Resultats globals: 22 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 6 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 12 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
15 p, 2.0 MB The Challenge of teaching mobile journalism through MOOCs : a case study / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Smartphones have become a key social tool: They have changed the way people consume, receive and produce information, providing potentially anyone with the opportunity to create and share content through a variety of platforms. [...]
2020 - 10.3390/su12135307
Sustainability, Vol. 12 Núm. 13 (2020) , p. 5307  
2.
21 p, 983.6 KB Perfiles del participante en LMOOC : análisis bibliográfico y estudio de caso / Díez-Arcón, Paz (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
La enseñanza de lenguas a través de cursos masivos (LMOOC) tiene características distintivas del resto de propuestas formativas en línea. Los cursos que funcionan en la actualidad tienen criterios evaluativos más cercanos a métodos tradicionales que suponen la asociación de éxito con la compleción del curso, lo que desemboca en una preocupación por el propio formato masivo al no reflejar altos niveles de compleción. [...]
L'ensenyament de llengües a través de cursos massius (LMOOC) té característiques distintives de la resta de propostes formatives en línia. Els cursos que funcionen en l'actualitat tenen criteris avaluatives més prop de mètodes tradicionals que suposen l'associació d'èxit amb la compleció del curs, el que desemboca en una preocupació pel mateix format massiu com que no reflecteixen alts nivells de compleció. [...]
Language learning through massive open online courses (LMOOCs) have distinctive features from the rest of online formative proposals. The courses currently working have assessment criteria closer to traditional methodologies, where success is associated with course completion, which leads to a concern about the massive format itself, as high completion levels are not achieved. [...]
L'enseignement des langues par le biais de cours massifs en ligne (LMOOC) présente des característiques distinctes des autres approches d'apprentissage en ligne. Les cours qui fonctionnent actuellement ont des critères d'evaluation plus proches des méthodes traditionnelles qui supposent l'association de la réussite à l'achèvement du ccours, ce qui fait craindre que le format de masse luimème ne reflète pas des niveaux élevés d'achèvement. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.979
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 4 (2021) , p. e979 (Articles)  
3.
21 p, 985.5 KB El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses) : análisis del diseño instruccional y elementos alternativos / Castillo-Abdul, Bárbara (Universidad de Huelva y ESAI Business School) ; Bonilla-del-Río, Mónica (Universidad de Huelva) ; Civila, Sabina (Universidad de Huelva)
Los MOOC (Massive Open Online Courses) han significado una oportunidad de formación y emprendimiento en el escenario educativo. La presente investigación aborda un caso de estudio, cuyo objetivo es conocer e identificar las características que inciden en la motivación de los participantes de las vídeo-lecciones que conforman tres cursos ofertados en las plataformas MiríadaX, Edx y ECO: E-learning, Communication y Open-Data". [...]
Els MOOC (Massive Open Online Courses) han significat una oportunitat de formació i emprenedoria en l'escenari educatiu. La present investigació aborda un estudi de cas amb l'objectiu és conèixer i identificar les característiques que poden incidir en la motivació dels participants de les vídeo-lliçons que conformen tres cursos oferts a les plataformes MiríadaX, Edx i ECO: E-learning, Communication i Open-Data. [...]
The MOOC (Massive Open Online Courses) have meant an opportunity for training and entrepreneurship in the educational arena. The present research addresses a case study, which aims to know and identify the characteristics that affect the motivation of the participants of the video-lessons that make up three courses offered on the platforms MyriadX, Edx, and ECO: E-learning, Communication and Open-Data. [...]
Les MOOC (Massive Open Online Courses) sont devenus une opportunité de formation et d'entrepreneuriat dans le scénario éducatif. La présente recherche porte sur une étude de cas, dont l'objectif est de connaître et d'identifier les caractéristiques qui influencent la motivation des participants aux leçons vidéo qui composent trois cours offerts sur les plateformes MiríadaX, Edx et ECO : E-learning, Communication and Open-Data". [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.944
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e944 (Articles)  
4.
9 p, 226.1 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els projectes educatius europeus ACT i ADLAB PRO, finançats per la CE dins el programa Erasmus +, els quals tenen com a punt en comú la formació en accessibilitat i la generació de recursos docents en línia. [...]
In this paper the European educational projects ACT and ADLAB PRO, funded by the EC under the Erasmus + programme, will be presented. They both share the fact that they deal with accessibility and they generate online training resources. [...]

2018
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 4 (2018)  
5.
16 p, 845.7 KB El paradigma de la calidad normativa en el diseño de cursos en línea masivos y abiertos / Ramírez-Fernández, Miguel Baldomero (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Educación y Psicología Social) ; Salmerón Silvera, José Luis (Universidad Pablo de Olavide.) ; López Meneses, Eloy (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Educación y Psicología Social)
Los cursos Massive Open On Line Courses (en adelante MOOC) se han considerado en la literatura divulgativa y científica como una revolución con un gran potencial en el mundo educativo y formativo. En este sentido, existe un consenso en la comunidad científica sobre la importancia y popularidad del movimiento, principalmente, por su alcance internacional y la oportunidad de ofrecer una formación de calidad a través de prestigiosas instituciones a cualquier estudiante, lo que hace muy poco parecía estar destinado a las élites. [...]
In the scientific and informative literature Massive Open On Line Courseshave been considered as a revolution with great potential in the education and training world. In this sense, this movement has been of interest worldwide due to its great potential to offer a free training, quality and accessible to all users regardless of their country of origin, prior training and without the need to pay for registration. [...]

2016
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 33 (Marzo 2016) , p. 1-16 (Articles)  
6.
12 p, 831.3 KB Diseño y producción de cursos MOOC como estrategia de aprendizaje cooperativo en un ambiente de educación a distancia / Sánchez Ambriz, Mercedes Leticia
En la presente investigación se evaluaron los efectos de la aplicación del aprendizaje cooperativo, para el diseño un curso en la modalidad MOOC, siguiendo el método Jigsaw. La experiencia se llevó dentro de un módulo de maestría, en el que se revisa el Estado de Arte de la educación a distancia así como las diferentes herramientas de las Web 2. [...]
In this research the effects of the implementation of cooperative learning, to design a course in MOOC modality were evaluated following the Jigsaw method. The experiment was carried in a master module, wherein the State of Art of distance education and the various tools of the Web 2. [...]

2014
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 28 (marzo 2014) , p. 1-12 (Articles)  

Contribucions a jornades i congressos 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 151.5 KB El MOOC como recurso tecnológico para la Pedagogía Social / Janer, Àngela ; Valdivia, Paloma ; Arnau-Sabatés, Laura ; Úcar, Xavier
2018
Congreso Internacional-XXXI Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social: Pedagogía social, investigación y familias. Illes Balears, : 2018  
2.
1 p, 1001.4 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
2018
X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018  
3.
10 p, 2.0 MB The ACT project / Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
ARSAD (Advanced Research Seminar on Audio Description). Barcelona, : 2017  
4.
41 p, 4.2 MB Com fer un curs MOOC : de la idea a l'execució / Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació) ; Constantino Aguilella, Erika (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Galera Molina, Francesca (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Presentació dins la II Jornada MOOCs: diseñando escenarios disruptivos para el aprendizaje, que es va celebrar l'1 de juliol de 2014 a la URV.
2014
Jornada MOOCs. Tarragona, 2a : 2014  
5.
15 p, 1.1 MB Ofreciendo cursos MOOC : la experiencia Coursera / Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Presentació dins la jornada CRUE-TIC 2013, que va tenir lloc a Cáceres els dies 14 i 15 de novembre.
2013
Jornadas CRUE - TIC. Cáceres, Extremadura, 2013  
6.
24 p, 2.0 MB Aplicación de la certificación a los MOOC en entornos de colaboración universidad- empresa / Campuzano Puntí, Joaquim ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Consolidados los MOOC cabe plantearse cuál es su recorrido, y en concreto, si existen posibilidades más allá de la democratización del conocimiento y el acceso universal a contenidos estructurados. [...]
2014
Congrés Internacional EDO "Organizaciones que aprenden y generan conocimiento". Barcelona, 3r : 2014  
7.
13 p, 94.0 KB Aplicación de la certificación a los MOOC en entornos de colaboración universidad- empresa / Campuzano Puntí, Joaquim ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Consolidados los MOOC cabe plantearse cuál es su recorrido, y en concreto, si existen posibilidades más allá de la democratización del conocimiento y el acceso universal a contenidos estructurados. [...]
2014
Congrés Internacional EDO "Organizaciones que aprenden y generan conocimiento". Barcelona, 3r : 2014  
8.
19 p, 2.1 MB Reflexions docents i impacte d'un curs MOOC / Cervelló Autuori, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Lull, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Presentació dins la tercera edició de la jornada Pick Up Idees, que té com a objectiu donar a conèixer a la comunitat universitària l'experiència de la UAB en relació als cursos MOOC (Massive Online Open Courses).
2013
Pick up idees. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 3a : 2013  
9.
15 p, 2.5 MB Els MOOC a la UAB / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Presentació dins la tercera edició de la jornada Pick Up Idees, que té com a objectiu donar a conèixer a la comunitat universitària l'experiència de la UAB en relació als cursos MOOC (Massive Online Open Courses).
2013
Pick up idees. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 3a : 2013  
10.
13 p, 378.0 KB Pre-calculus : planificació d'un MOOC en l'àrea de ciències / Pujol Capdevila, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Villanueva, M. (Mercè) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Presentació dins la tercera edició de la jornada Pick Up Idees, que té com a objectiu donar a conèixer a la comunitat universitària l'experiència de la UAB en relació als cursos MOOC (Massive Online Open Courses).
2013
Pick up idees. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 3a : 2013  

Contribucions a jornades i congressos : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
3 p, 73.6 KB Challenges and solutions towards accessible MOOC content : the ACT MOOC / Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Black, Sharon (University of East Anglia)
Ginebra : UNIGE , 2018
Proceedings of the 2nd Swiss Conference on Barrier-free Communication: Accessibility in educational settings  
2.
17 p, 3.1 MB User requirements when designing learning e-content : interaction for all / Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tor Carroggio, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona)
Learning is a fundamental Human Right and in the Information Society learning has become an audiovisual experience. Audiovisual interactive learning materials, virtual learning environments and platforms, and online applications are the standard format where learning happens. [...]
used models of disability and we will explore a more holistic approach based on user capabilities. This will allow researchers in Education to focus on the aspects they can provide a solution to, instead of dealing with physiological tags that offer a simplified view of reality.

Springer Nature, 2018 (Human-computer interaction series) - 10.1007/978-3-319-94794-5_6
Designing for the user experience in learning systems, 2018, p. 105-122  
3.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Real Mercadal, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margalló González, Ana María ; Aliagas, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
14 p, 19.7 MB CursosClic : Realització d'una plataforma web d'aprenentatge electrònic per a Instituts / Martos Robles, Elies ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de l'interès per entendre els canvis que s'estan produint en l'ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en la docència dels centres d'educació de secundària i batxillerat. [...]
This project arises from the interest to understand the changes that are taking place in the use of information and communication technologies (ICT) in teaching at secondary education centers. With the appearance of ICT, distance learning has become a digital tool present in many schools and there has been an evolution from classical education to distance learning (or a combination of both) in many cases. [...]
Este proyecto surge del interés por entender los cambios que se están produciendo en el uso de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en la docencia de los centros de educación de secundaria y bachillerato. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.