa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi teòric i pràctic al voltant del missatge publicitari dels spots de productes tecnològics, així com de quin és l'impacte d'aquest missatge a la ment el consumidor. L'objectiu final és conèixer el grau d'incidència que té la publicitat en el procés de decisió de compra del sector i, alhora, detectar quins són els altres elements que condicionen la compra d'un determinat producte o marca tecnològica per davant d'una altre.
Estudio teórico y práctico alrededor del mensaje publicitario de los spots de productos tecnológicos, así como de cuál es el impacto de este mensaje en la mente del consumidor. El objetivo final es conocer el grado de incidencia que tiene la publicidad en el proceso de decisión de compra del sector y, a la vez, detectar cuáles son los otros elementos que condicionan la compra de un determinado producto o marca tecnológica por encima de otra.
Theoretical and practical study of the advertising spots of technological products and how they impact on the consumer's mind. The final objective is to know the incidence of advertising on the purchase decision process in that field and, at the same time, identify which other elements influence the purchase of a one product or technological brand before other.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
191 p, 29.8 MB Copywriting : Análisis de la redacción publicitaria en anuncios gráficos del sector del automóvil antes y después de la crisis / Martín Alaran, Maria Carmen ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit del treball és abordar les Claus de la redacció publicitària des del punt de vista evolutiu, es a dir, estudiant el seu comportament tant en un context com en estil, assumint com a element pertorbador la Crisi Econòmica Espanyola. [...]
El propósito del trabajo es abordar las claves de la redacción publicitaria desde un punto de vista evolutivo, es decir, estudiando su comportamiento tanto en contexto como en estilo. Asumiento como elemento perturbador la Crisis Económica Española. [...]
The purpose of this paper is to address the key copywriting from an evolutionary point of view, studying the behavior of both context and style , assuming the Spanish Economic Crisis as a disturbing element. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
12 p, 1.0 MB Avaluació pràctica del protocol d'encaminament d'Internet BGPv4 / Serra Petit, Roger ; Borrell i Viader, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest article es fa una breu explicació teòrica sobre el funcionament bàsic del protocol d'encaminament BGP, juntament amb una simulació pràctica mitjançant el software Quagga. En la part teòrica s'explica quin és l'ús principal d'aquest protocol, que és un sistema autònom i quins tipus hi ha, quin tipus de taules d'encaminament utilitza, quins són els missatges que s'intercanvien dos routers veïns durant una sessió BGP i quines extensions de seguretat existeixen per cobrir les principals vulnerabilitats conegudes. [...]
En este artículo se realiza una breve explicación teórica sobre el funcionamiento básico del protocolo de encaminamiento BGP, juntamente con una simulación práctica mediante el software Quagga. [...]
This article provides a brief theoretical explanation about the BGP Routing protocol basic operation, together with a practical simulation using the Quagga software. In the theoretical part it is explained which is the main use of this protocol, what an autonomous system is and what kinds are there, what kinds of routing tables uses, which kind of messages are exchanged between two neighbour routers during a BGP session and what security extensions exists to cover the main known vulnerabilities. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
119 p, 23.8 MB Fotografia de premsa: una realitat percebuda. Anàlisi del tractament fotogràfic de fets d'actualitat a través de la semiòtica / Millán Escasany, Maria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els pensaments i les ideologies són factors que influeixen a l'hora de fer una fotografia, de processar-la i, finalment, seleccionar-la. L'anàlisi semiòtica d'imatges de portada dels principals diaris espanyols realitzada mostra aquest valor connotatiu. [...]
Los pensamientos y las ideologías son factores que influyen a la hora de hacer una fotografía, de procesarla y, finalmente, seleccionarla. El análisis semiótico de imágenes de portada de los principales diarios españoles realizada muestra este valor connotativo. [...]
Thoughts and ideologies are influencing factors when making a photograph, process it and, finally, select it. The semiotic analysis of front-page images of the main Spanish newspapers shows this connotative value. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 677.5 KB Missatge d'amor / Agut, Joan
Notícia i crítica sobre la publicació catalana d'El missatge en una ampolla de Nicholas Sparks traduïda per Jordi Arbonès, publicada a l'Avui.
Barcelona , 21 gener 1999  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.